כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף מבית "עוף טוב" – "אצבעוף ביתי", אצבעות עוף מנתח עוף שלם !

חדש על המדף מבית "עוף טוב" – "אצבעוף ביתי", אצבעות עוף מנתח עוף שלם !

"עוף טוב" מרחיבה את משפחת מוצרי העוף הביתיים ומשיקה סדרת מוצרים חדשה:  "אצבעוף ביתי", אצבעות עוף מנתח עוף שלם, במגוון ציפויים המשלבים ירקות

Δ בסדרה 4 מוצרים בציפויים מגוונים: סלק, צ'יפס, צ'ילי ושומשום

Δ כל המוצרים בסדרת אצבעוף עשויים מנתח שלם, עוף שגדל ללא אנטיביוטיקה, 100% רכיבים טבעיים וללא תוספת הורמונים

 

קבוצת עוף טוב, מרחיבה את סל מוצריה ומשיקה סדרה חדשה של מוצרי עוף: אצבעוף ביתי, סדרת אצבעות עוף במגוון של 4 מוצרים בעלי ציפויים פריכים, מגוונים וייחודיים, המשלבים גם ירקות:

  • אצבעוף בציפוי סלק

  • אצבעוף בציפוי צ'יפס

  • אצבעוף בציפוי צ'ילי

  • אצבעוף בציפוי שומשום

 

במהלך סדרת בישול שערכה חברת "עוף טוב" במתחם ייחודי ברחוב בן אביגדור 19 בתל אביב, הציגו סמנכ"ל הסחר בקבוצת "עוף טוב" קלוד מרירס וסמנכ"לית השיווק של הקבוצה ענבל טרופ קירש את המוצר החדש "אצבעוף ביתי" מבית קבוצת  "עוף טוב".  במהלך האירוע הציג השף זיו שטינברג לנוכחים מתכון להכנת מנה משולבת של "אצבעוף ביתי" וטורטיה. בהמשך האירוע הפתיעה את הנוכחים הפרזנטורית של החברה עינת שרוף שעשתה שמח, שרה עם הנוכחים וסייעה בצלחות המנה.

 

עינת שרוף פרזנטורית של קבוצת "עוף טוב" יחד עם השף זיו שטינברג – צילום: אבי בר

 

סדרת מוצרי אצבעוף ביתי החדשה של עוף טוב כוללת מוצרים  איכותיים ומזינים, שעשויים מנתח עוף שלם אשר גדל ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים, 100% רכיבים טבעיים.  מוצרי אצבעוף ביתי בציפויים המיוחדים טעימים מאד, מוסיפים גיוון, שמחה וכיף לארוחה הביתית.

 

את סדרת אצבעוף ביתי של עוף טוב ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות המזון המובילות. המוצרים בסדרה מוצעים באריזות של 500 גרם ובמחיר של 32.90-34.90 ₪ לאריזה.

 

צילום: עוף טוב

 

מוצרי "אצבעוף ביתי" בכשרות אוירבך מהדרין.

 

קבוצת "עוף טוב", מביאה את הכיף והשמחה לשולחן האוכל המשפחתי עם מגוון רחב של מוצרי עוף טעימים, איכותיים ומזינים. בין מוצרי הדגל של החברה  נמנית משפחת השניצלים הביתיים המאפשרת לכל המשפחה ליהנות ממזון מגוון ועשיר בחלבון.

 

נציגי קבוצת "עוף טוב" באירוע יחד עם סמנכ"ל הסחר קלוד מרירס שני מימין וסמנכ"לית שיווק ענבל טרופ קירש שניה משמאל – צילום: אבי בר

 

הקבוצה, בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 ומובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה, ללא תוספת הורמונים ושימוש ב-100% רכיבים טבעיים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. 'עוף טוב' מייצרת מוצרי עוף בקטגוריות השניצלים והקציצות המוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים וקפואים. השנה השיקה הקבוצה מותג חדש: 'דג טוב' –  מוצרי דג מוכנים לאכילה.   באתר החברה : https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב נוסף.

 

מתכונים !

