כותרות אחרונות
Search

חדש בקו המוצרים העסקיים של "Epson" – סורקי A3.

צילום: יח"צ "epson"

 

חדש בקו המוצרים העסקיים של "Epson".

סורקי A3 להתמודדות עם העלייה הגוברת בדיגיטציה של הניירת העסקית.

76% מהארגונים מעריכים כי דיגיטציה של ניירת עסקית יתפוס חלק חשוב מהעסק עד שנת 2025

 

"Epson" ישראל צירפה שני סורקי A3 חדשים לקו המוצרים העסקיים של החברה: ה- WorkForce DS-30000 וה- DS-32000. הסורקים מציעים מהירויות גבוהות במיוחד של עד 90 עמודים בדקה, תוך שימוש במגוון סוגי מדיה. תזמון ההשקה מתחבר לסקר חדש של קבוצת האנליסטים Quocirca שקובע כי 76% מהארגונים מצפים שתחום הדיגיטציה של ניירת עסקית יהפוך לחלק חשוב ובלתי נפרד מעסקיהם עד שנת 2025. 

 

צילום: יח"צ "epson"

 

 

הסורקים החדשים, שיכולים בקלות להתמודד עם סריקות של פורמטים גדולים במיוחד ועד לסריקת דרכונים, עונים על דרישות המשתמשים העסקיים, כשהם עושים זאת בשקט רב, בצריכת חשמל נמוכה ביותר ובשילוב חיישנים שמגנים על המסמכים מנזק. בנוסף, הם כוללים חיישנים אולטרה-סוניים המוודאים תאימות מקסימלית בין החומר הנסרק לתוצאה הסופית.

 

״סורקי ה-A3 החדשים מגיעים בדיוק בזמן בו דיגיטציה של ניירת עסקית הופכת ליותר ויותר קריטית בקרב ארגונים״, אומר ירון פרץ, מנהל התחום העסקי ב-"Epson" ישראל. ״לסורק ה- DS-32000, שיכול לסרוק עד 40000 עמודים ביום, יש אפשרות להתאים עצמו לכל משימת סריקה, בין אם מדובר בסריקת דפים רגילה ועד אפשרות להשטחתו לטובת סריקת כמויות גדולות במיוחד של ניירת. כשהוא לא בשימוש ניתן אפילו לקפלו עד למשימה הבאה, כך שבמשרדים צפופים זהו יתרון גדול. מעבר לכך, הוא מגיע עם צג מגע צבעוני ומדריך לתמיכה מובנית בפעילות השוטפת, כמו גם בניקוי ובתחזוקה״.

 

" ירון פרץ, מנהל התחום העסקי ב-"Epson" ישראל  – צילום: יח"צ "דוניצה"

 

סורק ה- WorkForce DS-30000 שיכול לסרוק עד 30000 עמודים ביום, ערוך לסריקה של גדלים שונים, מכרטיסי ביקורֿ דרכונים ועד מסמכי A3 וניתן לשלבו בקלות בכל מערכת לניהול מסמכים בארגון.

 

הסורקים זמינים לרכישה בערוצי המכירות של Epson.

 

אודות "אפסון" ישראל:

אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. אתר הבית: www.epson.co.il.

 

אודות "אפסון":

"אפסון" היא מובילה טכנולוגית גלובלית המקשרת אנשים, התקנים ומידע באמצעות הטכנולוגיות והמוצרים שלה, ביניהם: מדפסות ומקרנים לבית ולמשרד, רובוטים תעשייתיים ושעונים. החברה מונהגת על ידי Seiko Epson Corporation שבסיסה ביפן ומעסיקה כ- 76,000 עובדים ב- 87 חברות ברחבי העולם. החברה גאה בתרומתה ההולכת וגדלה לאיכות הסביבה ולקהילות שהיא פועלת בהן.

global.epson.com/