כותרות אחרונות
Search

חגיגה כפולה ב"קבוצת תיגבור" – יום ירושלים ו-40 שנה לסניף ירושלים של "קבוצת תיגבור"

 

 

חגיגה כפולה ב"קבוצת  תיגבור".

יום ירושלים ו-40 שנה לסניף ירושלים של "קבוצת תיגבור"

  ב- 40 שנותיו הוביל סניף  ירושלים של תיגבור מאות אלפי גיוסים קריירה של עובדים רבים בתיגבור החלה לפני שנים רבות וממשיכה. בקידומם בתיגבור.

     

סניף תיגבור בירושלים מעניק פתרון בתחומים מגוונים החל מסיעוד ורווחה, הפעלת קהילות תומכות, גיוס ומשאבי האנוש, איוש והשמת עובדים למשרות זמניות וקבועות ומשרת לקשת רחבה של לקוחות.

  

 מנכ"לית קבוצת תיגבור אורית בנבנישתי: "אנו בגאים בהשמות רבות שהוביל הסניף בירושלים ב- 40 שנות פעילותו, בירושלים רק שני שליש מתושבי העיר משתתפים בכוח העבודה, עיר עם שיעור גבוה של אוכלוסייה חרדית וערבית, שתי אוכלוסיות בעלות מאפייני תעסוקה ייחודים. בחברה החרדית ניכרת השתתפות נמוכה של כוח אדם גברי לעומת החברה הערבית שמאופיינת בהשתתפות נמוכה של נשים בעבודה. תיגבור פועלת בתחום כוח אדם עשרות שנים ויודעת להתאים עצמה לכלל האוכלוסיות ולעזור להם להשתלב בשוק העבודה, אם על ידי הכשרות הדרכות ועוד, תיגבור מאמינה בגיוון תעסוקתי והכללה של כל המגזרים ומיישמת זאת כמעסיקה, שכן, גיוון תעסוקתי הוכר זה מכבר ככלי כלכלי המשפר את ביצועי הארגון העסקי וכאמצעי לחיבור בין תרבויות ואנשים".

 

לדברי בנבנישתי, גם קריירה של עובדים רבים בתיגבור החלה לפני שנים רבות וממשיכה בקידומם בתיגבור, לדוגמא: מנהל מחלקת מכרזים בתיגבור בהווה, החל כמקדם מכירות ולאחר מכן קודם לניהול אזור וכעת מנהל מכרזים. דוגמא נוספת היא רכזת מנהלת סניף שקודמה לריכוז תחום ותיקים בעבודה בירושלים והיד עוד נטויה.

 

קבוצת תיגבור – בית של פתרונות מהמובילים והוותיקים בישראל, מומחית בפיתוח והתאמה של פתרונות במיקור חוץ, המשלבים שירותים וטכנולוגיות, בתחום השירותים המנוהלים ובתחום מערך השירותים לקהילה. הקבוצה ארצית, ציבורית ובינלאומית, משמשת מזה שנים רבות כיחידה מרכזית בפרויקטים, ומנהלת אותם כאינטגרטור, כגורם המרכז בכל השלבים ובכל ההיבטים.

 

באופן זה, מייצרת תיגבור תשלובת של יכולות מתקדמות וחדשניות, המהוות פתרונות ייעודיים. תיגבור מתמחה בתחומי ליבה רבים המאפשרים זאת: גיוס עובדים ומיקור חוץ, סיעוד, ורווחה, שמירה ואבטחה, נגישות, ניקיון, אחזקה ותחזוקה. החברה פועלת בפרישה ארצית ומפעילה 40 סניפים ברחבי הארץ.