כותרות אחרונות
Search

חברת "Wise Smoker" הישראלית מציגה את האב טיפוס של מטהר אוויר חדשני "Vootto"

 

Wise Smoker

 

חברת "Wise Smoker" הישראלית מציגה את האב טיפוס של מטהר אוויר חדשני לרכב "Vootto".

בעקבות עליית המוצר הישראלי "Vootto"  לגמר תחרות הסטארטאפים הבינלאומית של קבוצת "Alibaba", אשר הביאה לעיסוק במוצר במהדורת החדשות הנצפית ביותר בסין ומקבל סיקור נרחב בעולם.

 

צילום: Wise Smoker

 

חברת Wise Smoker פועלת נכון להיום ב-5 מדינות שונות: ישראל, סין, רוסיה, אוקראינה וארה״ב עם חוזי הפצות מול השחקנים הגדולים ביותר בשוק הגלובאלי והלוקאלי, על סך של מעל ל-11 מיליון דולרים אמריקאיים, עם אב-טיפוס עובד ועם זכיות בינלאומיות בתחרויות גדולות בתחום חברת  "Wise Smoker" כאן כדי לייצר מציאות חדשה על הכביש.

 

תכירו את ווטו (Vootto), מטהר האוויר החכם האמיתי הראשון לרכב. "ווטו" פועל באמצעות מערכת סינון דו-שלבית ולהבי מנוע ייחודיים שמספקים שאיבה עוצמתית במיוחד, המאפשרים טיהור של כל חלל הרכב בתוך דקות ספורות בלבד. תהליך הסינון פועל בסטנדרט הגבוה ביותר באמצעות מערכת סינון ייחודית הכוללת פחמן פעיל כדי להגיע לסינון מיטבי של בקטריות, אלרגנים וחומרים מזהמים מהאוויר.

 

Wise Smoker

 

בסוף הסינון "ווטו" מוסיף לאוויר הנקי ניחוחות ייחודיים המנטרלים ריחות חזקים ולא נעימים, ודואג להפיץ ריח ואווירה נעימה בעבור כל נוסעי הרכב, על פי ההעדפה האישית של הנהג או נוסעי הרכב. האוויר הנקי מספק שיפור ושדרוג של חוויית הנהיגה ושל איכות החיים ומציג אפשרות לחיים בריאים ומלאים הרבה יותר.

 

"ווטו" עוצב כדי למנוע היסח דעת מיותר גם אצל נהגים מעשנים, באמצעות התפעול האוטומטי שלו, כך שהנהג יוכל להמשיך בנהיגה מבלי להוריד את העיניים מהכביש לצורך שימוש במאפרה, תוך שאיבה ופילטור של עשן ואפר הישר מסיגריה דולקת מרדיוס של עד ל-20 ס״מ.

 

צילום: "Wise Smoker"

 

סרטון תדמית : https://www.youtube.com/watch?v=eW-gwMWIqzI

 

מה הם עשו עד היום ?

Wise Smoker החלה לפעול בשנת 2017 ומאז לא עוצרת לרגע. ההישג האחרון נרשם ממש בימים אלו כאשר הם העפילו לגמר תחרות הסטארטאפים הבינלאומיות של ענקית המכר "Ali-Baba" בסין. בנוסף לכך:

  • לחברה 3 פטנטים רשומים בעבור הטכנולוגיה הייחודית המאפשרת עוצמת שאיבה תוך שמירה על תפקוד שוטף ושקט.
  • החברה זכתה במספר פרסים ותחרויות בינלאומיות , בהן:
    זכייה בתחרות הסטארטאפים של אוניברסיטת תל אביב – TAU Ventures.
    העפלה לחצי הגמר של .eBay Startup Cup
    העפלה לשלב חצי הגמר של תחרות StartupEast.
    העפלה לשלב הגמר של תחרות הסטארטאפים הבינלאומית של Ali-Baba.
  • חוזה הפצות המוערך ב-10.8 מיליון דולרים אמריקאיים מול מספר עצום של נקודות הפצה בארה״ב, בהן חנויות 7/11, על סך אספקה שנתית של כ-60,000 יחידות בחודש.
  • בזירה הלוקאלית, חוזה הפצות מול "ארטוס", ענקית ההפצות הישראלית, דרכם יופץ המוצר חול חנויות הנוחות בתחנות הדלק בארץ.
  • לאחרונה השלימה החברה מכירה של מעל למיליון וחצי יחידות מהמוצרים שלה בחוזים ל-5 מדינות נוספות: רוסיה, אוקראינה, ארה״ב, ישראל וסין.
  • הקמה של משרדי החברה בסין במימון ושותפות הממשל הסיני בעבור פיתוח פתרונות טיהור אוויר שהן יעד אסטרטגי של הממשלה בעקבות איכות האוויר הירודה בסין.

 

מה "ווטו" עושה ?

