כותרות אחרונות
Search

חדש בישראל! Dizolve – אקו סטריפ קטן עם כוח ניקוי ענק!

חדש בישראל! Dizolve

מהפכה בקטגוריית מוצרי ניקיון הכביסה: 
אקו סטריפ קטן עם כוח ניקוי ענק!

סטריפים בטכנולוגיה מתקדמת ואקולוגיים
מרוכזים פי 20 , סטריפ 1 = כביסה 1

לרכישת המצור כנסו לכאן!!

קטגוריית מוצרי ניקיון הכביסה בישראל מתחדשת עם "דיזולב"- סטריפים (פסים דקים) אקולוגיים לכביסה, המיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית. דיזולב מיוצר בקנדה והוא תוצר של פיתוח פטנט רשום עולמי, שמאפשר כוח ניקוי חזק במיוחד הודות לחומר ניקוי המרוכז פי 20 מאשר באבקות כביסה או ג׳לים רגילים. דיזולב דוחס עוצמת ניקוי ידידותית לסביבה ומרוכזת במיוחד לרצועה קטנטנה ומדודה של סבון כביסה שפשוט מכניסים למכונת הכביסה. הנוסחה בעלת ההקצפה הנמוכה מתאימה לכל סוגי מכונות הכביסה.

דיזולב מציג חדשנות גם בגזרת חווית השימוש – אין צורך למלא מכסים או כוסות מדידה. סטריפ אחד של דיזולב מתאים לכביסה אחת, עד 7 ק״ג. פשוט מכניסים את הפס לתוף המכונה או לתא סבון הכביסה, מוסיפים את הכביסה ומפעילים. מאחר והמוצר מתמוסס לחלוטין במהלך הכביסה, מה שמעניק רכות מרבית לכביסה, ניתן להוסיף כמות קטנה של מרכך כביסה, לקבלת תוצאה של כביסה ריחנית במיוחד. ניתן להשתמש בדיזולב בכל מכונות הכביסה, במים חמים או קרים והוא מותאם למים הקשים בישראל. המוצר מתכלה לחלוטין ולא משאיר אבקה או ג'ל המקצרים את אורך חיי המכונה.

 

דיזולב מגיע בתצורה חדשנית של סטריפ (פס דק), הוא מתמוסס לגמרי במכונת הכביסה, אינו משפיע על יכולת הספיגה של הבד ומשאיר את הכביסה נקייה ורכה במיוחד, מאחר ועל הבגדים לא נותרים דטרגנטים. התצורה החדשנית מאפשרת נוחות שינוע, אחסון ותפעול – אין צורך להרים מכלים כבדים של ג׳לים או אבקות, ניתן לאחסן במגירה ואפילו לקחת לדרך – אידיאלי לנופש וטיולים.

דיזולב הוא אחד מסבוני הכביסה המובילים בעולם בתחום הקיימות מבין המוצרים הנמכרים כיום, משלב התכנון, דרך הייצור ועד לנקודת המכירה. הוא מיוצר מחומרים טבעיים, מתפרק ביולוגית ואינו מזהם מי תהום. "טביעת הרגל האקולוגית" של דיזולב קטנה משמעותית מזו של נוזלי כביסה ואבקות כביסה. הוא איננו נארז במכלי פלסטיק, ובזכות משקלו הקל ניתן לחסוך 94% מן הדלק וגזי החממה הנפלטים כתוצאה מהובלתו, זאת בהשוואה לנוזלי הכביסה ולאבקות הכביסה של המותגים המובילים. המוצר הינו טבעוני- איננו מכיל מרכיבים מן החי ולא נוסה על בעלי חיים.

דיזולב הינו בעל תכונות היפו-אלרגניות באישור דרמטולוגים בלתי תלויים- אינו מכיל פרבן, פוספט, צבעים מלאכותיים, אינו מכיל מלבין (כלור), אינו מכיל 4,1 – דיאוקסן, אינו מכיל סורפקטנטים (חומרים פעילי שטח) או ממסים קטיוניים העלולים לפגוע ביכולת נידוף הזיעה של בדים מסוימים.

מומלץ להשתמש בדיזולב תוך שלוש שנים ממועד הרכישה. תקופה זו ארוכה הרבה יותר מ-6-12  החודשים של חיי המדף המומלצים עבור מרבית נוזלי הכביסה ואבקות הכביסה של המותגים המובילים.

בשלב זה מושקים שני מוצרים: דיזולב קלאסי – מותאם לכל סוגי הכביסה; בייבי דיזולב – כל היתרונות של דיזולב וללא תוספת בישום, מותאם לעורו הרך של התינוק. דיזולב נטורל– ללא בישום. בעתיד ישיק המותג מוצרים משלימים נוספים לעולם הכביסה ובקטגוריות הניקוי השונות.

חברת "דיזולב קנדה" נוסדה בשנת 2009 ולאחר 3 שנים של פיתוח השיקה את המוצר. דיזולב נמכר בכ-20 מדינות ברחבי העולם בינהן איטליה, צרפת, אנגליה, נורבגיה, ספרד, טורקיה, ד.קוריאה, יפן, קולומביה, פורטו ריקו, צ'ילה ועוד. מחזור המכירות של דיזולב כיום הינו קרוב ל -15 מיליון דולר עם גידול משמעותי בכל שנה.

"דיזולב ישראל בע"מ" הוקמה על ידי שלושה שותפים: משה רייך– יועץ פיננסי לחברות גדולות,  אהרון גולדצוויג – יבואן דגים מזה 15 שניים עובד מול תנובה, מעדני מיקי ומאסטר פוד. גולדצוויג הוא גם נציג של מחברת מקורות בסין ובצ'ילה ובנוסף עוסק בפעילות עסקית בינלאומית. דבי ברויטמן יהב – עצמאית, בעלת משרד קניות בתחום של כלי עבודה בעבור חברות ייבוא והום סנטרים באמריקה לטינית. עבודה בינלאומית מול מפעלים בטורקיה, סין וישראל.

אהרון גולדצוויג, יבואן dizolve ישראל: "המהפכה שדיזולב תעשה לתחום ניקיון הכביסה, דומה למהפכה שעשו ברי המים לתחום המים לשתייה-  אין יותר צורך לסחוב את האבקות והג'לים הכבדים, מהיום סטריפ קטן עם כוח ניקוי ענק, יספיק לכל סוג כביסה ולא יתפוס מקום בארונות הבית".

Dizolve. הבגדים שלכם נולדים מחדש. dizolve.co.il

לרכישת המוצר כנסו לכתובת הזאת:www.dizolve.co.il/?utm_source=bbna&utm_medium=yahatz

מחיר מומלץ לצרכן 39.90 לחבילה של 32 סטריפים. (1.21 ₪ לכביסה של עד 7 ק"ג) בנוסף ימכרו חבילות baby של 22 סטריפים במחיר 37 ₪. ניתן להשיג ברשתות רמי לוי וניו פארם. כמו כן באתר dizolve.co.il .