כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף מ "ליימן שליסל": "לואקר מקסי" ("Loacker maxi") – דאבל שוקולד וופל בטעם קקאו ובמילוי קרם שוקולד.

צילום: חן אייזנקרפט, סטודיו sell360

 

 

חברת "ליימן שליסל" מרחיבה את משפחת מוצרי "לואקר מקסי" והפעם בכשרות מהודרת.

חדש על המדף: לואקר מקסי (Loacker maxi) – דאבל שוקולד וופל בטעם קקאו ובמילוי קרם שוקולד.

  • לואקר מקסי דאבל שוקולד בכשרות בד"צ איגוד הרבנים
  • ישראל נמצאת במקום הראשון בעולם בצריכה לנפש של וופל לואקר כבר 4 שנים ברציפות
  • וופל הפרימיום לואקר נמכר בישראל החל משנת 1984 ומחזיק כיום ב- 35% נתח שוק (סטורנקסט, מאי 2020).

 

חברת ליימן שליסל, הנמצאת ברשימת 10 יבואניות המזון הגדולות והוותיקות בישראל, המייבאת ומשווקת בישראל את מוצרי מותג הפרימיום לואקר (Loacker), ממשיכה להתרחב, להתעצם ולתת מענה גם לצרכני מוצרים בכשרות מהודרת.

 

החברה, שב-2019 השיקה את וופל הפרימיום לואקר מקסי (Loacker maxi) בכשרות בד"צ איגוד הרבנים, משיקה כעת, תחת אותה כשרות גם את לואקר מקסי דאבל שוקולד – שכבות וופל פריך ואיכותי בטעם קקאו וביניהן מילוי עשיר של קרם קקאו ושוקולד איכותי.

 

מוצרי לואקר מקסי כמו כל מוצרי לואקר, מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים והמוקפדים ביותר, עשויים מרכיבים איכותיים ועשירים בטעמם ובמרקמם, אינם מכילים צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא שומן טראנס.

 

צילום: חן אייזנקרפט, סטודיו sell360

 

אורית גור אריה, מנהלת תחום וופלים ופיצוחים בליימן שליסל: "אנו פועלים ומשקיעים משאבים רבים על מנת לענות על דרישות הכשרות של צרכני המגזר החרדי ולהשיק מוצרים של לואקר ברמת כשרות מהודרת. צרכני הציבור החרדי חשובים לליימן שליסל ובכוונתנו להמשיך במגמה ולהשיק עוד ועוד מוצרים של מותגינו השונים והמגוונים בכשרות מהודרת ובהלימה לדרישות המגזר החרדי".

 

ישראל במקום הראשון בעולם במכירות לנפש של וופל "לואקר".

 

חברת לואקר מייצרת את מוצריה בשני מפעלים השוכנים בהרי הדולומיטים. האחד באוסטריה והשני באיטליה. בישראל נמכרים מוצרי לואקר מזה 36 שנה (מאז שנת 1984) והמותג שרושם עלייה מתמשכת בנתח השוק שלו, מחזיק כיום ב- 35% נתח שוק מקטגוריית הוופלים בארץ (לפי סטורנקסט, מאי 2020).

 

מחיר והיכן ניתן להשיג: את לואקר מקסי דאבל שוק, כמו גם את כל מוצרי לואקר מקסי בכשרות המהודרת ניתן להשיג ברמי לוי, אושר עד, ויקטורי, היפר חביב ועוד. לואקר מקסי דאבל שוקולד, מוצע באריזה המכילה 200 גר' ובמחיר מומלץ של: 12.90 ₪.