כותרות אחרונות
Search

חברת "TR" מציגה סדרת רמקולים במהדורה צבעונית של מותג הסאונד היוקרתי "Audio Pro".

רמקול צבעוני דגם: Addon T3+ – צילום: באדיבות יח"צ "TR"

 

שסאונד ועיצוב נפגשים!

חברת "TR" מציגה סדרת רמקולים במהדורה צבעונית של מותג הסאונד היוקרתי "Audio Pro".

חברת "TR", מייבאת ומשווקת מותגי איכות בתחום האודיו, הווידאו והבית החכם לשימוש פרטי ומקצועי, מציגה בימים אלו את סדרות הרמקולים האהובות במהדורה צבעונית מוגבלת של מותג הסאונד היוקרתי Audio Pro.

 

החברה הסקנדינבית ידועה בעיצובים מקוריים, נקיים ואסתטיים המשתלבים בכל חדר בבית, זאת לצד סאונד איכותי, עוצמתי ומרשים במיוחד. כעת, נחתה בישראל קולקציית צבעים קיצית ומרעננת שתשדרג את חווית השמע והבילוי של כל אחד מאתנו. הקולקציה מוגבלת וכל פריט במהדורה החדשה ממוספר וייחודי.

 

רמקול צבעוני דגם: MKII Addon C10 – צילום: באדיבות יח"צ "TR"

הגרסה האלחוטית:

דגם: MKII Addon C10 – מדובר ברמקול סטריאו Multi-Room אלחוטי וחכם עם באסים עוצמתיים ועמוקים, המאפשר חיבור ל-Wi-Fi והזרמת מוזיקה באופן אלחוטי באמצעות הסלולרי. הרמקול בעל צלילים דינאמיים ובאסים עמוקים, עם איכות סאונד Hi-Fi המאפשר להפוך מספר מכשירים למערכת סטריאו אחת. לרמקול עיצוב פשוט ונקי שמשתלב בכל חדר בבית. אחד הפיצ'רים המתקדמים של דגם זה הוא מגון הדרכים להזרמת המוזיקה, בניהם הדרך הראשית באמצעות אפליקציית Audio Pro שהופכת את חווית ההשמעה למופלאה ונוחה. המהדורה המוגבלת מגיעה בצבעי פסטל רגועים, המענקים אווירת רוגע והרמוניה בכלל חלל בו הרמקול נמצא. שנתיים אחריות יבואן רשמי.

מחיר: 1699 ₪

 

ניתן להשיג בצבעים: לבן, אפור ושחור ועכשיו, צבעי המהדורה המוגבלת – ירוק עדין (SAGE GREEN) וצבע חול (SAND).

 

רמקול צבעוני דגם: Addon T3+ – צילום: באדיבות יח"צ "TR"

 

הגרסה הניידת:

דגם: Addon T3+ – מדובר ברמקול נייד ומעוצב שמגיע עם קישוריות בלוטוס' וסוללה עוצמתית שמספיקה עד ל-12 שעות בעוצמת ווליום מרבית. זהו רמקול "בלי חוכמות" שמתמקד בסאונד גדול וקל לשימוש. שנתיים אחריות יבואן רשמי.

מחיר: 849 ₪

 

הרמקול מגיע בצבעים: צהוב, אפור ושחור, צבעי המהדורה המוגבלת – קורל אדמדם וירוק בקבוק (GARDEN).

 

ניתן להשיג באולם התצוגה של TR –  רחוב יד חרוצים 9 תל אביב

באתר :www.tres.co.il

ואצל המשווקים המורשים