כותרות אחרונות
Search

חוויה מוטורית לכל המשפחה אוטומוטור 2016 חוה"מ פסח, 27 – 24 באפריל 2016 גני התערוכה תל-אביב

בתמונה מכונית ה"בוגטי ויירון" שמחירה כ – 22 מיליון ש"ח
צילום: אבי בר

אוטומוטור 2016 חוויה מוטורית לכל המשפחה  חוה"מ פסח, 27 – 24 באפריל 2016  גני התערוכה תל-אביב

אוטומוטור super cars 2016 תערוכת המכוניות והאופנועים התערוכה מהגדולות והמפוארות בשנים האחרונות בכל אולם תמצאו עולם מוטורי חוויתי שונה

גם לישראל יש מסורת מוטורית  אוטומוטור חוגגת  28 שנים. השנה באוטומוטור הרבה יותר הפתעות מהמהירות, החזקות והיקרות בעולם.

לרגל תערוכת SUPER CARS הגיעו לישראל  מרחבי העולם בים ובאוויר מגוון רכבים יוקרתיים לתצוגה בתערוכה. בתערוכה השנה יוצג הרכב היקר ביותר שהגיע אי פעם לישראל הבוגאטי ויירון Grand Sport האגדי שערכו בישראל עם מיסים כ 6,000,000 דולר.  הבוגאטי ויירון מגיע למהירות מרבית של 407 קמ"ש. מתחת למכסה המנוע, נמצא מנוע בעל 16 צילינדרים בנפח של 7,993 סמ"ק המפתח כוח של 1001 כוחות סוס המגיע מ 0 ל- 100 קמ"ש ב- 2.7 שניות ול- 300 קמ"ש ב- 16.7 שניות. מיכל הדלק מכיל 100 ליטר דלק אשר ייגמרו לאחר 18 דקות של נסיעה במהירות מרבית.

otomotor 1

בוגאטי ויירון

בין מכוניות שהגיעו לתערוכת super cars תככב עם תצוגה מפוארת מכונית ה – אסטון מרטין ה DB 10 מהסרט האחרון של ג'יימס בונד שהובאה במיוחד לתערוכה. בתצוגת אסטון מרטין יוכלו המבקרים לצפות במופע וידאו הגדול ביותר שנראה בישראל. כבר בכניסה לתערוכה בביתן 10  מוצגות מכוניות העל של פרארי, מזראטי ופורשה.

בתחום השקות רכב חדש, נחשפו לראשונה בישראל, דגמים חדשים של: ה- Range Rover איווק קונברטיבל, אופל אסטרה 5 דלתות שנבחרה למכונית השנה 2016 באירופה, אסטרה ספורטס טורר החדשה, קורסה OPC החדשה, אדם S ועוד.

באולם הדו גלגלי יש נוכחות מרשימה של יבואני האופנועים אשר התחזקה מאוד השנה, ויוצגו האופנועים של הארלי דיוידסון, דיאלים. דגמי האנדורו (FE) מוטוקרוס (FCׂ) והסופרמוטו (701) החדשים של הוסקוורנה ובנוסף הקהל יוכל להנות מצוות רוכבי הוסקוורנה אשר יציג מתחם קפיצות ועבירות ראווה כתצוגה לקהל, על גבי אופנועי השטח של הוסקוורנה.

otomotor 3

דורון גילר, המארגן הוותיק של אוטומוטור פותח את מסיבת העיתונאים אוטומוטור 2016 דקות ספורות לפני פתיחת הדלתות לקהל הרחב – צילום: אבי בר

ליגל יבואנית דוקאטי מציגה את חמשת דגמיה החדשים ל-2016: מולטיסטראדה 1200 אינדורו בחשיפה ראשונה, XDIAVEL S, מונסטר 1200R  בחשיפה ראשונה, היפרמוטארד 939, סקרמבלר 800  2015, סקרמבלר sixty2, אופנועים של TM RACING ו- אופנועים לילדים של YCF.

דוד לובינסקי מוטוספורט מציג את החידושים של K.T.M, חשמל אוטו יציגו כלים חשמליים שונים של Zero, סדנת אומנות אחזקת האופנוע תציג את אופנועי הקסטום שהיא מייצרת: ה- Golden Chopper Black,  Golden Dragon 1800.

