כותרות אחרונות
Search

אתר האינטרנט "MediWho" משנה את כללי המשחק בעולם הבריאות.

 

 

משנים את כללי המשחק בעולם הבריאות.

אתר האינטרנט "MediWho" משנה את כללי המשחק בעולם הבריאות.

כולם אומרים העיקר הבריאות וכל משפחה משלמת מאות ואלפי שקלים כל חודש על מנת שלהיות מוגנים בעת צרה. אבל מעטים יודעים מה מגיע להם ואיך למרות התורים הארוכים ניתן לקבל את הסיוע הרפואי המיטבי והמהיר ביותר – העולם מתקדם, גם הבריאות, ועכשיו גם הידע שלכם מה מגיע לכם ואיך לקבל זאת.

 

על פי נתוני עולם הפרסום, חברות הביטוח וקופות החולים הכפילו ואף שילשו את תקציבי הפרסום שלהן במדיה בתקופה האחרונה. מי שתמה על מה ניצתו המלחמה והתחרות העזה לפתע בין הגופים הוותיקים המנומנמים, צריך לחפש את התשובה בתמורות חשובות בעולם   הבריאות, או במלים אחרות: "Mediwho".

 

מהפכה בענף שקפא על שמריו:

Mediwho עשתה לשוק השירותים המשלימים  הרפואים מהלך שנהוג לכנות גיים צ'יינג'ר, (משנה משחק). לא פעם אנחנו רואים סקטורים וותיקים שקופאים על שמריהם, סקטורים המורגלים בשיטות ישנות כאשר כל השחקנים במגרש מתואמים ביניהם באופן נוח ונינוח עבורם, אך מאד לא נוח עבור הצרכנים והלקוחות. אלו בקצה כל הסבך הבירוקרטי, הטפסים והאותיות הקטנות, הזקוקים לשינויים, לשיפורים, לחשיבה רעננה וממוקדת בלקוח ולא בשימור נהלים ישנים ומיושנים.

 

בפיתוח פטנט ייחודי, חדשנות כחול לבן, יצרה החברה שירות האוסף, מנתח ומתכלל את כל עולמות הבריאות של הלקוח בלחיצת כפתור ובמענה אנושי תומך ומלווה. וכשאנחנו מדברים על גיים צ'יינג'ר, על מהלך שמטלטל את השוק כולו ומזרים רוח חדשה בענף, אנחנו מתכוונים לנתונים בשטח.

 

השחקניות המרכזיות בשוק, חברות הביטוח הגדולות וקופות החולים, ראו את היענות הלקוחות לשירות ולא יכלו לקפוא על השמרים. הן לקחו את הבשורה שהביאה "Mediwho" והשתמשו בה למנף את השירותים שהן מציעות ללקוחותיהן, לכאורה. בכל המדיות השונות אנו למדים ורואים קפיצה משמעותית בפרסומים של מניעה, שגרה ש "Mediwho" בעצם הבינה שהאזרח הקטן לא יודע לשוט בין 50,000 הזכויות הרפואיות הקיימות ומגיעות לו בעולמות של בריאות.

 

תורים רחוקים עד ייאוש, בעיה שכולנו מכירים, לפתע מוקדמים. תשדירים חדשים עלו לאוויר, ומושג חדש נולד: הר הבריאות. הר הבריאות לא נולד יש מאין, אלא לאחר חשיפה לתצוגת תכלית של "MediWho", זו עובדה .

 

הבובה הכתומה של "MediWho" כיכבה על המסכים ושיגעה את המדינה, ובמשרדי חברות הביטוח צללו כולם למעמקי המודל  החדש. צללו וגילו את הבשורה הטכנולוגית המתקדמת ביותר, את הגישה המיועדת להקל על הלקוח במקום לרפות את ידיו ולסבך אותו עד שיוותר, והבינו כי הן חייבות ליישר קו עם הבובה הכתומה של "MediWho", זו שלוקחת אותך יד ביד לניווט , ממש כמו WAZE  של עולם הבריאות.

 

אז מה שינתה המהפכה?

כללי המשחק השתנו יש מי שממקסם את הזכויות הרפואיות של הצרכנים, יש מי שמטפל בניהול התיק הרפואי מא'-ת', יש מי שמעניק לצרכנים יחס VIP.    שירות שעוד לא היה כמוהו בישראל ובעולם.

