כותרות אחרונות
Search

חברת "scratch" הישראלית משנה את חוקי משחק המזל.

צילום: הועתק מאתר החברה

 

משנים את חוקי משחק המזל

40 שנה לאחר המצאת כרטיסי הגירוד, ה"חישגד", מציעה חברה ישראלית טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לגרד את הכרטיס דרך הנייד מבלי לצאת מהבית בזמן שהכרטיס נמצא במכונה מיוחדת. "זה אותו משחק רק בלי מטבע, אנחנו רק מנגישים את כרטיסי החישגד לכל מקום ובכל זמן".

 

בחדר מאובטח בבניין משרדים בחולון מוצבות עשרות מכונות ומעליהן מסכי טלוויזיה עם שלל נתונים. זר שיקלע למקום לא יבין שהוא ניצב מול אחד הפיתוחים הטכנולוגיים המרשימים בתחום משחק המזל הפופולארי בעולם – כרטיסי גירוד.  הטכנולוגיה פורצת הדרך פותחה במספר מדינות בעולם ומי שמפעילה אותה בישראל היא חברת "scratch".

 

לאתר החברה: https://bit.ly/3PDEFum

 

צילום: הועתק מאתר החברה

 

שאולי כהן, מנכ"ל חברת  "scratch": "העולם התקדם, היום ניתן לעשות הכל מרחוק, אז למה לא לגרד כרטיסי חישגד מהבית או מכל מקום אחר. זאת בדיוק הבשורה שלנו, אנחנו מנגישים את המזל. חברת "scratch" מציעה לכם לגרד את כרטיסי חישגד המקוריים של מפעל הפיס בנייד בצורה וירטואלית, ממש כמו במציאות.

 

צילום: הועתק מאתר החברה

 

אז איך זה עובד, לאחר רכישת הכרטיס באתר לאחר רישום פרטים מזהים כולל מספר חשבון בנק וקבלת שם וסיסמה, יופיע על הצג צילום של כרטיס הגירוד שנרכש, כולל מספרו הסידורי המקורי, זאת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומצלמה משוכללת המותקנת במכונה הכרטיסים. בתהליך עצמו אין כל מעורבות יד אדם ואיש אינו יודע האם מתחת לציפוי בכרטיס מסתתר פרס. כעת, ניתן לגרד: משמאל לימין, מלטה למעלה, איך שרוצים. בתום הגירוד, המערכת תדע לזהות את הזכיה והכסף יגיע ישירות לחשבונו האישי של רוכש הכרטיס. זה פשוט, אמין ובטוח, זמין וידידותי. השירות עצמו מלווה ומפוקח על ידי פירמת עורכי דין מהמובילות בישראל ומאובטח בסטנדרטים המחמירים ביותר.

 

צילום: הועתק מאתר החברה

 

מי שנבחרה לבשר את הבשורה על הדרך החדשה לגרד כרטיסי חישגד, היא לא אחרת מעירית ענבי, המגישה המיתולוגית של הגרלות הלוטו,  "היא ביקשה לראות במו עיניה איך זה עובד והבינה שזה אמיתי לחלוטין",

 

שאולי כהן, מנכ"ל חברת  "scratch" מוסיף: "כמי שהובילה במשך שנים את הגרלות הלוטו במקצועיות, ובאמינות רבה וזכתה לאהבה אדירה של הקהל, לנו היה הכי טבעי להציע לה להיות הפנים של טכנולוגיה צעירה, חדשנית ופורצת דרך בתחום ההגרלות".