קשר ימי מציגה את הטרקטורונים, רכבים תפעוליים, אופנועי ים ורכבי שטח של Ymaha .

ה.מ מוטורס מציגים חשיפה ראשונה אופנוע מסוג הונדה MRX בבנייה של הסדנה שלנו גם דגמי סקייטים, גורילה, מונקי לה מנס פרו ואחרים.

 רכבים התפעוליים החשמליים מוצגים על ידי כסליו ורכב חשמלי תל יוסף ה Club Car האורגינאלי וגרין אקסטרים.

במתחם השטח מוצג אבזור ברמה גבוהה על ידי גדולי היצרנים והיבואנים. הקהל יוכל ליהנות מהפנינג מכירות של אביזרים שיימכרו בהנחות גדולות.  

otomotor 6

האופנוענים מתאמנים לקראת המופע הגדול – צילום: אבי בר

כל זאת לצד רכבי שטח מפלצתיים אשר יוצגו להנאת הקהל.

תצוגה נוספת ומפתיעה שתוצג בתערוכה: תצוגת קרוואנים מרהיבה: V&V יבואן ענק של קאראונים הולך לשנות את מפת הטיולים בארץ ויציג בשטח עצום קאראואנים לכל מטרה עסקית ופרטית במחירים סבירים. בנוסף חברה זו משקיעה מילוני דולרים על מנת לפתוח בישראל חניונים מתאימים מהצפון ועד לדרום.

באולם הטכנולוגיות מוצגים ונמכרים בהנחות מאות מותגים, טכנולוגיות חדשות, סימולטורים, כלי עבודה, ניווט, ציוד ואבזור לאנשי מקצוע ולקהל הרחב.

באולם כוחות הביטחון מציג צה"ל את עולמו המוטורי מרכבים משוריינים, נגמ"ש נמ"ר ועד טנק מרכבה סימן 4, כולל כלים רובוטיים קרביים נושאי מערכות נשק, תחמושת ומחשוב.

באולם הים מוצגים אופנועי הים של Yamaha, קיאקים של Hobie, Surf Ski, מנועים ימיים וסונארים, סאפים ואופנה ימית איכותית.

otomotor 2

הקהל ייהנה ממופעי אקסטרים מוטוריים על שטח גדול משמעותית משנים קודמות שהוכשר לצורך התערוכה. במופעים ידגימו רוכבי אופנועי הוסקוורנה קפיצות מוטוקרוס ופעלולים, אופנוענים אלופים בוגרים, צעירים וילדים ומופעי מכוניות של אלופי ישראל במופעי ג'מיקנה ודריפט.

הכל בכרטיס אחד:

גם מופעים וגם תערוכת עולמות הרכב,

כאשר בכל אולם יחווה הקהל עולם חוויתי שונה ומהנה.

על כבישי גני התערוכה, במשך כל שעות היום, יתקיימו מופעי ראווה עוצרי נשימה.

לילדים עד גיל 5 הכניסה חינם.

ימי פתיחה מראשון עד רביעי כולל 24-27.4.2016

שעות פתיחה: 10:00 – 20:00

המלצות מארגני התערוכה:

על מנת להימנע מפקקים מאוד כדאי להגיע ברכבת מכל רחבי הארץ לתחנת הרכבת באוניברסיטה הנמצאת כ-  100 מטר מהכניסה לתערוכה.

לרכישת כרטיסים המחירים לא השתנו בארבע שנים האחרונות ואפשר לקנות בקופות התערוכה בזמן התערוכה ללא עמלה.

לקנייה מראש בתוספת עמלת טיפול לפנות לאתר איוונטים

www.eventim.co.il

המחירים נעים בין 75 ₪ בוועדים, 299 ₪ למשפחה של ארבעה בהם שני מבוגרים ושני ילדים, 99 ₪ ל-1+1 בלאומי קארד, ושלל מחירי הנחה אשר כמעט כל הקהל יכול להשיגם. המחיר ללא הנחה עדיין לא הוחלט אבל הוא יהיה נמוך משנה שעברה.

ניתן להביא מזון ושתייה לתערוכה מהבית.

מומלץ לחנות בחניוני גני יהשוע, חניוני הדרייב אין, אולם הספורט החדש וחניוני הדר יוסף.

האתר הרשמי של התערוכה לפרטים נוספים

http://www.ravmotor.co.il