כותרות אחרונות
Search

חדש – רכישת תלבושות בית ספר ברשת האינטרנט

חדש – רכישת תלבושות
בית ספר ברשת האינטרנט

כולנו מכירים את זה, שנת לימודים אחת מסתיימת ואחת חדשה בפתח ואיתה הצורך בתלבושת אחידה חדשה, כי מה לעשות הילדים גדלים והאופנה משתנה

להשיג ב- http://www.tilboshet.co.il/

 

במקום להתרוצץ מחנות לחנות בחיפוש אחר החולצה בגזרה המתאימה, המידה הנכונה או הצבע המועדף, לעמוד בפקקים בחום של יולי אוגוסט ואז להגיע לחנות ולגלות שאין בכלל את מה שרצית, היזמיות/אימהות חגית ורד וקרין ברקוביץ' הקימו אתר חדש, שיחסוך זמן ותורים אינסופיים ממש לפני שנת הלימודים, אתר "תלבושת".

האתר מציע את החולצה המסורתית עם סמל בית ספר במגוון רחב של גזרות כמו חולצות עם צווארון עגול, צווארון וי, חולצות עם שרוול 3/4 שמתאימות לבתי ספר דתיים, חולצות דריי פיט מנדפות זיעה ועוד. הפריטים מגיעים בלמעלה מ- 20 צבעים אופנתיים כמו ניאון, פסטלים כו'. לצד אלו ניתן למצוא מוצרים משלימים הכוללים טייצים, גרביים מכנסי בנים ועוד.

 

האתר מחזיק מאגר של למעלה מ-2,000 סמלים של בתי ספר ברחבי הארץ כך שכל אמא תוכל למצוא בו את מבוקשה. החולצות באיכות גבוהה ללא פשרות – 100% כותנה, הסמלים מוטבעים על החולצה בטכניקה מיוחדת כך שהם לא מתקלפים ומחזיקים מעמד לאורך כביסות רבות.

האתר ידידותי למשתמש וניתן לבצע רכישה ב-40 שניות בלבד, בצורה פשוטה וקלה ניתן להזמין תלבושות לכל עונה בשנה- כלומר, בהזמנה אחת אפשר להזמין חולצות קצרות, קפוצ'ונים, חולצות דריי פיט, פוטרים ועוד. הפריטים יגיעו עד לבית הלקוח בפרק זמן של כ- 10 ימים במשלוח חינם! בנוסף, ישנה אפשרות לאיסוף עצמי או למשלוח קוויקבוקס (שמגיע עד 700 מ' מהבית).

 

אתר תלבושת הינו אתר נוח, פשוט וידידותי המתעדכן באופן תכוף בקולקציות חדשות ואופנתיות ומגובה בשירות לקוחות קשוב ואכפתי, מה שהופך את חווית הקנייה לכיפית, נעימה ומהירה החוסכת זמן ודלק.

אז היכנסו, תבחרו את סמל ביה"ס של ילדכם,
את הדגם, הצבע והמידה והזמינו!

מחירים:

5 חולצות קצרות ב- 99 ₪

3 חולצות דריי פיט 79 ₪

4 חולצות ארוכות 99 ₪

4 חולצות 3/4 99 ₪

3 קפוצ'ונים 149 ₪

3 פוטרים 99 ₪

4 טייץ קצר 99 ₪

4 טייץ 5/8 99 ₪

להשיג ב- http://www.tilboshet.co.il/