כותרות אחרונות
Search

חוגגים את פסח ובוא האביב ב- FEEL PERFUME BAR – בר של בשמים

feel – בר הבשמים הגדול בישראל !

חוגגים את האביב ב- FEEL PERFUME BAR

חג ה פסח הגיע והביא עימו זמן של התחדשות, צמיחה ופריחה, עם תחושות של חופש וחיוניות בכל מקום

צילום: יח"צ

FEEL PERFUME BAR מלווה אתכם באביב הזה עם ניחוחות חדשים של תקווה ותשוקה של מותג הבישום שכבש את ישראל. FEEL PERFUME BAR זו המתנה המושלמת לחג האביב, לעצמכם או לאחרים, ואתם מוזמנים להגיע ולהתחדש בניחוח מהפנט שאף אחד בשולחן הסדר לא יוכל להישאר אדיש אליו.

 

לפני ליל הסדר, נעשה קצת סדר: הימים של בילוי מתיש בחנות פארם וההתפשרות על בושם בניחוח לא מדויק ובמחיר לא אטרקטיבי, הסתיימו.

צילום: יח"צ

הדור החדש של הבשמים כולל חווית קניה מיוחדת במינה. אתם מגיעים לבר הבשמים המעוצב של FEEL PERFUME BAR, בוחרים את הניחוח שהכי מוצא חן בעיניכם מקולקציית הנשים או קולקציית הגברים וכבר בשלב הזה יש לכם בושם מושלם בהתאמה אישית, כך שתריחו נפלא ותפיצו ניחוח רעננות בכל מקום אליו תלכו. לאחר מכן הצוות המקצועי שלנו ימזוג את הבושם הנבחר לתוך בקבוק לבחירתכם מבין מספר גדלים אפשריים ותוך מספר דקות תוכלו להמשיך בחייכם כשבתיק מונח לו בושם חדש ונפלא.

 

אנו ב- FEEL PERFUME BAR מאמינים בחדשנות וצמיחה לאורך כל השנה ולא רק בפסח. לכן כשהבושם נגמר, לא זורקים את הבקבוק. פשוט מגיעים אל אחד מהסניפים וממלאים אותו שוב בבושם האהוב עליכם, לשמירה על כדור הארץ היקר שלנו.

צילום: יח"צ

 

מתארחים בפסח? השנה לא תביאו מתנה שחוקה שלאף אחד אין שימוש בה. ביקור אחד ב- FEEL PERFUME BAR יוודא שאתם מגיעים עם מתנה מקורית ושווה במיוחד, שכל מי שמארח ישמח לקבל.

 

הבשמים של FEEL PERFUME BAR הם בדיוק מה שאתם צריכים כדי להפוך את פסח 2018 לחג שמח ואביבי במיוחד, עם דגש על חופשיות בביטוי האישי, האמירה האישית והחירות שלכם.

צילום: יח"צ

ניתן להשיג ב:

www.feelperfume.co.il

פייסבוק: Feel Perfume Bar – בר בשמים

אינסטגרם: feelbar

קניון עזריאלי – דרך מנחם בגין 132, ת"א.

קניון מלחה- דרך אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים.

קניון עופר הקריון – דרך עכו 192, קריית ביאליק.

קניון ראשונים –  שד' נים 2, ראשל"צ.

גראנד קניון חיפה – דרך שמחה גולן 54 חיפה. קומה 2