כותרות אחרונות
Search

חב' ®Yale משיקה בימים אלו סדרה חדשה של מוצרי אבטחה חכמים לבית הכוללת: מצלמה פנימית חכמה, מצלמת חוץ חכמה, ופעמון דלת חכם.

מצלמת חוץ חכמה ייל – צילום: יח"צ חב' ייל ישראל 

 

 

חב' ®Yale משיקה בימים אלו סדרה חדשה של מוצרי אבטחה חכמים לבית הכוללת: מצלמה פנימית חכמה, מצלמת חוץ חכמה, ופעמון דלת חכם.

 המצלמות והפעמון החכמים מאפשרים הפעלה ושליטה מכל מקום ובכל זמן באמצעות אפליקציה "®Yale Home" המאפשרת לנטר ולשלוט באבטחת הבית באמצעות חשבון אחד מכף היד.

 

חב' "®Yale" משיקה בימים אלו סדרה חדשה של מוצרי אבטחה חכמים לבית הכוללת: מצלמה פנימית חכמה , מצלמת חוץ חכמה, ופעמון דלת חכם.

 

טווח המצלמה החכמה ופעמון הווידאו החכם פועלים יחד בצורה חלקה עם כל המערכת של משפחת המוצרים החכמה של ®Yale הכוללת מנעולים חכמים כגון מנעול חכם "™Linus".

 

המצלמות והפעמון בעלי יכולת פעולה הדדית עם עוזרי קול מובילים ומותגי בית חכם ומתן אפשרות לצרכנים לנטר ולשלוט באבטחת ביתם באמצעות חשבון אחד מכף ידם. פקודה קולית היא דרך קלה נוספת לשלוט במצלמות החכמות ובפעמון הווידאו. לדוגמה, ניתן לבקש מהעוזרת הקולית התומכת במסך להראות למשתמשים מי נמצא בפתח ביתם או לבדוק מה מצב הילדים שלהם. המצלמות החכמות של "®Yale" ופעמון הווידאו החכם מגיעים כולם עם דיבור אודיו דו-כיווני, כדי לאפשר לצרכנים לשמוע ולדבר עם כל אחד בכל עת.

 

המצלמה הפנימית החכמה החדשה של "®Yale", מצלמת החוץ החכמה של "®Yale" ופעמון הווידאו החכם של "®Yale" מציעות לצרכנים אבטחה ונוחות מתקדמים בלחיצת כפתור. המגוון החדש של מצלמות ופעמון דלת מעוצב, ישתלב בצורה חלקה בכל בית, קל להתקנה, הפעלה ושליטה מכל מקום ובכל זמן, באמצעות אפליקציית "®Yale Home".

 

 

צילומים: יח"צ חב' ייל ישראל 

 

מצלמה פנימית חכמה:

המצלמה הפנימית החכמה מספקת תמונת HD חדה של 1080p, שדה ראייה של 110°, תצוגה חיה, הקלטות מופעלות בתנועה, ראיית לילה והודעות מפורטות. ניתן גם להגדיר את המצלמה הפנימית החכמה של ®Yale להיכנס למצב פרטיות כאשר הבעלים מגיעים הביתה לפרטיות ונוחות נוספת. מצב זה יכול להיות מופעל לאחר פתיחת הדלת שלהם באמצעות מנעול חכם של ®Yale.

 

טכנולוגיית AI מובנית בתוך המצלמה מאפשרת למשתמשים לאפשר זיהוי אנושי, אזורים ותזמון הניתנים להתאמה אישית ללא עלות נוספת. עם אזור זיהוי ותזמון הניתנים להתאמה אישית, משתמשים יכולים להגדיר אזורים ספציפיים שהם רוצים שהמצלמה שלהם תכסה, ולהשתמש בתזמון תנועה כדי לא לכלול טריגרים של התראות מהתרחשויות קבועות.

 

המחיר המומלץ לצרכן (כולל מע"מ) הינו 300 ₪.

 

מצלמת פנים חכמה ייל – צילום: יח"צ חב' ייל ישראל 

 

מצלמת חוץ חכמה:

מצלמת החוץ החכמה תרתיע ,תרחישים פוטנציאליים ומציעה למשתמשים תמונה חדה של 1080p HD, שדה ראייה של 154°, הקלטות המופעלות בתנועה, ראיית לילה צבעונית משופרת וזרקור שניתן להפעיל כאשר מזוהה תנועה. לקוחות יכולים לבחור בין סוללות נטענות או מקור מתח חשמלי, כדי להבטיח שהמצלמה שלהם מחוברת תמיד. ניתן להוסיף גם מגוון אביזרים, לרבות מטען לפאנל סולארי וכבל USB אופציונלי, כדי לספק מגוון רחב של אפשרויות חשמל.

 

צרכנים יכולים גם לראות מה קורה בבית באמצעות אפליקציית ®Yale Home, עם אפשרות להקלטת סרטונים או צילום תמונות לסקירה ולשמירה בכל זמן מקומי או בענן (הקלטת ענן זמינה בתוכנית המנוי).

 

עם אזורי זיהוי ותזמון הניתנים להתאמה אישית, הצרכנים יכולים להגדיר אזורים ספציפיים שהם רוצים שהמצלמה שלהם תכסה ולהשתמש בתזמון תנועה.

 

המחיר המומלץ לצרכן (כולל מע"מ) הינו 650 ₪.

 

מצלמת חוץ חכמה ייל – צילום: יח"צ חב' ייל ישראל 

 

פעמון חכם:

הפעמון החכם של ®Yale מאפשר למשתמשים לראות, לשמוע ולדבר עם מבקרים מכל מקום ובכל זמן. מציע לצרכנים תמונה חדה של 1080p HD, שדה ראייה של 154°, דיבור אודיו דו-כיווני, צפייה חיה וראיית לילה לצילומים ברורים שניתן לצפות בהם 24/7 במכשיר הנייד החכם שלהם. פעמון הדלת של ®Yale קל להגדרה ולשימוש ומופעל על ידי פתרון מובנה הנטען או חוטי.

 

בעלי בתים יכולים לקבל התראות מפורטות בזמן אמת בכל פעם שמתגלה תנועה, ו"קריאה" ברגע שמבקרים לוחצים על פעמון הדלת, כדי לא לפספס משלוח או אורח. כאשר פעמון הדלת החכם מופעל, משתמשים יכולים לבדוק מי נמצא בדלת שלהם באמצעות אפליקציית ®Yale Home ואם זה בטוח, יכול לפתוח את הדלת שלהם באמצעות מנעול חכם ™Linus כדי להכניס אותם.

 

המחיר המומלץ לצרכן (כולל מע"מ) הינו 700 ₪.

 

פעמון דלת חכם – צילום: יח"צ חב' ייל ישראל 

 

ניתן להשיג בחנויות מנעולנים ואצל משווקים מורשים.