חדש מסינריון !
חבילת חשבות שכר ונוכחות עובדים ייעודית לחברות קטנות ובינוניות.
הפתרון החסכוני שמיועד לחברות של עד 100 עובדים אינו מצריך תשתיות מיוחדות, מאפשר גישה למנהלים ולעובדים מכל מקום, מצמיד לעסק שירותי חשב שכר בכיר במיקור חוץ ומפגין תאימות לרגולציה והאבטחה בתקנים מחמירים במיוחד.
"סינריון מערכות", המתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון, משיקה את ה- Synerion 100 – חבילת פתרונות לעסקים קטנים ובינוניים. החבילה שחוסכת ללקוחות עלויות ומשאבים, כוללת שירותי חשבות שכר ופתרונות תוכנה משולבים לניהול המשאב האנושי.
לדברי אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון מערכות, מערכת השכר של סינריון, שפותחה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ובהשקעה כספית גדולה, ניתן לשלוט בהוצאות השכר ולהעניק לעובדים תלוש שכר חכם וקל להבנה – גם באפליקציה. ״היא מאפשרת להפיק דוחות ולבצע תחקורי נתונים, וכוללת סימולטור לחישוב השפעת שינויים ברכיבי השכר, לצורך קבלת החלטות בתחום השכר״.
במסגרת החבילה הכוללת מצמידה סינריון ללקוח חשב שכר בכיר, שהוא גם רו"ח, בעל ידע וניסיון נרחב בתחום השכר, המיסוי והחקיקה, שמפיק תלושי שכר, מטפל בהפרשות הסוציאליות והפנסיוניות ואחראי על כל ההתנהלות השוטפת מול הרשויות. עוד בחבילה: תוכנת נוכחות עובדים מאושרת לדיווח לרשות לחדשנות (המדען הראשי), תיק עובד דיגיטלי, ומודול המסייע לשמור על דיני עבודה.
הפתרון הפשוט להפעלה בכל חברה, מאפשר גישה למערכת מכל מקום ובכל זמן, באמצעות כל דפדפן ומכל מכשיר קצה, וללא צורך בתשתיות, ברישוי ו/או ידע בתחום מערכות מידע. סטנדרטים מחמירים של אבטחת מידע מבטיחים שמירה על פרטיות המידע ומונעים גישה של מי שאינו מורשה .
״חבילת הפתרונות שפיתחנו במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים, היא ייחודית כיום בשוק״, אומר מימון: ״היא מאפשרת ניהול מתקדם של המשאב האנושי, ללא צורך בהשקעות מיותרות בתשתיות וברישוי יקר, ועם זאת מעניקה לעובדים ולמנהלים מערכות ידידותיות, התורמות לחוויית העובד. הפתרון המשולב חוסך את הצורך בהקמת נתונים במערכות שונות, מאפשר אוטומציה של תהליכים וצמצום אדמיניסטרציה וניירת״.
אודות סינריון:
סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 30 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים, חישוב שכר, בקרת כניסה וניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון באמצעות פתרונות מבית SAP SuccessFactors. מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני.
למידע נוסף : www.synerion.co.il