כותרות אחרונות
Search

חדש בטכנולוגיה – "Classi"- פלטפורמה חדשנית הופכת את הטלוויזיה למחשב למידה מרחוק.

 

 

"Classi"

לקראת סגר שלישי.

"Classi" – הדרך הקלאסית ללמידה מרחוק.

פלטפורמה חדשנית הופכת את הטלוויזיה למחשב למידה מרחוק.

 

מענה מידי, זמין ונגיש לכל משק בית בישראל שיש בו ממיר אנדרואיד ללמידה מרחוק לכל מי שיש לו יותר ילדים בבית ממספר המחשבים, ו/או אין לו מחשב.

 

מסגרת בית ספרית מבוססת מערכת שעות במקום אחד. כל הלינקים, כל השיעורים במסך אחד. נוח הרבה יותר לתלמידים. מאפשר להורים להמשיך בעיסוקיהם, ללא צורך בתלות יומיומית בתמיכה בילדים.

 

צילום: דימויים מאושרים באדיבות "Classi"

 

שיפור דרמטי באפקטיביות חווית הלמידה של התלמידים. מפסיקים לתת לילדים "ללמוד באמצעות הנייד" ומאפשרים להם ללמוד כמו שצריך באמצעות המסך הגדול.

 

פלטפורמה קלה ונוחה לשימוש. מורידים אפליקציה, נכנסים ותוך 3 דקות מתחילים ללמוד. פשוט כמו לראות סדרה ב"נטפליקס".

 

10% בלבד מרכישת מחשב חדש! תמורת 12 ₪ לחודש בלבד, כל תלמיד יכול להיות מחובר לבית הספר.

 

בעקבות המשבר העולמי תלמידים בישראל ובכל העולם מסתגרים בבתיהם ונדרשים ללמוד מרחוק שכן לא מותרת למידה פרונטלית בכיתות כבעבר. לאור זאת, מסגרות חינוכיות נאלצו לאמץ דרכים חדשות ויצירתיות להמשיך ולאפשר לתלמידים מסגרת חברתית ולימודית יומיומית, כך נולד הצורך בפלטפורמה למידה מרחוק שתלווה את התלמידים בתקופה זו ואף לאחר מכן.

 

צילום: דימויים מאושרים באדיבות "Classi"

 

הצורך החדש הוביל למציאות בה משפחה עם מספר ילדים בגילאי בית הספר זקוקים למחשב על מנת לקחת חלק בשיעורים. אלא שלחלק גדול מתלמידי ישראל אין מחשב בבית, ובמידה ויש, אין מספיק מחשבים לאפשר לכל ילד להתחבר למערכת השעות האישית המקוונת שלו בזמנים חופפים עם שאר בני הבית.

 

מצב זה יצר מציאות בעייתית שבה אלפי תלמידים בישראל נשארים מאחור, אינם לוקחים חלק פעיל בלמידה, מפספסים את שנת הלימודים וצוברים פערים רבים שיקשו עליהם בהמשך. בנוסף, תלמידים מצאו את הנייד כפתרון זמני ללמידה מרחוק. פתרון שאינו מאפשר להם להתרכז בשיעורים, לייצר למידה אפקטיבית ובעיקר – משמש להם גירוי להתעסק בכל דבר אחר חוץ מהלימודים.

 

פלטפורמת "Classi", מבית קבוצת דראקו מהווה מערכת חדשנית ללמידה מרחוק אשר נוצרה מתוך צורך לשיטה חדשה ונוחה, לכל מסגרות החינוך, המאפשרת למידה משמעותית מרחוק במהלך שהייה ממושכת בבית.

 

בהתבסס על כך שבכל בית בישראל יש כשלושה ממירים בממוצע, באמצעות שימוש בפלטפורמת קלאסי ניתן להפוך כל טלוויזיה למערכת למידה מרחוק. קלאסי מאפשרת כבר היום לכל ממיר אנדרואיד לשמש ללמידה או עבודה מרחוק באופן פשוט מאוד. ממש כמו לראות סדרה בנטפליקס – לוחצים – בוחרים – צופים.

 

ל 70 אחוז ממדינת ישראל יש ממיר אנדרואיד. ביניהם לקוחות סלקום, יס, ופרטנר. עבור אלו שאין בידם ממיר אנדרואיד יוכלו לרכוש בתשלום חד פעמי של 200-250 שקל לממיר.

