כותרות אחרונות
Search

חדש בישראל ! "HoReCa" – "ליווי עסקים משלב החלום ועד למפתח".

צילום תות אשכנזי 

 

חדש בישראל !

"HoReCa" – "הקמת עסק משלב החלום ועד למפתח".

"HoReCa" בית מקצועי אחד לעולם הקולינריה, האירוח וההסעדה.!

המטרה: הקטנה משמעותית של הסיכון בפתיחת עסקים קולינריים.

הבית המקצועי "HoReCa" ממוקם במתחם "מיסטרל" שדרות בן צבי 29 תל אביב.

 

גיורא אשכנזי  הבעלים של מסעדת NG ומבעלי המיזם HoReCa – צילום: אבי בר

 

 

שואו רום חדשני ופורץ דרך יאפשר למעוניינים בפתיחת עסק שכזה, להתנסות בתשתיות ובציוד מהמתקדמים ביותר ולקבל ניסיון והבנת והכרת התחום עוד טרם פתיחת העסק.

 

במיזם לוקחים חלק מעל 150 ספקים נבחרים ומובילים של ענף המזון בישראל. בהקמת המיזם הושקעו כ-5 מיליון ₪

 

סטטיסטיקות מראות שרק 10% מתוך עסקי המזון הקמים בישראל, שורדים אחרי 10 שנים. רוב עסקי המזון וההסעדה,  נסגרים בתוך 3 שנים.  כדי להתמודד עם התופעה הזאת, החליטו  המסעדן גיורא אשכנזי  הבעלים של מסעדת NG, מסעדת בשר מהטובות בארץ כבר 16 שנה; פורוורד ייעול ופיתוח עסקים וארז אלון  הבעלים של בית העסק "מיסטרל", שהיא החנות הגדולה ביותר ארץ לכלי מטבח למסעדות ובתי מלון החליטו להרים את הכפפה תוך הבטחה לשנות את הסטטיסטיקה העגומה של סגירת עסקי מזון. לצורך כך, הם הקימו את המיזם  "הוריקה- ליווי עסקים מהחלום ועד למפתח".

 

צילום תות אשכנזי

 

  "הוריקה"  Hotels Restaurant Catering, הינו בית מקצועי אחד, one stop shop לכל ענף הקולינריה, האירוח וההסעדה. המיזם הממוקם במתחם "מיסטרל" בשדרות בן צבי 29 ביפו משתרע על פני כ- 300 מ"ר ונראה כמו בר מסעדה לכל דבר והוא כולל מטבח הכי מקצועי שיש, בר שקוף לקפה ואלכוהול, מחסנים וחדר קירור ממש כמו בעסק אמיתי.

 

ארז אלון  הבעלים של בית העסק "מיסטרל" – צילום: אבי בר

 

 

הבשורה שמביאה "הוריקה" הינה לא פחות ממהפכנית.! לראשונה בישראל וכנראה בעולם כולו, ניתן יהיה במקום אחד, ללמוד ולהתנסות כיצד מקימים עסק מזון חדש, להתרשם, לחוות, ואף לרכוש כל שירות או פריט שרלוונטי להקמה או ניהול של עסק בתחום המזון.

 

 

,הוריקה" פונה לקהל יעד רחב ומגוון: החל מיזמים קולינריים עם חלום אך ללא ניסיון; יזמים המעוניינים להפוך עסק בודד לרשת, אשר ו"הוריקה" היא זאת שתקים עבורם את הסניפים; שפים, צלמים וכל מסעדן או בעל מקצוע שמעוניין להיות מקצועי ומצוין יותר.

 

 

צילום תות אשכנזי

 

היזם הקולינרי גיורא אשכנזי בעליו של מוסד הבשרים הותיק "NG" בנווה צדק,  שותף בחברת "פורוורד" ייעול ופיתוח לעסקים, ליווה במשך השנים עשרות עסקי מזון, בהקמה, ניהול ושיפור פעילות: "בכל פעם מצאתי את עצמי מנסה לתאר ללקוח את תהליכי ההקמה המורכבים וכיצד המשמעות שלהם באה לידי ביטוי בשטח, אולם הלקוחות אף פעם לא באמת מבינים כמה זה מורכב וקשה עד שהם מקימים בפועל את העסק………"

 

גיורא אשכנזי  הבעלים של מסעדת NG ומבעלי המיזם HoReCa – צילום: אבי בר

 

מוסיף גיורא: "הבנתי שהפתרון הוא  "SHOW ROOM"  אשר ניתן יהיה לראות בו ולחוות כיצד בדיוק עובדת מסעדה, איך מתנהל בר, מה המרכיב הטכני או הרישוי הנדרשים וכמובן, האפשרות להתנסות בפועל בשיטות בישול ותהליכים של עבודת צוות.   לקח לנו מעל שנתיים לאגד מעל כ- 150 ספקים ונותני שירות  מהמובילים שיש בענף בישראל וכך יצרנו את התמהיל האוליטמטיבי להקמה וניהול של עסק מזון. "הוריקה" היא חוד החנית של ענף המזון. "הוריקה" מרכזת את כל המידע והיכולות במקום אחד ושם יוצגו החדשנות והפיתוחים המיוחדים ביותר."

 

המיקסולוג טל גנץ, חבר מועצת סנהדרינק ובעלים של מיקסולוג'י טים – צילום: אבי בר

 

היתרונות של "הוריקה" היא שבמקום אחד ניתן להתרשם, לחוות ולרכוש את כל מה שנדרש בהקמה וניהול של עסק מזון מכל סוג שהוא. אפשר להקים מסעדה או בית מלון, אפשר לבנות תפריטים, אפשר לפתח ואפשר ללמוד. ב"הוריקה" ניתן לקבל סיוע של  עו"ד, וניתן למצוא: כלי אוכל, מיזוג, ציוד בישול, קופה, תוכנת רכש, קבלן, הלוואה בערבות מדינה ועוד… 150 ספקים, נותני שירות ובעלי מקצוע בהם: "מיסטרל", "פורוורד", "קיטשן ליין", "ארמה את בנט", "אקלים ליין", "שרוני", "אלפיין סיסטם", "ביקום", G1, KO, "יהודה ייבוא ייצוא", עו"ד עמית גרוס, "רול", "ארד", "סיסתמה", "המטבחון", "YCD" ועוד 150 ספקים, נותני שירות ובעלי מקצוע מהמובילים בענף.

 

גל שדות מנהל שירות לקוחות ואחראי הדרכה  DADA קפה בע"מ צילום: אבי בר

 

קורס הקמה וניהול של עסקי מזון יפתח בקרוב.

בעתיד צפויה לקום קרן השקעות לליווי ופיתוח לעסקים עם פוטנציאל גידול משמעותי.

 

מייסדי ובעלי המיזם הינם גיורא אשכנזי בעלים של מסעדת "NG", מסעדה ומוסד של בשר מהטובות בארץ כבר 16 שנה, "פורוורד" יעול ופיתוח עסקים וארז אלון בעלים ומנכ"ל "מיסטרל"- החנות הגדולה בארץ לכלי מטבח למסעדות ובתי מלון.

 

לאתר החברה: https://www.horeca.co.il/