כותרות אחרונות
Search

חדש – אפליקציה לזיהוי בעלי חיים וצמחים – Cnature

בשורה טובה לקהל המטיילים: אפליקציה חדשה לזיהוי בעלי חיים וצומח – Cnature

  • המפתחים הם בוגרי מאיץ הסטארט-אפים של MindCET

  • בספטמבר 2015 זכתה CNature במקום הראשון בשלב הגמר הישראלי של תחרות הסטארטאפים העולמית לחברות בתחומי הטכנולוגיה החינוכית – Global EdTech Startup Awards.

סטארט-אפ הישראלי, Cnature, בוגר חממת החדשנות MindCET מבית מטח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית), משיק היום אפליקציה חדשה לזיהוי בעלי חיים וצומח בעברית. Cnature היא מגדיר אלקטרוני, המהווה ארכיון בעלי החיים וצומח הדיגיטלי הרחב ביותר שקיים כיום בשוק. האפליקציה היא בעברית זמינה להורדה ולשימוש ללא עלות בחנות Google Play ו – Appstore

לראות, לצלם ולדעת

פעולת הזיהוי נעשית באמצעות ממשק דינאמי של שאלות ותשובות עליהן משיב המשתמש, האפליקציה ממפה את מיני החי והצומח באזור הימצאותו של המשתמש בזמן אמת, כמו כן, מאפשרת למשתמשים לעזור אחד לשני בזיהוי התמונה. האפליקציה פועלת בעברית, חינמית להורדה ולשימוש.

מבין השירותים הזמינים ב- Cnature:

  • צילום תמונה והגדרתה באופן עצמאי

  • מגדיר מקיף של צמחי הבר בישראל בשיתוף עם אתר צמח השדה

  • מגדיר מקיף של בעלי חיים בישראל

  • חיתוך מיקום אוטומטי (GPS) והצגת מצאי המינים הרלוונטי בסביבתך

  • משחק ידע – עזרה בזיהוי תמונות שצולמו בזמן אמת וקבלת ניקוד.

  • הגן שלי – עמוד פרופיל אישי לשמירת תמונות ושיתופן ברשתות החברתיות.

  • בעתיד הקרוב צפויים חידושים ועדכונים נוספים.

magdir 1

לדברי נדב בוכר, מייסד-שותף Cnature: "חווינו פעמים רבות את הקושי בזיהוי והכרה של החי והצומח סביבנו, לצד המדריכים הכתובים, אתרי האינטרנט והפורומים השונים, הבנו שיש מקום לאפליקציה המשלבת תוכן, קהילה וטכנולוגיה, ומאפשרת לגלות את הטבע בצורה נגישה, מהנה ומלמדת.

אחד העקרונות שעמדו לנגד עיניהם של מפתחי Cnature היה הנגשת תוכן וידע עבור חובבי הטבע בישראל, בצורה נוחה וחופשית. כיום, Cnature הינה המגדיר המקיף ביותר של המגוון הביולוגי בישראל, עם כיסוי של אלפי מינים. בנוסף, צוות המפתחים ראו ערך אדיר בשימור ופיתוח קהילת חובבי הטבע שרק הולכת וגדלה מדי שנה ולכן מאפשרים למשתמשים לעזור אחד לשני בזיהוי תמונות, בזמן אמת. Cnature מאמינים כי שימוש נכון בטכנולוגיה יכול להיות כלי לחיבור בין האדם לסביבה בה הוא חי. יש למשתמש באפליקציה אפשרות לסנן את כל המינים הרלוונטי בסביבתו, לצלם תמונה ולהגדירה, ועוד הרבה מאד חידושים שיהפכו את היציאה לטבע לחוויה אחרת לחלוטין.

מפתחי האפליקציה הם בוגרי מאיץ הסטארט-אפים של MindCET  מבית מטח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית) לחינוך ולמידה (EdTech – Education Technology). בתוכנית המאיץ, הנמשכת חמישה חודשים, מקבלים היזמים ליווי וייעוץ טכנולוגי ופדגוגי מידי מומחים בתחומים שונים, וחיבור לשותפים ומשקיעים בעולם ה-EdTech.

בתחילת חודש ספטמבר 2015 זכתה Cnature במקום הראשון בשלב הגמר הישראלי של תחרות הסטארטאפים העולמית לחברות בתחומי הטכנולוגיה החינוכית – Global EdTech Startup Awards. Cnature תייצג את ישראל בתחרות העולמית שתתקיים בנובמבר 2015.

בוכר מוסיף: "כאשר הצטרפנו לתוכנית של MindCET לסטארטאפים ידענו שיש  לנו רעיון מצוין, אבל היינו זקוקים לתמיכה והכוונה כדי להוציא אותו לעולם. אנו מאמינים כי קירוב האדם ללמידה אודות הטבע הסובב אותו הינו עיקרון חשוב בשימור הטבע, ולשמחתנו השיפור הטכנולוגי מאפשר לספק למידה שכזו באמצעים קלים לשימוש".

אודות Cnature:

החברה נוסדה בידי ארבעה חברים וחובבי טבע מושבעים: נדב בוכר, אלון קליין אורבך, יקיר נרקיס ויצחק חייט. שותפים נוספים במיזם: שרה גולד, מנהלת אתר צמח השדה, אייל ברטוב, צלם טבע בינלאומי, אסף בן דוד מומחה לעקבות וסימני חיים.    אתר Cnature

אודות מרכז החדשנות של מטח, MindCET

תחום ה-EdTech (טכנולוגיה בשירות החינוך) הוא אחד התחומים הפופולאריים בעולם כיום. טובי המוחות ואנשי הייטק ברחבי העולם שוקדים על פיתוחים פורצי דרך ורתימת הטכנולוגיה במטרה להתגבר על אתגרי החינוך ושיפור הלמידה.

כחלק מהמגמה העולמית ובעקבות הבנת הצורך בישראל, הקימה מטח (מרכז לטכנולוגיה חינוכית) לפני כשלוש שנים את MindCET, מרכז לחדשנות ולפיתוח טכנולוגיות בחינוך, הכולל מאיץ סטארטאפים עסקיים בתחום ה-EdTech, תוכנית מורים-יזמים (תוכנית העמיתים), מחקר ופיתוח ועוד.