כותרות אחרונות
Search

חברת "MY SHEMEN" משיקה שמן אהבה לגבר "LONGER PLEASURE" על בסיס זרעי קנאביס.

"MY SHEMEN" לגבר – צילום:  other planet

 

חברת "MY SHEMEN"  משיקה שמן אהבה לגבר "LONGER PLEASURE"   על בסיס זרעי קנאביס.

מותג הוולנס הישראלי  "MY SHEMEN" משיק בימים אלה שמן השהיה לגברים "LONGER PLEASURE" המבוסס על שמן זרעי קנאביס בשילוב חומרים טבעיים בלבד. השמן מבטיח להעניק תחושה מקסימלית והארכת חיי המין.

 

"MY SHEMEN" מותג הוולנס הישראלי משיק בימים אלה את "LONGER PLEASURE", פיתוח חדשני של שמן השהיה לגבר המבוסס על שמן זרעי קנאביס וקומפלקס שמנים אתריים למריחה על איבר המין הגברי, המסייע להחזיק מעמד זמן רב יותר במיטה. 

 

באירוע לאנשי תקשורת ומובילי דעה, שנערך בבית המרקחת "givol" בהרצליה פיתוח, הציג  משה חלפון מייסד ובעלים של חברת "MY SHEMEN" את המוצרים החדשים  של החברה ובראשם  "LONGER PLEASURE", פיתוח חדשני של שמן השהיה לגבר המבוסס על שמן זרעי קנאביס מוצר שנחל הצלחה רבה בקרב גברים רבים כולל גברים מהעדה החרדית. 

 

משה חלפון מייסד ובעלים של חברת "MY SHEMEN" את המוצרים החדשים – צילום: אבי בר

 

 

השמן הייחודי מורכב מ-100% חומרים טבעיים ומעניק תחושה מקסימלית ומאפשר להאריך את השיא. תרסיס "LONGER PLEASURE" הינו שמן אהבה לגברים שרוצים לחוות ריגושים ארוכים יותר במיטה ולענג את בת הזוג בעוצמות גבוהות, מיועד להנאה מוגברת וחוויה חושנית חדשה.

 

"MY SHEMEN" לגבר – צילום:  other planet

 

"LONGER PLEASURE" לגברים מיועד לשימוש מקומי, הוא טבעוני, ללא גלוטן ולקיק. השמן אינו מכיל לידוקאין וללא תופעות לוואי, מכיל חומרים טבעיים בלבד ומאושר ע״י משרד הבריאות הישראלי ומפוקח תחת תקן GMP המבטיח תנאי ייצור נאותים.

 

"MY SHEMEN" לגבר – צילום:  other planet

 

מחיר: 219 ש"ח

 

ניתן לרכוש בחנויות הפארם המובחרות, בתי טבע בפריסה ארצית ובאתר האונליין של המותג https://www.myshemen.co.il/

 

"MY SHEMEN" לגבר – צילום:  other planet

 

"My shemen"  הינו מותג ישראלי המייצר ליין מוצרים לטיפוח הגוף והנפש, המבוססים על זרעי שמן קנאביס ושמנים ארומטיים נוספים שנלקטו. מוצרי החברה נמכרים ברחבי העולם ומבוססים על טכנולוגיה ומחקרים פורצי דרך, המקנים חוויית שימוש מופלאה המתחילה במרקם המדויק, בספיגה בעור ובבישום הייחודי הנשמר לאורך כל היום. כלל המוצרים בטוחים לשימוש ומאושרים ע"י משרד הבריאות הישראלי ומטעם האיחוד האירופי.