כותרות אחרונות
Search

חברת "SmartxTopCloud" מקבוצת "טופ מערכות" הקימה ב "מכבי טבעי" מערך וירטואליזציה ותקשורת מחודש, מבוסס טכנולוגיות "סיטריקס".

 

 

חברת "SmartxTopCloud" מקבוצת "טופ מערכות" הקימה ב "מכבי טבעי"  מערך וירטואליזציה ותקשורת מחודש, מבוסס טכנולוגיות "סיטריקס".

"SmartxTopCloud" מקבוצת "טופ מערכות" סיימה פרוייקט הקמת חווה חדשה לתשתיות "Citrix VAD. 

 (Virtual Apps and Desktops) ב"מכבי טבעי" – רשת הרפואה המשלימה מקבוצת מכבי שירותי בריאות. הפרוייקט בעלות של מאות אלפי דולרים, הסתיים תוך פחות מחודש.

 

הפרויקט כלל הקמה והתקנה של תשתיות חדשות לכל יישומי הארגון, לרבות: ERP , CRM, Office ודפדפן, וירטואליזציה של התשתיות וסביבת המשתמש, אחסון, שרתי ניהול ושרתי Citrix חדשים, עם מערכת הפעלה server 2019 גרסת VDA 2203 וציוד תקשורת. כמו כן, כלל הפרוייקט התאמת האפליקציות לחווה החדשה, שדרוג רישוי Citrix ל- Premium וביצוע מעבר ל- Office 365.

 

המערכת מאפשרת שימוש של 1,400 עובדי הארגון, לרבות אגף מנהלה, רופאים, מנהלות מרחבים, מתאמות ומטפלים (דיקור, שיאצו טווינא וכו'…).

 

שרית לרנר, מנמ"רית מכבי טבעי: "אנו שמחים לבשר על סיום מוצלח של פרויקט חשוב מאוד מבחינתנו. הארגון עבד מאז ומתמיד בתצורת Citrix, הנותנת פתרון טוב לעבודה בתוך הארגון ומחוצה לו. למערכת החדשה יתרונות רבים עבורנו ובהם:  יציבות במערכת, עבודה בסטנדרט חדש וללא תקלות, אמינות, הנגשת יישומים בצורה תקינה באימאג', התאמת הארגון למוצרים נתמכים ועוד… העבודה בשיתוף פעולה עם חברת "SmartxTopCloud" שהינה אינטגרטור מוביל של "Citrix" בישראל, הקנתה לנו הקמת חווה יציבה ויעילה וזאת במהירות שיא.  

 

שרית לרנר, מנמרית = מכבי טבעי – צילום: מיכל בנדק

 

היתרון הגדול של מומחי ה- Citrix של חברת  "SmartxTopCloud", הוא בידע והניסיון הרב שלהם, כמו גם בהיכרות מעמיקה של ארגון מכבי שירותי בריאות ולכן האתגרים, כגון השארת שרתי הברוקרים ושרתי הניהול הישנים, הפכו פשוטים יותר. קיבלנו את עצתם לבצע Aggregation ליישומי ה- WEB הישנים, כך שימשיכו להיות מנותבים לברוקרים ולשרתים הישנים, בעוד ששאר היישומים ינותבו לחווה החדשה. הדבר הצריך חשיבה ותוספת משאבי VMware, אתגר מורכב שצלח כמובן. צוות המומחים של "SmartxTopCloud" ביצע את היישום תוך הסתכלות קדימה ועם התחשבות בצרכי ארגון מכבי שירותי בריאות בכלל ומכבי טבעי בפרט. חשוב לנו לציין כי הצוות הפגין מקצועיות רבה ואנו מודים להם על שיתוף הפעולה הפורה להצלחת הפרויקט".

 

צור יהב, סמנכ" ל תפעול ב"סמארט איקס טופ קלאוד" מקבוצת "טופ מערכות" – צילום: יח"צ

 

צור יהב, COO ב- "SmartxTopCloud": "אנחנו גאים על ביצוע הפרוייקט לשביעות רצונו המלאה של הלקוח, תוך עמידה ביעדים, בתקציב ובלוחות זמנים קצרים במיוחד, תוך שיתוף פעולה מלא מצוות הסיסטם של מכבי טבעי וכן מאריק ברון ממכבי שירותי בריאות, אשר הוביל את המהלך. מכבי טבעי עבדו בעבר בסביבת Citrix ישנה, שלא איפשרה עוד עבודה בצורה יציבה ואמינה. כמו כן בתשתיות הישנות לא ניתן היה לממש הטמעת מערכת PuzzleSoft המהווה את מערכת הליבה של הארגון.

בזכות טכנולוגיות Citrix, ניתן היה לייצר למעשה תשתיות חדשות, בזמן קצר ביותר, אשר משרתות את כל יישומי הארגון, לרבות מערכת PuzzleSoft. המערכת תשדרג משמעותית את איכות המחשוב בארגון, הן מבחינת מהירות העבודה, האמינות והיציבות ותציב אותו בחזית הטכנולוגיה".