כותרות אחרונות
Search

חוגגים עצמאות ברשת :BBB עם ספיישלים לרגל יום הולדת למדינה

חוגגים עצמאות ברשת BBB

ספיישלים לרגל יום הולדת למדינה

קציצות בקר מיוחדות עם חציל קלוי, טחינה וסלסלת עגבניות,

 קינוח כנאפה ים תיכוני,

סניפים מקושטים בסמלי המדינה, פלייסמטים

וקסמי סימון המעוצבים כדגל המדינה

ביום העצמאות ה-69 בסניפי BBB ברחבי הארץ

 

משלמים 69 ₪, מצטרפים למועדון הלקוחות של הרשת ומקבלים  מתנת הצטרפות מפנקת לבחירה מתוך שתי מתנות מוצעות: סינר ממותג עם סט כלים לברביקיו או מארז הכולל את שני הרטבים המיוחדים של הרשת

רשת BBB, הרשת המובילה בתחומה, חוגגת את יום העצמאות ה-69 למדינת ישראל עם אחד המנהגים המזוהים ביותר עם הישראליות – מנגל ישראלי ובשר משובח.

ברשת  BBBיחגגו את יום העצמאות בכל הסניפים ברחבי הארץ, וכחלק מהחגיגות הכין שף אילן פנחס, השף הראשי ברשת BBB, המזוהה יותר מכל עם בשר איכותי, מנות ייחודיות של  המבורגרים איכותיים בטעמים ישראלים מיוחדים:

צילום: גליה אבירם

  • ספישל ישראלי 160 גר' – קציצה עסיסית של המבורגר בקר עם בצל ופטרוזיליה קצוצים, על מצע חציל צלוי, טחינה וסלסת עגבניות. המנה מוגשת עם צ'יפס וטחינה.

  • מחיר המנה 48 ₪ כשנת קום המדינה.

  • ספישל ישראלי 320 גר' – 2 קציצות עסיסיות של המבורגר בקר עם בצל ופטרוזיליה קצוצים, על מצע חציל צלוי, טחינה וסלסת עגבניות. המנה מוגשת עם צ'יפס וטחינה.

  • מחיר המנה 69 ₪ (כמספר שנות המדינה).

 

מנות ההמבורגרים – ספיישל ישראלי יוגשו לכבוד יום העצמאות, בסניפי רשת BBB ברחבי הארץ ביום ב' 1.5 החל מהשעה 20:00 עד יום ג' 2.5 בסוף היום.

צילום: גליה אבירם

בנוסף, מנת הקינוח המיוחדת, אשר תוגש במהלך חגיגות העצמאות ותככב כמנת קינוח החודש, במהלך כל חודש מאי בסניפי הרשת, היא מנת קינוח ים תיכונית –כנאפה – העשויה מאטריות קדאיף ומשלבת מספר טעמים ישראלים אופייניים כסירופ הדרים, תאנה מיובשת וגבינת עיזים במליחות עדינה מנה זו תוגש במהלך חודש מאי בכל סניפי הרשת. מחיר המנה –42 ₪.

 

חברי מועדון BBB ייהנו גם ביום העצמאות (כמו בכל השנה) מ-10% הנחה על המחירים.

 

לרגל יום העצמאות ופתיחת עונת המנגלים, רשת BBB תעניק במהלך חודש מאי לכל מצטרף חדש למועדון הלקוחות של הרשת, מתנת הצטרפות מפנקת במיוחד לבחירה מתוך שתי מתנות מוצעות: סינר ממותג עם סט כלים לברביקיו או מארז הכולל את שני הרטבים המיוחדים של הרשת. חברי מועדון הרשת יוכלו לרכוש את הסינר וסט הכלים ב-39 ₪ בלבד.

 

לכבוד חגיגות העצמאות, יוגשו בסניפים ברחבי הארץ יחד עם המנות, אלמנטים מיוחדים, אשר יוצרו במיוחד לחגיגות יום העצמאות – נייר הפרגמנט עליו מוגשות המנות ברשת BBB עבר התאמה מיוחדת ו"הולבש" באלמנטים הלקוחים מיום העצמאות. קסמי הסימון של ההמבורגרים, יעוצבו במיוחד ובאופן חד פעמי כדגל מדינת ישראל.

 

רשת BBB מאחלת חג עצמאות שמח לכל מדינת ישראל !!!!

 

רשת BBB נמצאת בבעלות אנשי העסקים רון שולמן, ירון ישראל, טל יתום, שגיב אברמסון ואהובה תורג'מן המשמשת גם כמנכ"ל. הרשת מונה 24 סניפים בפריסה ארצית. סניפי הרשת מעוצבים  בסגנון דיינר אמריקאי חדשני היוצר חוויה קסומה ואווירה חמה וביתית. לרשת מועדון לקוחות המונה היום מונה כ- 300 אלף חברים.