כותרות אחרונות
Search

חגיגה לעיניים ברשת אירוקה – משקפי שמש של מותגים מובילים במחירים מצחיקים !

חגיגה לעיניים…ברשת אירוקה !

משקפי שמש של מותגים מובילים במחירים נמוכים

 קולקציית העודפים של רשת אירוקה ! משקפי שמש של המותגים המובילים בעולם במחירים מצחיקים!

לאלו המחפשים משקפי שמש במחיר שפוי ולא רוצים לוותר על הפינוק שבהרכבת משקפי  שמש של מותג יוקרה מציעה רשת אירוקה מגוון רחב של משקפי שמש במחירים נמוכים מתוך קולקציות קודמות של המותגים המובילים בחנויות האאוטלט של הרשת.

צילום ערן תורג'מן

בין המותגים הנחשקים שבחנויות האאוטלט: גוצ'י, פראדה, רייבאן, דולצה גבאנה, ארמני, סלין, ג'מי צ'ו, מייקל קורס, ורסצ'ה, מארק גייקובס, אוקלי ועוד במחירים מצחיקים.

בין הפריטים ניתן למצוא: משקפיים אוברסייז עגולים מבית דולצה גבאנה ב-679 ₪ במקום 1699 ₪, משקפיים שיקיים של גוצ'י ב-479 ש"מ במקום 1199 ₪, משקפיים גאומטריים מנומרים של פראדה ב-559 ₪ במקום 1399 ₪, משקפיים לבנים הורסים של אלכסנדר מקווין ב-249 ₪ במקום 999 ₪, משקפי אוברסייז עגולים מנומרים של מצארק גייקובס ב-249 ₪ במקום 1199 ₪, משקפי SO REAL REFLECTED  של דיור ב-699 ₪ במקום ב-1399 ₪, משקפי טייסים מיוחדים של ורסצה ב-449 ₪ במקום ב-1499 ₪, משקפי וויפרר של רייבאן ב-349 ₪ במקום 699 ₪ ועוד.

חנויות העודפים של אירוקה מציעות מגוון עשיר ורחב של משקפיים במבחר צורות ודגמים: טייסים, וויפרר, חתוליים נשיים, עגולים, ספורטיביים ועוד, והכל בצבעוניות רחבה ומגוונת,  בעיצובים מרהיבים עשויים ממגוון חומרים – כל מותג עם הפרשנות שלו והעיצוב שמאפיין אותו ובאיכות הגבוהה של בית האופנה…

טווח מחירים: החל מ-99 ₪ ועד 1,000 ₪

 

להשיג בחנויות העודפים של רשת אירוקה ב:

אלנבי 77, תל אביב

קניון סירקין, פתח תקווה

טיילת המלך שלמה, אילת

בית הגשר, אילת