 

"החזון של MediWho ברור: להפוך לשירות בסיס חיוני בכל בית בישראל. Mediwho היא החבר, העוזר, המלווה והיועץ האישי שלך לכל פרוצדורה רפואית", אומר מיקי קופל, מייסד החברה.

 

"מה מגיע לך וממי, כמה אתה משלם בחודש על כלכלת בריאות הבית, מה יש לך, מה חסר לך ואיך בכלל מפעילים את כל הביטוחים– מי בכלל מבין בזה? אנחנו!"  אומר מיקי.

 

"אנחנו מבינים בזה ואנחנו נדאג לכל ובמחיר חודשי נוח ושווה לכל כיס, בוודאי לעומת הסכומים עליהם אנו נלחמים עבורך. 

 

אנחנו דואגים לטופס 17 בקופה, לאישור התרופה, לבחירת הרופא המומחה הבכיר והטוב ביותר, למנתח, לתור מהיר למכון בדיקות, להשגת אישורים, החזרים, מימון וקצבאות.  אנחנו לא רופאים ולא סוכני ביטוח, אבל אנחנו מכירים היטב את שני העולמות המתנגשים האלו  ויודעים לתווך ביניהם עבורך!

 

אנחנו אנשי המקצוע שיודעים לנהל עבורך את כלכלת בריאות הבית שברוב המוחלט של הבתים בישראל איננה מנוהלת, עד שמגיעים חלילה לעת צרה. ואז עומדים אובדי עצות ומפוחדים מול הר מאיים של חברות גדולות, בירוקרטיה סבוכה, עשרות סידורים, טפסים, טלפונים, פקידים, תורים התרוצצות וסירובים מייאשים."

 

המלאכים של MediWho:

"אנשי "Mediwho" מלווים אתכם ברגעים הכי קשים,  נאבקים עבורכם על כל פרוצדורה בריאותית או רפואית מול גופי ענק, קופות החולים, חברות הביטוח, הביטוח הלאומי ומשיגים עבורכם טיפול מהיר, קביעת והקדמת תורים, מימון לטיפולים יקרים ומצילי חיים".

 

מספר מיקי: "הרפרנטים המקצועיים ב – MediWho מחוללים כל יום קסמים ופלאים עבור לקוחות החברה, הם לוקחים את הסיפורים איתם הביתה, שולחים הודעות למנהלות בערב שישי, מתקשרים לפציינטים אחרי טיפול כימו, לפני ניתוח מפחיד. לאורך חודשים ארוכים הם התקווה כשהפחד והייאוש גוברים, הכוח הלוחם כשאין כוח, הקול המעודד ומבשר הבשורות הטובות".

 

"אנשי "MediWho" יודעים להילחם לא רק בטחנות הצדק הטוחנות לאט. הם יודעים גם לתכלל לוחות זמנים וטיפולים מתנגשים, להשיג את הכן כשהפציינט שומע רק לא. הן נקשרים, דואגים, נלחמים ומשיגים. לא פעם כותבים להם הלקוחות- בלעדייך לא הייתי שורד. עבורם זו לא עוד עבודה, זו שליחות".

 

עושים סדר בדבר החשוב בחייכם – בריאותכם:

"חשוב להבין את מהות השירות והמהפכה שהוא מבשר", מציין מיקי לסיכום. "אנחנו לא מחליפים ולא מייתרים איש בדרך. לא את פקידת הסניף בקופת חולים, ולא את מערך התורים .  השירות שלנו הוא עשיית סדר על מנת לוודא שתקבל את כל מה שמגיע לכם במסגרת כל השירותים המגיעים לכם, שירותים עליהם   שילמתם, סדר בדבר החשוב ביותר לכם ולמשפחתכם – בריאותכם. מבחינתנו כל בית בישראל צריך להיות מנוי לשירות של "MediWho" , גם בשגרה כשכולם בריאים ושלמים כי אין לדעת מה ילד יום, ובוודאי לתכליל כאשר מתמודדים עם משבר בריאותי או מצב כרוני".

 

"אנו מציעים  שירות ששווה בריאות! בריאות גופנית, בריאות נפשית, זמן והרבה כסף. מוזמנים להתקשר למלאכים שלנו ולהצטרף עוד יום לשירות שייתן לכם יד ויוביל אתכם בכל פיתולי הדרך".

 

לאתר MediWho לחץ כאן