כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – קולקציית לקים לקיץ 2017 מבית CND בקצב קובני

RHYTHM & HEAT

קולקציית לקים לקיץ 2017 מבית CND בקצב קובני 

 

צילומים: יח"צ

55 שנה של מלחמה קרה בין ארצות הברית המעצמה הגדולה בעולם לבין קובה מדינה קטנה  בים הקאריבי, הגיעו לסיומן ב-20 ביולי 2015 עם חידוש היחסים בין שתי המדינות,  הביא לפריחה אומנותית רבה בקובה.

חידוש היחסים הדיפלומטיים בין שתי המדינות הוביל לפתיחת שערי הברזל של קובה לאזרחים אמריקאים ומאז כינון היחסים עם אמריקה רבים מבקשים לבקר בקובה וליהנות מהאווירה המיוחדת שלה. לא מעט תיירים מגיעים אליה בשל הסצנה המוזיקלית החזקה שבה ובהתאמה, זינקה תעשיית האופנה של היעד האקזוטי החדש והציבה את המוזיקה הקובנית בשילוב עם שמחת החיים הטבעית של התושבים, והסגגנוניות המאפיינת אותם בקדמת הבמה. 

 

CND המותג האמריקאי למוצרי לק וציפורניים אינו מתעלם מהשתלטותה של תעשיית האופנה על קובה והוא צועד יחד עם מותגי אופנה מובילים שכבר בקולקציות שלהם דימוי של יעד סקסי חושני ואקזוטי (וראסצ'ה, טרייסי ריס, מת'יו ווילאימסון) ובמיוחד לקיץ 2017  משיק המותג cnd את  קולקציית RHYTHM & HEAT שנוצרה בהשראת קובה וסגנונות המוזיקה הצבעוניים, התוססים, הדינאמיים והאנרגתיים שלה.

 

כיאה להשראה ולניחוח החושני והצבעוני העולה מרחובותיה של הבירה הקובנית, גם קולקציית הלק החדשה, צבעונית ועשירה, כזאת המתכתבת עם תמונות מוכרות ממועדוני סלסה. 

 

ההשראה: קובה האקזוטית: מוזיקה סוחפת, חופים שטופי שמש, השפעה פרחונית אקזוטית בהשראת הדפסי בדים פרחוניים המאפיינים את המקום וצורות גיאומטריות חדות, המזכירות אמנות שבטית.

 

הייחודיות: מניקור קובני –  שימוש ביותר מגוון לק אחד על הציפורן ובשילוב של צבעים מנוגדים ועוצמתיים גם בעיצובים קלאסיים המוכרים לנו מהעבר.

 

הקולקציה: גוונים עוצמתיים של לקים הזכו לשמות המתכתבים באופן הרמוני עם הווי המקום.

 

שמות הלקים:

ירוק בהיר ומתקתק זכה לכינוי – קנה סוכר – Sugarcane

אדום לוהט ואנרגטי נקרא – קצב הממבו – Mambo Beat

כתמתם בהיר ורך זכה לשם – צדפים בחול – Shells in the Sand

אדום בורדו  בשל ועסיסי קטף את השם – גויאבה בשלה – Ripe Guava

ירוק עמוק ונוכח נקרא על שם  צמרות הדקלים – דקל דקו – Palm Deco

גוון עוצמתי של הים הקריבי הוא –  מתז של כחול ירוק – Splash of Teal

 

* כל הגוונים המוצעים בסדרת הלקים VINYLUX מוצעים גם כלק ג'ל מקצועי Shellac המיועד למכוני הציפורניים המקצועיים, למניקורסטיות ולפדיקוריסטיות.

 

מחיר: 55 שקל,

להשיג: בסניפי CND, במכוני היופי, המניקוריות והטיפוח ברחבי הארץ.

 

על חברת פרימיום

חברת פרימיום הינה המשווקת הבלעדית של חברת CND העולמית בישראל והיא מציעים לקוסמטיקאיות, טכנאיות ציפורניים ומכוני יופי מגוון רחב של מוצרי איכותיים, עמידים וצבעוניים אשר תוכלו ליישם על קהל הלקוחות שלכן. כמו כן,הם מציעים מגוון קורסים, השתלמויות וסמינרים קצרים המאפשרים להתמקצע בתחום הטיפוח והיופי, להפוך למומחית מן השורה ולהיחשף לקהל לקוחות עצום תחת אתר האינטרנט שלהם. החזון של חברת פרימיום הוא להביא לישראל תרבות טיפוח ויופי אחרת ישירות מבירות האופנה המובילות בעולם וממעצבי העל הטובים ביותר.

 

על CND Premium

חברת CND שהוקמה בשנת 1979, הינה מותג עולמי בתחום בניית הציפורניים! משמעות ראשי התיבות CND היא Creative Nail Design ואכן, מוצרי החברה הפכו לשם דבר בתעשיית בניית הציפורניים. החברה מחוייבת למצויינות והדבר ניכר באיכותם הגבוהה של מוצריה, כל מוצר מבית החברה הינו תוצאה של מחקר ממושך במעבדה וניסויים קליניים רבים שבסיומם מאושר המוצר לשימוש. מוצרי החברה מתאפיינים במראה נוצץ ומיוחד, ובעמידות לאורך זמן.