כותרות אחרונות
Search

חב' "קליל" חתמה על הסכם לשמש ספונסר לקבוצת מכבי תל אביב בכדורסל לעונת 2015-16

חב' "קליל" שהינה החברה המובילה בישראל בתחום ייצור ושיווק מערכות אלומיניום מתקדמות וחלונות מעוצבים חתמה בימים אלה הסכם כספונסר עם קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל לעונת 2015-16 .   היקף החסות כ-500,000 ש"ח.

אריה (ריצ'י) ריכטמן מנכ"ל חב' "קליל" חתם עם אלי דריקס מנכ"ל מכבי תל אביב כדורסל הסכם ספונסר משנה לעונת הכדורסל 2015/16.

חב' "קליל" מכרמיאל שהינה החברה  המובילה בישראל בתחום ייצור ושיווק מערכות אלומיניום מתקדמות לבנייה ולתעשייה וחלונות מעוצבים חתמה בימים אלה הסכם שנה שלישית כספונסר משנה של קבוצת מכבי ת"א בכדורסל לעונת 2015-16. היקף החסות מוערך בכ-500,000 ש"ח.

במסגרת ההסכם תקבל חב' "קליל" פרסום במערכת הלדים בהיכל נוקיה + פעילות קד"מ , שיתופי פעולה עם מועדון מכביסט, אירועי חברה ואירועים קהילתיים בשיתוף שחקני הקבוצה , ועוד.

אריה (ריצ'י) ריכטמן מנכ"ל "קליל": "ההחלטה לחתום הסכם ספונסר עם קבוצת מכבי ת"א כדורסל הינה חלק מהאסטרטגיה של החברה לתמוך בקבוצת ספורט ווינרית מובילה וההתקשרות עם מכבי תשתלב ותסייע לפעילות הקהילתית הנרחבת של החברה בקרב גופים , עמותות ותנועות נוער בכרמיאל ובכלל".

klil 2

אריה (ריצ'י) ריכטמן מנכ"ל חב' "קליל" עם אלי דריקס מנכ"ל מכבי תל אביב כדורסל – צילום: מורג ביטן – ברקע הצילום- דלת מיוחדת עם חתימות כל שחקני מכבי ת"א שנתרמה לעמותת "יד ביד" בראשותו של הרב גלויברמן.