כותרות אחרונות
Search

"חוות דרך התבלינים" מציגה: DIY – איך להכין נרות חנוכה מתבלינים!

"חוות דרך התבלינים" מציגה: DIY – איך להכין נרות חנוכה מתבלינים!

רוצים לבלות עם הילדים זמן איכות בעבודת יצירה מהנה עם ערך מוסף ? לרגל חג החנוכה, "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מסבירה איך להכין נרות חנוכה עם תבלינים צבעוניים שיכניסו הביתה הרבה אור, צבע וריחות.

צילום: הדס ניצן

המצרכים הדרושים: פתיתי שעווה "פרפין", תבלינים טחונים לצביעה ותבלינים שלמים לקישוט.

 

אופן ההכנה: ראשית, יש להמיס פתיתי שעווה לבנה עד לקבלת נוזל (מומלץ בשיטת "בן מארי"), לאחר מכן יש לשפוך מהשעווה המומסת לכוסות חד-פעמיות מקרטון, להוסיף תבלין בצבע על-פי בחירה ולערבב היטב עד לקבלת נוזל בגוון אחיד. לאחר מכן, יש לשפוך את השעווה הצבעונית לתבנית בצורה שתבחרו, למקם פתיל במרכז, לקשט עם תבלינים שלמים ולהכניס למקרר. לאחר שהשעווה התקררה, מוציאים מהתבנית – וקיבלנו נר צבעוני ויפהייפה בעבודת יד. ניתן להכין 9 נרות בצבעים שונים, למקמם בשורה על גבי פלטה יציבה והנה קיבלנו חנוכייה צבעונית, ריחנית ומיוחדת.

צילום: הדס ניצן

תבלינים שמומלץ לערבב עם השעווה: פפריקה ופלפל ורוד לקבלת נר בצבע אדום, כורכום וכוכבי אניס לקבלת נר צבע צהוב, ורדים הודים ומרוקאים לקבלת נר בצבע ורוד, לבנדר לנר סגול, והל לקבלת נר בצבע ירוק.

 

סדנת יצירת החנוכיות מוצעת גם בחגיגות חג החנוכה ב"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית. 04-9533405, http://www.derech-hatavlinim.co.il/