זיהום האוויר מטפס לגבהים בלתי נסבלים בשנים האחרונות, והכביש הוא איזור הסיכון הגבוה ביותר. פליטות אגזוז, חיכוך צמיגים ופיח מייצרים סביבה מזוהמת במיוחד שמשפיעה עלינו בין אם אנחנו הנהגים או הנוסעים. ווטו דואג לשאוב את האוויר מכלל חלל הרכב באמצעות להבי המנוע הייחודיים שלו, ומעביר אותו בתהליך סינון חדשני ויעיל במיוחד כדי לדאוג לצריכת אוויר נקי ובריא בצורה אוטומטית לחלוטין כדי למנוע הסחות דעת מיותרות בעת הנהיגה, ללא צורך במגע או בתפעול.

 

ווטו מתחבר באמצעות חיבור usb רגיל, מעוצב במיוחד כדי להתאים למחזיק הכוסות ברכב, ומבטיח טיהור מלא של כל חלל הרכב בתוך מספר דקות פעילות בלבד.

 

בעת נהיגה, כל רגע של חוסר שימת לב יכול להיות קטלני. כ-25% מתאונות הדרכים הקטלניות באנגליה מ-2009 עד 2013 נגרמו כתוצאה מהיסח דעת, ובעוד שכולנו מודעים לסכנה של שימוש בטלפון בזמן נהיגה – עישון בזמן נהיגה ״עובר מתחת לרדאר״. 12 שניות – זה הזמן הממוצע שבו נהג לא שם לב לכביש עם כל שאיפה, אפילו יותר מהזמן הממוצע של שימוש בטלפון, וזה כל הזמן שצריך כדי להיכנס לתאונה רצינית.

 

השימוש בווטו מאפשר צמצום של זמן היסח הדעת היות שהוא מבטל את הצורך בחיפוש של פתרונות איפור שונים – השאיבה מתקיימת מרדיוס של עד ל-20 ס״מ כך שהיא שואבת את האפר והעשן הישר מהסיגריה הדולקת בזמן שהנהג לא מוריד את העיניים לרגע מן הכביש.

 

בנוסף, הליך הסינון של ווטו מאפשר מזעור וצמצום של נזקי העישון, הן האקטיבי והן הפאסיבי, בעבור יושבי הרכב כולו, דואג לניקיון ולקיום סביבה נעימה ונוחה לכל יושבי הרכב.

 

כיצד הכל התחיל:

רון אייל וצח גבאי  מבעלי חברת "Wise Smoker" הכירו במהלך השירות הצבאי שלהם כמפקדים בתפקידי מפתח ביחידה ללוחמה בטרור, שירות שתרם ובנה בעבורם את ארגז הכלים שהיה נחוץ כדי לצאת לעולם ולכבוש את המטרות שהציבו לעצמם. כשצוות הפיקוד שלהם החדיר בהם את האמונה בעצמם, הציב מולם מטרות ועזר להם להגשים אותם – הם למדו על בשרם איך להאמין בעצמם, לקחת אחריות ולהוביל את הפקודים שלהם קדימה. הדרך משם אל הקמת הסטארטאפ וייצור "ווטו" – כבר הייתה פשוטה. לאחר צבירת ניסיון רב של צח מול ניהול ההיבטים הפיננסים והכלכליים של קבוצת ״קליל״, וניסיון ניהולי היקפי ורוחבי של רון אל מול חברות מובילות בישראל – חברו השניים יחד פעם נוספת כדי להוציא לפועל את השאיפה שלהם לעתיד טוב יותר, בריא יותר ונעים יותר בעבור קהל לקוחותיהם.

 

תוך כדי גיוס של צוות מקצוענים בתחומי הפיתוח, ההנדסה, השיווק והפיתוח העסקי – ניגשו השניים ליצירת "ווטו" – מוצר ששם בראש סדר העדיפויות שלו לספק את האוויר הטוב ביותר, הנקי ביותר והבריא ביותר גם בכביש ובדרכים – מתוך ההבנה שזיהום האוויר בכביש, המורכב מפליטות האגזוז של הרכבים השונים, יוצר מציאות שלילית במיוחד בעבור הנהגים והמשפחות שלהם בדרכים.

 

יצירת סביבת עבודה דינמית ואינטגרטיבית היה ערך עליון במהלך התהליך ולכן נוצרה חברה צעירה, תוססת ומלאה בשאיפות לעתיד עם היכולת לגבות אותן בהצלחה מקצועית והנדסית. רון וצח בונים חברה שמחברת אנשים יחד, שפותחת בעבורם דלתות ונותנת להם אפשרויות חדשות להבטיח לעצמם ולמי שקרוב להם חיים בריאים ומלאים יותר.

 

הלקוחות שלהם, או ליתר דיוק, השותפים שלהם, הם מי שנמצאים תמיד בראש סדר העדיפויות שלהם – והם שואפים לעתיד טוב יותר עבורם,עבור יקיריהם, איכות חיים טובה יותר ואיכות אוויר טובה בהרבה.

 

אתר החברה :

www.vootto.com

 

רשתות חברתיות:

https://www.facebook.com/voottosmartair/

https://www.instagram.com/voottosmartair/

https://www.linkedin.com/company/14797244/admin/