כותרות אחרונות
Search

חב' "מאנדיי" עברה למשרדיה החדשים במגדלי "TOU- TOWERS" של חברת רובינשטיין במתחם "יצחק שדה" בתל אביב.

מגדלי "TOU-TOWERS" – צילום: מורג ביטן

 

בעקבות הצמיחה המואצת של חב' "מאנדיי" וגיוס מאות עובדים נוספים בישראל, עברה החברה  למשרדיה החדשים במגדלי "TOU- TOWERS" של חברת רובינשטיין במתחם "יצחק שדה" בתל אביב.

מדובר ב- 15 קומות בשטח כולל של 18,600 מ"ר (עד כה משרדי חב' "מאנדיי" היו בשטח של 4,500 מ"ר)

 

פרויקט "TOU-TOWERS" הוקם ע"י חברת רובינשטיין כולל 2 מגדלי משרדים של 34 קומות כל אחד סה"כ 85,000 מ"ר בנוי + 35,000 מ"ר שטחי חניונים.

 

חברת "מאנדיי" שכרה במגדלי "TOU TOWERS" חמש עשרה (15) קומות בשטח כולל של 18,600 מ"ר כחלק מהצמיחה המואצת של החברה וגיוס מאות עובדים נוספים בישראל.

 

בשלב הראשון המשרדים של חב' "מאנדיי" ישתרעו על 10 קומות בשטח של 12,300 מ"ר ו-5 הקומות הנוספות בשטח של 6,300 מ"ר מיועדות לאכלוס כחלק מהיערכותה של החברה לצמיחה עתידית וגיוס של מאות עובדים נוספים בישראל (עד כה משרדי חב' "מאנדיי" היו במגדל סונול בשטח של 4,500 מ"ר).

 

כיום עובדים במטה החברה בישראל כ-500 מתוך כ- 850 עובדי החברה בעולם, בשנה האחרונה הכפילה החברה את מצבת עובדיה. בימים אלו, על אף שמרבית העובדים עדיין עובדים מהבית, משרדי החברה פתוחים ונגישים לכל מי שמעוניין להגיע ולעבוד מהמשרד. לאחר החגים בכוונת החברה לעבור למודל עבודה היברידי.

 

בעיצוב המשרדים והחלל שמה "מאנדיי" דגש רב על עיצוב פנים המאפשר תקשורת שוטפת בין העובדים לצד שמירה על פרטיות ואפשרות עבודה שקטה. במשרד מדרגות פנימיות שמחברות את כל הקומות ויוצרות אווירה של משרד אחד, חללי האופן-ספייס מופרדים באמצעות חדרי ישיבות ליצירת אזורי עבודה אינטימיים לצד עשרות חדרים לפגישות אחד-על-אחד ו-"תאי טלפון" מודולרים לשיחות. בחברה שמים דגש גם על חווית האירוח, בדגש על מרואיינים, ולכן יצרו אזור מפגש מזמין בכל הלובאים הקומתיים, סלונים ומטבחונים בקומות השונות במטרה לייצר תחושה ביתית וחמימה.

 

מגדלי "TOU-TOWERS" – צילום: מורג ביטן

 

אוריאל וייס, סמנכ״ל התפעול "במאנדיי" אמר היום כי "האתגר המשמעותי ביותר שלנו היה לשמור על תחושת המשפחתיות וה"ביחד" שכל-כך מאפיינת אותנו וחשובה לנו כחברה, למרות המשרדים הגדולים. אני שמח שהצלחנו לשמר את האווירה הזו ולבנות משרד גדול ועדיין אינטימי״. קרן רזניק, שאחראית על עיצוב הפנים בחברה מוסיפה כי "למרות הגידול המואץ במספר העובדים שלנו, הצלחנו להעניק מרחב ותחושת רווחה גדולה יותר לכל עובד ועובדת.״

 

תכנון אדריכלי של משרדי "מאנדיי": רואי דוד, פיקוח: אמיר מלכין, ניהול פרוייקט – החושן יעדים.

 

לחברת "מאנדיי" צוותים בתל אביב, ניו יורק, סן פרנסיסקו, מיאמי, שיקגו, לונדון, קייב וסידני, והפלטפורמה מאפשרת התאמה אישית כך שתתאים לכל תעשייה וכיום היא מספקת שירותים למעל 127,000 לקוחות בלמעלה מ- 200 תעשיות עסקיות ב -190 מדינות.

 

פרויקט TOU-TOWERS הוקם על מגרש של 8.5 דונם וכולל 2 מגדלי משרדים של 34 קומות כל אחד  סה"כ 85,000 מ"ר בנוי + שטחי חניונים בשטח 35,000 מ"ר .

 

מחירי השכירות בפרויקט זה מוערכים בין 100 ל-110 ₪ מ"ר מעטפת.

 

בין החברות הגדולות ששכרו משרדים בפרויקט "TOU-TOWERS" : משרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן (19 קומות) , חב׳ "מאנדיי" (15 קומות) , חב' אנבידיה , אשר רכשה לאחרונה את מלאנוקס (8 קומות) , משרד עו"ד שיבולת (6 קומות) ועוד…