כותרות אחרונות
Search

חדש – קרביץ תשווק חבילות סלולר של וואלה!mobile

לקראת החזרה לבית ספר: קרביץ מרחיבה פעילותה בתחום הסלולר – תשווק חבילות סלולר של וואלה!mobile הכוללות שיחות, גלישה והודעות במחיר של 27₪ למנוי, בהצטרפות שני מנויים או יותר

במסגרת זו תציע קרביץ בכל סניפיה ברחבי הארץ הצטרפות ל-"וואלה!mobile" במסלול משפחות משתלם ביותר של  27 ₪ לחודש למנוי, ללא הגבלת מנויים כולל סים במתנה

המסלול כולל 4GB גלישה בחודש, שיחות והודעות SMS ללא הגבלה לכל מנוי

קרביץ, הרשת המובילה בישראל לציוד משרדי מרחיבה את פעילותה בתחום הסלולר ותציע בסניפיה את כל מגוון מסלולי "וואלהmobile!". כולל מסלול משפחות  המשתלם ביותר  ב- 27 ₪ לחודש ללא הגבלת שיחות והודעות, ו-4 ג'יגה גלישה לכל מנוי. ניתן יהיה להצטרף לאחד מהמסלולים בכל 80 סניפי  קרביץ ברחבי הארץ.

שיתוף הפעולה  בין "קרביץ"  ו"וואלהmobile!" ילווה בפעילות קד"מ ביולי אוגוסט זאת כחלק ממבצעי חזרה לביה"ס של רשת קרביץ בהם יוצע כרטיס הסים במתנה.

אילן ישועה מנכ"ל וואלה, מציין כי אנו רואים בקרביץ שותף אסטרטגי להתרחבות ולפרישה של וואלהmobile!. הפרישה הרחבה של קרביץ, הנגישות והנוכחות יאפשרו לנו מעתה להגיע לקהלי יעד רחבים.

קרביץ 1

נדב הרטל סמנכ"ל הקמעונאות של קרביץ מציין כי שיתוף הפעולה עם וואלהmobile! משלים ומרחיב את פעילות קרביץ בתחומי הסלולר והטכנולוגיה. עוד מציין הרטל כי בנוסף מציעים סניפי קרביץ מגוון רחב של מכשירי סלולר במחירים אטרקטיביים ואביזרים נלווים לסלולר המשלימים לפתרון סלולרי כולל.

החיבור בין קרביץ לוואלהmobile! מדגיש את מעמדה כשחקנית משמעותית בשוק הסלולרי,  וצפוי להביא לגל מצטרפים חדש. וואלה!mobile  חדרה לשוק ה"לואו קוסט" של הסלולר בדצמבר 2014 וצירפה עד כה מעל 40  אלף מנויים.

"קרביץ" הינה הרשת המובילה והוותיקה בישראל עם וותק, ניסיון ומומחיות של 90 שנה בתחום מכשירי כתיבה, ציוד משרדי, חומרי יצירה ופנאי ואביזרים משלימים. קרביץ מציעה היום ב- 80 סניפיה ברחבי הארץ חווית קנייה ובחירה מתוך מגוון רחב ביותר ברמות איכות ומחיר שונות, המציעות את הקנייה המשתלמת ביותר.