כותרות אחרונות
Search
תמונה ללא תיאור

חב' "קליל" יוצאת בקמפיין חדש – "קליל 100% מקורי, חלון לחיים".

קמפיין: "קליל 100 אחוז מקורי, חלון לחיים" צילום: יח"צ

 

חב' "קליל" יוצאת בקמפיין חדש – "קליל 100% מקורי, חלון לחיים".

תקציב הקמפיין כ- 2.5 מיליון ₪.

 

חב' "קליל" שהינה החברה המובילה בישראל בתחום חלונות ומערכות אלומיניום ועפ"י מחקרי שוק כ- 66% מהצרכנים מעדיפים לרכוש קליל במסגרת השיפוץ או בניה של ביתם, משיקה קמפיין חדש שהמסר המרכזית שלו היא: "קליל 100% מקורי הוא  חלון לחיים".

 

הקמפיין פונה לציבור להעלאת המודעות לנוכחות חיקויים  המגדירים את עצמם כמקביל ל "קליל" או תואם "קליל". צריך להבין שחיקוי לעולם לא יהיה זהה למקור.

 

מטרת הקמפיין לוודא שזה קליל מקורי – כי: "קליל מקורי זה חלון לחיים".

 

תקציב הקמפיין כ-2.5 מיליון ₪ .

 

תמונה ללא תיאור

קמפיין: "קליל 100 אחוז מקורי, חלון לחיים" צילום: יח"צ

 

צורי דבוש, יו"ר חברת קליל מציין: "הרעיון לקמפיין הנ"ל נבע מתלונות של לקוחות שחשבו שיש להם חלונות "קליל" וכשבדקנו גילינו להפתעתנו ולהפתעת הלקוחות שזה חיקוי, במהלך הבדיקה גילינו פערים מאוד גדולים בין המוצרים של קליל לבין מוצרים אחרים. הפערים נובעים מפיתוח ועיצוב מוקפד, איכות חומר הגלם, בדיקת מכלול הרכיבים של החלון במצבי קיצון ועוד… לכן חשוב להביא את זה לידיעת הציבור להקפיד על מוצרים מקוריים של קליל שנותנים רמות גבוהה יותר של בידוד רעשים ואיכות מוצר מעולה״.




נגישות