חוגגים את יום ה"נאצ'וס" הבינלאומי ברשת "ספייסז" סניף קניון איילון רמת גן
לכבוד יום ה"נאצ'וס" הבינלאומי שחל החודש,הוזמנו אנשי תקשורת ומובילי דעה להשתתף בארוחה מקסיקנית.
המנות הוגשו באדיבות Trespesos מותג האוכל המקסיקני הנמכר ברשת ספייסז.
רשת חנויות Spices מונה 9 סניפים בפריסה ארצית מהם סניפי אאוטלט בביל"ו סנטר, במרכז הקניות החדש 'מבנה' חולון, באשדוד וסניף חדש במתחם חוצות המפרץ , חיפה.
המחלקות השונות בחנויות מציעות מבחר מרהיב של מוצרי מזון, חומרי גלם, כלי בישול ואפייה, שנבחרו בקפידה כך שיעמדו בסטנדרטים הגבוהים של הרשת.
תפריט ערב מקסיקני SPICES
המנות שהוגשו באדיבות Trespesos מותג האוכל המקסיקני הנמכר ברשת ספייסז היו:
נאצו' ס סופרים
טאמלס בסלסה ורדה
טאקו סטייק קצוץ ברוטב פיביל ואדובו
צ'ורוס במטבל שוקו מקסיקני
הקוקטיילים הוכנו על ידי המיקסולוג גבי גרשטור שותף ומנהל תפעולי של חברת "מיקסולוגי" אותה הקים טל גנץ. גבי זכה בפרס אלוף ישראל בקוקטיילים וטס לייצג את ישראל בבר המוביל באמסטרדם DOOR74 כברמן אורח.
על הקוקטילים:
נאצ'ו ליברה:
טקילה, סירופ אגבה וסירופ פסיפלורה ובירה- קישוט אשכולית אדומה ונענע- עלינו טקילה וסירופ פסיפלורה
מרגריטה עם טוויסט:
טקילה, ליקר תפוזים, ליים, תמר הינדי וחומץ בלסמי 6% (ליקר, טקילה וליים עלינו)
מידטרניאן מוחיטו:
טקילה, תמצית שקדים, מי ורדים, ליים וסודה (עלינו נענע ולימון או ליים לקישוט)
על טל גנץ
מוותיקי המיקסולוגים בארץ ובעולם, מייסד החברה והלב הפועם שבה, נמצא קרוב לשני עשורים בענף היין והאלכוהול והינו חלק מהקבוצה המובילה את תרבות הברים בארץ ובעולם. טל אחראי להקמה ולליווי של מסעדות וברים בישראל, בהונגריה, במוסקבה ובארה"ב, הפקת אירועים מיוחדים בחו"ל, שגריר עולמי של מותג הטקילה "פטרון". טל משמש בין שאר עיסוקיו, גם כמרכז תחום הקוקטיילים בפורטל 'סנהדרינק' האתר המוביל בנושאי תרבות שתייה ואלכוהול בישראל.