כותרות אחרונות
Search

חדש באזור התעשייה פולג נתניה – S O H O – מתחם קניות, בילוי ולייף סטייל

S O H O

חדש באזור התעשייה פולג בנתניה – SOHO – מתחם קניות, בילוי ולייף סטייל !

 – מרכז הבילוי, העיצוב והלייף סטייל היחיד בישראל

מתחם SOHO נתניה, בסמוך לאיקאה

הפתיחה ב-9.5.18

המתחם החדש הצמוד לחנות איקאה יציע חוויית קניה, בילוי ופנאי הכולל חנויות לעיצוב הבית לצד מסעדות ובתי קפה.  

בהקמת המתחם החדש הושקעו כ- 300 מיליוני שקלים

צילום קובי לחמיש

באירוע לאנשי תקשורת ואורחים שנערך במתחם החדש, הציג יזם הפרויקט יניב אפריים את המתחם על תמהיל החנויות שבו. לראשונה נבנה בארץ מתחם שכולו אומר עיצוב ברמה גבוהה ובאיכות ללא פשרות, מדובר במגוון תחומים לבונים, למשפצים ולמשדרגים את ביתם. כל אחד יוכל לסייר במקום וליהנות מחנויות הריהוט, העיצוב, האיבזור, התאורה ולבסוף  ולקנח עם ארוחה טובה , קפה ועוגה באחד מבתי הקפה והמסעדות הייחודיים הנמצאות בקומת הכניסה.

 

מתחם SOHO החדש בפולג הוא מתחם לעיצוב הבית, הלייף סטייל והקולינריה היחיד בישראל. זהו המתחם הראשון מסוגו בארץ המשלב חוויית קניה מושלמת של חנויות עיצוב וריהוט לבית לצד מסעדות ובתי קפה. על עיצוב המבנה האדריכלי יוצא הדופן של המתחם, בו השקיעו אלקטרה נדל"ן ובן אפרים בנייה וייזום כ-300 מיליוני שקלים, ניצח האדריכל רמי וימר, ששאב השראתו ממודלים אייקוניים בעולם.

 

הקונספט המוביל של ה-SOHO המשלב קניה, בילוי ופנאי, הוא מגמה המתפתחת במרכזי עיצוב לבית בשווקים בינלאומיים תוך שימת דגש על חוויה, נוחות ונגישות. המתחם ממוקם בלב מתחם פולג, בצמוד לאיקאה ומשתרע על שטח של כ-27,000 מ"ר מתוכן 4 קומות מסחר, 4 קומות משרדים, סופרמרקט גדול ו–3 קומות חניון תת קרקעי ענק. ה-SOHO פונה לכלל תושבי השרון והמרכז: נתניה, הרצליה, רמת פולג, תל אביב והאזור וכמובן לקהילת האדריכלים ומעצבי הפנים שיראו ב-SOHO בית שני עבורם.

צילום קובי לחמיש

בקומות העיצוב מותגים מובילים רבים, בהם: SHVIRO ריהוט גן, שמרת הזורע, אסף רהיטים, המזרונאים, יעד פרזול, Simplywood, שטיחי צמר, RIVIERA, שוורץ הום קולקשן, SIMMONS, פלאש תאורה, BRASS, חשמל נטו, pick a chair, אמבטנט, גלאמר דיזיין, עידן כורסאות, סינמה מזנוניםRepublica Italiana  ועוד…

 

בקומת הקרקע נוכל למצוא מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה: לחם ארז, לנדוור, אגאדיר, טוני ווספה, NAGISA SUSHI, BIGA, FAT VINNY, ליליס פטיסרי, חומוס אהרל'ה, גלידריה EMILIA ועוד…

 

במתחם גם סופרמרקט גדול של רשת סטופמרקט המשתרע על שטח של כ–3,500 מ"ר ויפעל 7 ימים בשבוע עד חצות וסניף של בנק מזרחי. בקומות העליונות של המתחם ישנם 74 משרדי בוטיק מתחומים שונים: אדריכלים, משרדי עורכי דין, רואי חשבון ובעלי מקצועות חופשיים. המתחם מציע למבקריו מעל 600 מקומות חניה בחניון תת קרקעי.

יניב אפרים, מיזמי הפרויקט – צילום: רותי דותן

יניב אפרים, מיזמי הפרויקט: "ה-SOHO מציע חווית קניה מעוררת חושים. בזכות התמהיל הברור שיצרנו בקפידה, הלקוחות ימצאו כאן אפשרויות רבות ומגוונות של מותגים מהקטגוריות המובילות בעולם העיצוב ואבזור הבית ויחד עם זאת יוכלו ליהנות מהיצע רחב של מקומות בילוי, מסעדות ובתי קפה ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו נדאג לשמור על רמה גבוהה של איכות, שירות והנאה וה-SOHO יהיה המקום שאדריכלים, מעצבי פנים, שוחרי עיצוב וכלל הלקוחות יראו בו בית, בזכות חוויית הקנייה החדשנית, המקיפה והרחבה. הפרויקט הינו ייחודי ואינו ניתן להשוואה למתחמים אחרים. השילוב של מתחם שלם לעיצוב לצד איקאה הופך את המקום לעוגן מרכזי וייחודי בארץ. הגישה הנוחה לכביש החוף והסמיכות למחלף פולג יבטיחו את הגעתו של הציבור הרחב באופן תמידי".

 

בן אפרים ובניו בנייה וייזום בע"מ:

קבוצת נדל”ן הפעילה מעל ל-20 שנים מאז הוקמה, עוסקת החברה ביזמות, והקמה של פרויקטים ייחודיים למסחר משרדים ותעשיה . החברה מביאה עמה עשרות שנים של ניסיון עשיר בפיתוח מרכזי קניות ולייף סטייל בארה”ב ובישראל. החברה מתמחה ביצירת תמהיל מנצח במרכזים אותם היא מקימה ובערך מוסף בחוויית הקניה של הלקוח. במהלך השנים יזמה בן אפרים בנייה וייזום מספר פרויקטים רבים בישראל ומחוצה לה. – מתחם איקאה נתניה, מכללת “לזלי” (האוניברסיטה לאומנויות) בנתניה, מרכז “לוינסקי” בת”א. בין היתר הקימה החברה פרויקטים משולבי שימושים בישראל (MIXED USE) בארה"ב.

צילום קובי לחמיש

אלקטרה נדל"ן:

חברה ציבורית הנסחרת בבורסה ומשתייכת לקבוצת אלקו, שפועלת בתחומי הנדל"ן, בנייה, ייצור, ייבוא והפצה של מערכות אלקטרו-מכאניות ומוצרי צריכה ונמנית על החברות האיתנות בישראל. אלקטרה נדל"ן נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום היזמות,  הניהול וההשבחה של נדל"ן מניב בארץ ובחו"ל. בשנים האחרונות עיקר פעילותה של החברה הינה בתחום מקבצי הדיור בארה"ב (מולטי פמילי) והיא מחזיקה כ-20,000 דירות בדרום מזרח ארה"ב. לאחרונה סיימה החברה גיוס של קרן ראשונה להשקעות במקבצי דיור בהיקף של כ- 210 מיליון דולר.