כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – "רו-בר" חטיפים אורגנים מצופים שוקולד.

צילום: יח"צ "roobar"

 

 

"רו-בר" חטיפים אורגנים מצופים שוקולד.

על בסיס תמרים, קוקוס ואגוזים עם חלבון אפונה מהטבע 

אורגני ● טבעוני ● ללא גלוטן ● ללא תוספת סוכר ● כשר. 

 

חטיפי RooBar עכשיו בגרסא מצופת שוקולד טבעוני אורגני  על בסיס תמרים עם קוקוס ואגוזים מצופים שוקולד וגם מועשר בחלבון אפונה ואורז. 

 

צילום: יח"צ "roobar"

 

רו-בר חטיף שקדים מצופה שוקולד: הרפתקת שוקולד ברמה אחרת. שילוב מרתק של חמאת קקאו, סירופ אורז ושקדים קלויים פריכים מכוסים בשוקולד אורגני טהור.

 

צילום: יח"צ "roobar"

 

רו-בר קוקוס מצופה שוקולד: חטיף הקוקוס ושוקולד הזה ייקח אתכם להרפתקה שלא חוויתם בעבר, חטיף מתקתק עשוי קוקוס טהור מכוסה בשוקולד טעים. שילוב שתתאהב בו.

 

צילום: יח"צ "roobar"

 

רו-בר עם 25% חלבון ושקדים מצופה שוקולד: שילוב של חלבון אורז ואפונה עם שקדים קלויים מלאים עם מרכיבים טבעיים ואורגנים. חטיף אנרגיה מושלם לכל עת, אחרי חדר כושר, בין הארוחות. או סתם ככה כשבא משהו מתוק ללא רגשות אשם. 9.2 גרם חלבון לחטיף.

 

צילום: יח"צ "roobar"

 

רו-בר עם 25% חלבון ואגוזי לוז מצופה שוקולד: חטיף שוקולד חלבון טעים עם אגוזי לוז שלמים. השילוב יוצא הדופן של חלבון האורז והאפונה עם תכולה גבוהה של אגוזי הלוז היא שהופכת את החטיף הזה לנשנוש מזין בעל ערך תזונתי גבוהה . 8.8 גרם חלבון לחטיף.

 

צילום: יח"צ "roobar"

 

חטיפים מצופים שוקולד מרכיבים אורגניים משובחים ומתכון פשוט ונקי המכיל 5-6 רכיבים איכותיים בלבד שכולנו מכירים, אלטרנטיבה בריאה לכל המשפחה.

 

חטיפים טבעיים וטעימים המכילים שפע של נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים, 100% פינוק לגוף ולנפש. ללא גלוטן, ללא לקטוז, ביצים, סויה או כולסטרול ורכיבים מהאיכות הגבוהה ביותר.

 

צילום: יח"צ "roobar"

 

במשרד, בבית הספר, לרעב הקטן של אמצע היום, בטיול, באופניים, בחזרות, שלומדים למבחן… עכשיו תוכלו ליהנות מחטיף נטול גלוטן וטבעוני המשדרג את התזונה הבריאה בטעמו העשיר ועמוק של שוקולד טבעי.

 

כל מה שהגוף צריך אחרי אימון, בעבודה או סתם ככה כנשנוש מתוק אך בריא באמצע היום.

 

צילום: יח"צ "roobar"

 

את חטיפי RooBar ניתן להשיג ברשת ניצת הדובדבן, בחנויות הטבע והתבלינים המובחרות ובחנויות מזון מתמחות ברחבי הארץ.

כשר בהשגחת בד"צ לונדון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

משווק בבלעדיות ע"י ניצת הדובדבן טל: 02-5808933