כותרות אחרונות
Search

חדש בישראל – מוצרי טיפוח מועשרים בתמצית פרי התמר – TAMAR cosmetic line

לראשונה בישראל! מותג הקוסמטיקה "שוורץ" משיק: TAMAR cosmetic line – מוצרי טיפוח מועשרים בתמצית פרי התמר

זה הזמן לשכוח ממוצרי הטיפוח הרגילים שאתם מכירים ונא לפנות מקום בארון התמרוקים לסדרת מוצרי הטיפוח החדשה TAMAR cosmetic line בתוספת תמצית פרי התמר מבית מותג הקוסמטיקה החדשני בישראל – "שוורץ" קוסמטיקה.

TAMAR cosmetic line הינה פרי פיתוח  שנמשך שנתיים ימים. בסדרה הושקעה מחשבה איך לשדרג את מוצרי הטיפוח השגרתיים ולהעניק להם איכות וריחות יחודיים המבוססים על תמצית פרי התמר.

התמר מעניק למוצרי הטיפוח סגולות ייחודיות, ויטמין A   ו- B, חומרי הזנה, סידן, ברזל ועוד. חברת "שוורץ" קוסמטיקה מחוברת לטבע ולשורשיות הישראלית ולכן החליטה להשיק סדרה שכולה כחול-לבן ומבוססת על פרי התמר – אחד מהסמלים הבולטים בישראל.

מוצרי TAMAR cosmetic line נותנים מענה לטיפוח הפנים, הגוף והשיער. המוצרים המתאימים לפנים הם שמן ההזנה וקרם הלחות שמזינים את העור ומעניקים לו לחות וברק. המוצרים בסדרה המתאימים לגוף הם קרם גוף, תרסיס לחות, קרם ידיים וקרם רגליים. להשלמת הפעולה, ניתן להשתמש גם בתחליב רחצה וקצף אמבט ארומטי של TAMAR cosmetic line. הסדרה כוללת גם מוצרים לטיפוח השיער קרי, שמפו, מרכך, מסיכת הזנה, שמן טיפולי וקרם לחות לשיער. כל אחד מהמוצרים בסדרה נותן מענה לצורך אחר וביחד הם מעניקים את הטיפוח המושלם.

shvarz 1

עיצוב המוצרים הוא בעל זיקה אוריינטלית ומביא את הטבע, הדקל והמדבר אל תוך הסדרה. TAMAR cosmetic line הינה פיתוח וייצור כחול-לבן של "שוורץ" קוסמטיקה המותאם לטעמו של הצרכן הישראלי. מוצרי הטיפוח של הסדרה מותאמים לאקלים בישראל ונותנים מענה מלא לגוף, לפנים ולשיער.

shvarz 3

עוזי שוורץ, מנכ"ל "שוורץ" קוסמטיקה – צילום: אבי בר

עוזי שוורץ, מנכ"ל "שוורץ" קוסמטיקה: "אנו שמחים ונרגשים להיות הראשונים בישראל שמשיקים מוצרי טיפוח המועשרים בתמצית הפרי הכ"כ מיוחד של עצי הדקל – פרי התמר. "שוורץ" חוגגת השנה 50 שנה להיווסדה וממשיכה להתחדש, להשתדרג ולהתפתח. TAMAR cosmetic line הינה סדרת הדגל של "שוורץ" ואנו גאים להציג אותה לציבור הרחב. אני מזמין אתכם להתנסות במוצרי הסדרה ומבטיח שנמשיך להפתיע עם מוצרים חדשניים גם בעתיד".

 

לפרטים נוספים מוזמנים להיכנס לאתר "שוורץ קוסמטיקה"

או בטלפון: 08-646677

חפשו אותם גם בפייסבוק

shvarz 4

עוזי שוורץ, מנכ"ל "שוורץ" קוסמטיקה – צילום: אבי בר

 

חברת "שוורץ קוסמטיקה" הנה חברה ותיקה ומובילה בתחום פיתוח וייצור מוצרי טיפול וטיפוח טבעיים משנת 1965.  מוצרי חברת שוורץ מבוססים על שילובים יחודיים של מרכיבים טבעיים כגון: שמן זית והדס, דבש ופרופוליס, תמצית רימונים, שמני תבלינים, תמצית תמר, שמן זרעי ענבים וחלב. מוצרי הטיפוח מיועדים לטיפול וטיפוח הפנים, הגוף והשיער ומיועדים לשימושם של נשים וגברים כאחד. לחברת שוורץ תקני משרד הבריאות לפיתוח וייצור תמרוקים, תקן 9001ISO , תקן GMP ואישור Free-Sale.