בוריטו דה פויו – טורטיה במילוי עוף קריספי עם מגוון ירקות וממרחים

מרכיבים:

אצבעוף קריספי של עוף טוב

טורטיות

חסה ערבית

עלים – פטרוזיליה, כוסברה, בזיליקום

בצל סגול – רצועות דקות

בצל ירוק – טבעות

מלפפון – רצועות

אבוקדו פרוס

עגבניות – קוביות

צ'ילי אדום/ירוק – טבעות

ממרח פלפלים קלויים

פסטו ירוק של עשבי תיבול

נבטים

מלח

אופן ההכנה:

  1. מחממים אצבעוף של עוף טוב, ע"פ ההוראות.

  2. קולים טורטיה על מחבת יבשה חמה ומניחים על נייר אפיה. מניחים עלה חסה, אחד או שניים על הטורטיה (החסה מהווה שכבת בידוד שתמנע מהטורטיה רטיבות).

  3. מפזרים מעל החסה מגוון ירקות וממרחים על פי הטעם ומקפידים להשאיר שוליים של כ 2 ס"מ לטובת הקיפול.

  4. מניחים אצבעוף ומגלגלים את הטורטיה. אורזים בנייר אפיה, חותכים באמצע אלכסונית ונותנים ביס.

 

 

אצבעות עוף פריכים על דלורית צלויה ועדשים ברוטב טחינה סמוקה

מרכיבים:

אצבעוף של עוף טוב

2 סלקים בינוניים

1/2 כוס טחינה גולמית

מיץ מחצי לימון

מים

מלח

לדלורית:

1 כף עלי רוזמרין קצוצים

שמן זית

מלח גס

פלפל שחור גרוס

לעדשים:

1 כוס עדשים חומות

2 בצל יבש בינוני חתוך לקוביות

3 שיני שום כתושים

3 כפות שמן זית

1 כפית פפריקה מתוקה

צ'ילי יבש – ע"פ טעם

חופן פטרוזיליה קצוצה – בהגשה.

אופן ההכנה:

אופים את הסלקים שלמים בקליפתם בתנור בחום של 200 מעלות למשך שעה. מכבים ומניחים לסלקים להתקרר בתנור (יעשה מבעוד מועד).

מבשלים את העדשים בסיר עם מים (3-2 ס"מ מעל העדשים) . מביאים לרתיחה מנמיכים את האש ומבשלים בבעבוע קל עד לריכוך, אך יש לשמור על מרקם נגיס. מסננים את המים.

מקלפים את הדלורית וחותכים לאורכה לרבעים (או יותר, בהתאם לגודלה). מנקים את הפנים ומורחים את הרבעים בשמן זית. מניחים בתבנית מעל נייר אפיה ומתבלים ברוזמרין, מלח גס ופלפל שחור גרוס. צולים את הדלורית בתנור שחומם מראש ל200 מעלות, למשך כ 20 דקות עד לריכוך והשחמה.

במחבת מאדים בשמן זית את הבצל עד לריכוך ושקיפות. מוסיפים את השום, מערבבים וממשיכים לאדות עד שמריחים היטב את השום. מוסיפים את העדשים המסוננות, מערבבים היטב ומוסיפים מלח ופפריקה מתוקה. ממשיכים לבשל על אש נמוכה עוד כ 5 דקות. מוסיפים פטרוזיליה קצוצה, מערבבים בודקים טעמים ומכבים את האש.

לטחינה סלק:

קולפים את הסלקים וחותכים גס. שמים במעבד מזון מוסיפים שום ע"פ הטעם, כוס מים ומיץ לימון. טוחנים למחית חלקה (לא חובה חלקה – עניין של טעם). במידת הצורך מוסיפים מעט מים. מוסיפים את הטחינה במזיגה תוך כדי עבודת המעבד. בודקים סמיכות וטעמים ומוסיפים בהתאם מים/מיץ לימון/מלח.

להגשה:

מניחים במרכז הצלחת רבע דלורית מעליה יוצקים מתבשיל העדשים ומניחים מעל בעדינות אצבעוף מרועפים. מסיימים ברוטב טחינה סמוקה מעל ומסביב.