כותרות אחרונות
Search

חברת MSC קרוזים הודיעה על השקת סיסייד MSC Seaside

חברת MSC  קרוזים הודיעה היום על השקת סיסייד  MSC Seaside

אניית פאר מהמתקדמות בעולם שתצא מתחילת ינואר להפלגות ממיאמי לאיים הקאריביים

כמו-כן, החברה הכריזה על שותפות חדשה עם קרן הצדקה של אנדרה בוטצ'ילי ועם השף הידוע בעל רשת מסעדות בכל העולם Joe Bastianich

עלות בניית האנייה כ- 800 מיליון יורו

בטקס ההשקה שנערך בסופ"ש הוטסו למיאמי  השחקנית סופיה לורן שגזרה את הסרט

הופיעו ריקי מרטין וזמר האופרה אנדרה בוטצ'ילי

מחיר ל- 7 לילות שייט על בסיס פנסיון מלא החל מ- 839$ לאדם

צילום: יח"צ

חברת  MSC קרוזים השיקה בסוף השבוע את אניית הפאר החדשה שלה MSC Seaside  מהמתקדמות בעולם היוצאת להפלגות ממיאמי לאיים הקאריביים . עלות הבנייה עמדה על כ- 800 מיליון שקלים.

 

 MSC קרוזים החברה המובילה את חבילות השייט באירופה ובדרום אמריקה,  הינה גם חברת הקרוזים בעלת היקף ההשקעות הכי גדול בענף, בעשור האחרון.  אחת ההשקעות האחרונות שלה היא כניסה לתחום השייט לקאריביים. החברה השיקה ספינת שייט חדשה בעלת עיצוב מהפכני בהשראת הארכיטקטורה ואורח החיים של מיאמי, התואם את צרכי האורחים השטים לקאריביים. האנייה הנחשבת לדור הבא של ספינות השייט, נבנתה בארה"ב על ידי החברה האיטלקית MSC Seaside, וכבר סומנה כאחת מאניות השיט החדשניות ביותר בתעשייה, זו הספינה השנייה שהושקה בחצי השנה האחרונה על ידי MSC קרוזים. 

צילום: יח"צ

לאוניית הקרוזים סיסייד-  138 סיפונים הכוללים כ- 3,580 חדרים ביניהם חדרים חיצוניים ופנימיים, חדרי מרפסת וסוויטות.

 

האורחים יהנו מבידור ברמה עולמית ,  מסעדות יוקרה המציעות את כל סוגי המטבחים כולל אוכל כשר, צמחוני וללא גלוטן, ברים ומועדונים לצד קזינו, מתקני ספא וכושר , מועדון יאכטות פרטי,  אולם הופעות וסרטים, חנויות מותגים.

 

מעבר לכך, לאנייה 6 בריכות כולל בריכה מקורה, אקווה פארק, פארק מים חדשני ביותר במבחינה טכנולוגית, טיילת רחבה מקיפה את האנייה, ובין סיפוני האנייה, מעליות שקופות שדרכן ניתן לראות את הנוף המרהיב, של האיים הקאריביים.

 

צילום: יח"צ

לטקס ההשקה החברה הטיסה במיוחד למיאמי את השחקנית סופיה לורן שהתכבדה לגזור את הסרט, והופיעו זמר האופרה האגדי אנדרה בוטצ'ילי וכן ריקי מרטין .

 

מנכ"ל MSC Cruises, פיירפרנססקו ואגו, אמר בטקס ההשקה כי "השקת אניית  הפאר MSC Seaside מהווה רגע מכריע ומשמעותי עבור MSC Cruises והתעשייה בכלל. מדובר באנייה הראשונה של אב הטיפוס החמישי החדש שתכננו ופיתחנו מאז נכנסנו לתעשייה ​​ב -2003 והיא מציגה מושג חדשני לחלוטין, שכבר הטביע סטנדרטים חדשים בתעשייה. הספינה הזו, מסמלת את האמביציה שלנו לחדור לשוק זה וליצור לחברה נוכחות משמעותית בצפון אמריקה. האנייה הזו היא אבן הפינה של האסטרטגיה הגלובלית שלנו להוביל את השלב הבא של הצמיחה והיא אחת משלוש ספינות של MSC Cruises ל homeport במיאמי – MSC Seaside, MSC Meraviglia ו- MSC Divina, באמצעותן נוכל לקבוע סופית את מעמדנו כמותג שיט המוביל בעולם".

צילום: יח"צ