 

צילום: דימויים מאושרים באדיבות "Classi"

 

עבור התלמידים מערכת קלאסי מציעה סביבת למידה איכותית ואפקטיבית בעלת יתרונות רבים. ההתחברות קלה במיוחד. מורידים אפליקציית קלאסי מהחנות, מחברים מצלמה, מקלדת ועכבר לממיר ומתחילים ללמוד. קלאסי היא פלטפורמה המאפשרת לתלמידים לשבת כמו שצריך על כיסא, ללמוד באמצעות מסך גדול עם סאונד איכותי – פרמטרים המשפרים את רמת הריכוז של התלמידים. בנוסף, התלמידים אינם צריכים לחפש את הלינקים לשיעורים בנייד או בכל ממשק אחר. קלאסי מייצר עבור התלמידים מערכת שעות מסודרת עם כל הלינקים במקום אחד לפי השעות שנקבעו ע"י מחנכת הכיתה. צפייה במסך גדול מאפשרת ריכוז לאורך זמן, שומרת על בריאות העין ומאפשרת למידה משותפת וחווייתית על גבי מסך גדול.

 

עבור סגל ההוראה מערכת קלאסי מספקת פתרון לבעיית המחסור במחשבים כך שכל תלמיד יכול ללמוד מהבית. המורים מזינים בקלות את הלינקים למערכי השיעור השונים ואלו מסונכרנים אוטומטית למערכת קלאסי, אין צורך לשלוח מייל עם עשרות לינקים לכל יום לימודים.

 

ניהול קלאסי קל ונוח למורה והוא נעשה באמצעות מחשב ה-Pc, כך שמהמורים לא צריכים לשנות את הרגלי העבודה שלהם. המורים מעתיקים את הלינקים של חומרי הלימוד ו/או אתרי הלימוד השונים לתוך קלאסי והכל מסונכרן באופן מידי לתלמידים.

 

צילום: דימויים מאושרים באדיבות "Classi"

 

עבור ההורים – הם אינם צריכים להיות "טכנאים". תפעול קלאסי קל ונוח – ממש כמו לראות תוכנית בטלוויזיה. העלות של שימוש בקלאסי זולה משמעותית מכל מחשב. כ- 10% מרכישת מחשב חדש ואין צורך להשקיע סכומים נוספים בשדרוג או תיקונים כמו שיש במחשבי PC. הממיר מעדכן את עצמו בכל רגע נתון באמצעות מנהלי קלאסי ללא כל עלות נוספת מצד ההורים.

 

פיילוט בעיר דימונה – בימים אלו חברת דראקו מסיימת פיילוט מוצלח במיוחד בחטיבת הביניים של בית הספר להיימן בעיר דימונה. הפיילוט זכה להצלחה יוצאת דופן בקרב סגל ההוראה, הרשות המקומית, התלמידים וההורים. ראש העיר הבטיח להטמיע במיידי את קלאסי בקרב מאות תלמידים בבתי הספר השונים בעיר, ויפעל בכל פורום אפשרי מטעם השלטון המקומי כדי לקדם את הטמעתה של הפלטפורמה בישראל

 

בני ביטון, ראש העיר דימונה מסר – "זו מהפכה אמיתית. זו מהפכה שתשדרג כל בית ובית בישראל וגם תהיה חוויה נהדרת ללמידה מרחוק דרך מסך הטלוויזיה. שמחתי להוביל פיילוט בעיר דימונה והתגובות של סגל ההוראה, ההורים והתלמידים היו טובות מאד".

 

גלעד נתיב, מנכ"ל קבוצת דראקו מסר – "אנו מתרגשים לספק פתרון אמיתי וזמין מיידית שמאפשר למאות אלפי תלמידים שנאלצים ללמוד מהבית. בעזרת קלאסי כל תלמיד יכול ללמוד בתנאים שווים מהבית, להיות מרוכז בלימודים ולשמור על קשר מול בית הספר וצוות המורים".

 

אודות קבוצת "דראקו" בע"מ:

קבוצת "דראקו" בע"מ, פועלת בשוק המקומי והבינלאומי מעל 50 שנים. יש לנו ניסיון וידע רב בפיתוח, תכנון והטמעת פרויקטים החל משלב התכנון, הפיתוח ועד לאספקת המוצרים בהתאם לדרישות הלקוח. דראקו היא ספק ציוד הקצה לבית הלקוח הגדול בישראל עם יכולות לוגיסטיות וניהול פרויקטים ברמה הגבוהה ביותר, תוך דגש על מתן שירות מסביב לשעון. בקבוצת דראקו עובדים כ- 150 עובדים.

 

פרטים נוספים: אתר Classi

לינק לעמוד היוטיוב של החברה הכולל סרטוני הדרכה –

לינק לחנות האפליקציות.

אתר קבוצת דארקו