התמונה הועתקה מאתר האינטרנט: ups https://www.ups.com
UPS תאפשר להחזיר מוצרים שהוזמנו אונליין בעשרות נקודות Pick Up !
השירות יושק בכנס GO eCommerce 2018 של מידע כנסים !
שירות חדש של UPS בישראל יאפשר לקונים אונליין למסור חזרה מוצרים שהוזמנו מאתרי סחר מקוונים אשר הטמיעו את השירות. מסירת החבילות תינתן בעשרות נקודות Pick UP הפרוסות בישראל. לאחר החזרת המוצר, UPS תעביר את המשלוח ליעד המבוקש ותאפשר מעקב אחר סטטוס החזרת המוצר. כמו כן, בנקודות אלו יוכלו לקוחות למסור משלוחים המיועדים ליצוא, ולחסוך את זמן ההמתנה לאיסוף מהשליח.
PickUP מבית UPS בישראל, הינו מערך פתרונות איקומרס הכולל איסוף עצמי ממאות נקודות ברחבי הארץ, כגון מכולת שכונתית, מספרה, בית מרקחת ועוד. בנוסף נקודות האיסוף העצמי כוללות גם את האפשרות לאסוך מלוקרים דיגיטליים מאובטחים בזמינות של 24/7 ופרוסים בתחנות דלק ברחבי הארץ. מערך ההחזרות PickUP Drop פועל בעשרות חנויות ובתי עסק, באזורי מגורים המאפשרים ללקוח ליהנות מנוחות ומשליטה מלאה בזמן ובמקום החזרת החבילה. לדוגמא חנויות סלולר, חנויות נוחות בתחנת דלק, מכבסה שכונתית ורשתות פארם.
ברמה הטכנולוגית, מערך PickUP מלווה את הלקוח בהודעות ועדכונים למכשיר הסמארטפון אודות סטטוס המשלוח, ומאפשרים לו בחירה ותקשורת אינטראקטיבית.
רונן כהן סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-UPS בישראל מציין כי: "זירת הקניות הולכת ומשתנה, אתרי סחר מקוונים בישראל מבינים כי עליהם להתאים את עצמם לסטנדרט הגבוה ביותר ולספק ללקוחות את האפשרות להחזיר מוצר במידה ואינו תואם את דרישותיהם. סקרים מראים כי אפשרות ההחזרה עלולה להוות חסם קנייה ומדובר באפשרות בעלת משמעות גבוהה, בעיקר בתחום ההלבשה וההנעלה, אך גם בתחומים נוספים".