כותרות אחרונות
Search

חדש בקניון הדר ירושלים "אלפא מעבדות סלולר" מעבדת סלולר מקצועית

חדש בקניון הדר ירושלים 

"אלפא מעבדות סלולר" מעבדת סלולר מקצועית

קניון הדר ירושלים ממשיך להתחדש, משפר את חווית הקנייה, מרחיב את תמהיל החנויות ומשיק בימים אלו חנות חדשה לחובבי הסלולר: "אלפא מעבדות סלולר" אשר תמוקם בקומה הראשונה של הקניון, צמוד לקפה גרג.

 .

"אלפא מעבדות סלולר" , הנה מעבדת סלולר מקצועית ואמינה. בחנות החדשה ניתן למצוא שירות תיקונים במקום לכל סוגי המכשירים: אייפד, טאבלט, אייפון, סמסונג, סוני, LG ועוד, אביזרים נלווים לכל סוגי המכשירים מהחברות הטובות בעולם במחירים מתחרים- אוזניות, סוללות, מטענים, מגנים, מדבקות זכוכית, סוללות גיבוי, כבלים ועוד.

adar-5

צילום: שי ויליץ

לרגל הפתיחה יינתנו מחירים מיוחדים על כל החנות וגם על התיקונים, בנוסף יינתן מגן זכוכית מתנה על כל תיקון, או קניה מעל 150 ₪ !

.

לדברי אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר ירושלים, "כקניון מוביל שצועד אחר הקידמה אנו רוצים לתת מענה נוח וזמין לציבור לקוחותינו בכל הקשור לעולם הסלולר והדיגיטל. אנו עושים רבות כדי לשפר את חווית הקניה עבור לקוחותינו וכניסת החנות החדשה ללא ספק תוסיף נדבך נוסף לחוויית הקניה בקניון."

adar-6

צילום: שי ויליץ

קניון הדר ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים ונמצא בבעלות משולבת של  הריבוע הכחול נדל"ן וחברת כלל נדל"ן. הקניון עבר הרחבה ושדרוג בהשקעה הנאמדת במאות מיליוני ₪. במסגרת החידוש והרחבת הקניון, נערך שיפוץ מקיף ושדרוג בתמהיל החנויות.  השטח המסחרי של הקניון הוא כ- 25,000 מ"ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על ארבע קומות של מסחר וחמש קומות של חניה.  בין הרשתות המובילות בקניון: מנגו, קסטרו, אמריקן איגל, צ'ארלס אנד קית, רנואר, אלדו, גולברי, גולף, קרייזי ליין, ניין ווסט, דלתא, הודיס, טופטן, דה צ'ילדרנס פלייס, נייקי ועוד…

 

 קניון הדר ירושלים – פייר קניג, 26, תלפיות

ירושלים 02-6726660

www.hadar-mall.co.il