כותרות אחרונות
Search

חידושים בתחום הרהיטים המוצגים בתערוכת "רהיטי ישראל" סוכות 2019 "אקספו ת"א.

 

 

חידושים בתחום הרהיטים המוצגים בתערוכת "רהיטי ישראל" סוכות 2019 "אקספו ת"א.

במסגרת תערוכת "רהיטי ישראל" הציגו חברות הרהיטים המובילות בישראל את החידושים בתחום הרהיטים הישראל.

לצפיה בהודעה על פתיחת תערוכת "רהיטי ישראל" לחץ כאן

 

דיבאני סנטר

"דיבני סנטר" צילום: אבי בר

 

"דיבאני סנטר"  הינו מותג צרפתי מוביל הקיים משנת 1974, שרכש לעצמו מוניטין באירופה ובמדינות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל. החברה שהייתה ידועה בתחום ייצור מערכות ישיבה סלוניות מעור ומבד התרחבה ומעתה מציע טוטאל לוק בתחום העיצוב והריהוט.

 

החברה מציעה לקוחותיה מגוון עצום של מערכות ישיבה, פינות אוכל, חדרי שינה, שולחנות סלון, שטיחים, אקססוריז, יחידות קיר איכותיות – הכל פרי עיצוב מודרני מוקפד של מעצבי העל האירופאיים המלווים את החברה כבר 40 שנה.

 

אלעד ברנר בעלים ומנכ"ל "דיבני סנטר" צילום: אבי בר

 

פריטי הריהוט של דיבאני סנטר מעניקים חווייה של עיצוב חדשני ומודרני, נוחות מפנקת ועמידות לאורך שנים. רהיטי דיבאני מיוצרים תוך הקפדה מלאה על כל תקני האיכות ובעיקר אנו שמים דגש מיוחד על אומנות העיצוב. הכורסאות וספות העור מעוצבות מעץ משובח ומעורות שעוברים תהליך עיבוד ייחודי שבסופו העור נצבע ב"טבילה" (ולא בהתזה) תהליך המקנה לעור עמידות מרבית.

רועי וילדר מנכ"ל "רהיטי ישראל" יחד עם אלעד ברנר מנכ"ל ובעלים "דיבני סנטר" צילום: אבי בר

 

כאן מצטרפת התפירה האיכותית והעמידה שכמובן שותפה למוצר סופי, איכותי וייחודי שנראה כחדש גם לאחר שנים רבות. מומחי בקרת האיכות שלנו עוקבים בקפדנות יתרה אחר תהליך הייצור, החל מאיכות העץ ומקורו, תהליך העיבוד והצביעה של העץ, דרך תהליך העיבוד של העור ועד להרכבת המוצר הסופי על כל שלביו. מבקרי האיכות בודקים ומוודאים שתרכשו ספה, סלון, מערכת ישיבה מעור באיכות ונוחות מירבית לאורך שנים.

אחת הבדיקות החשובות שעוברות הספה או הכורסה שהושלמה, היא בדיקת חסינות אש. לחברת האם  80 חנויות בצרפת. החידושים הם:

  • מערכות ישיבה מעור איטלקי ומבד משובח משולבת בריקליינרים ומשענות ראש.
  • לאחרונה התרחבה החברה והיא מציגה מערכות ישיבה מעוצבות, שטיחים אקססוריז, מזנונים, שולחנות סלון וכל מה שצריך לריהוט יוקרתי.
  • קיימת אפשרת להשלמת כל מראה הבית החל ממערכות הישיבה, דרך פינת האוכל ועד חדר השינה בעיצוב אחד.
  • חידוש בפינות האוכל: שולחנות המצוידים בפלטה עליונה מקרמיקה המשלבת יופי לצד פרקטיקה. על הקרמיקה ניתן להניח סיר בישול חם.
  • ספות נפתחות למיטה.
  • הביתן בתערוכה עוצב על ידי מעצבי הבית מצרפת שעצבו גם את חנות הדגל XXL בראשל"צ.
  • 50 אחוז הנחה על מערכות ריהוט שונות לרגל התערוכה.

 

"רוזטו":

צילום: אבי בר

 

"רוזטו" היא חברה ישראלית הפועלת מאז שנת  1978. החברה באמצעות רשת חנויותיה מאגדת תחת קורת גג אחת קשת רחבה של פתרונות ריהוט בסגנונות עיצוב אקלקטיים עדכניים וחדשניים העוסקת בתחומים שונים, בהם: מערכות ישיבה, חדרי שינה, פינות אוכל, ארונות קיר וריהוט משלים.

 

החברה מייצגת בישראל בבלעדיות מותגי על בינלאומיים בהם: Pianca, Domicil, Max Divani , Italian lounge וכיו"ב.

 

עידן שובי בעלים ומנכ"ל "רוזוטו" צילום: אבי בר

 

לחברה מרכז לוגיסטי מתקדם בגודל של כ-3,000 מ"ר ביבנה ו-6 סניפים ברחבי הארץ.

  • מקס דיבאני – לראשונה תציג החברה דגמים מובילים של המותג מקס דיבאני. בתחילת השנה היבואן הבלעדי של מקס דיבאני איטליה עקץ את לקוחותיו וברח מהארץ עם כספי לקוחות שכבר שילמו על רהיטים שהוזמנו אך לא סופקו.  חברת רוזטו  יזמה מהלך וטיווחה בין החברה האיטלקית (נפגעת בעצמה ממעשה העוקץ) לבין קהילת הצרכנים הפגועים ותוך כך הצליחה לספק ל-170 לקוחות את מוצרי הפרימיום האיכותיים של מקס דיבאני איטליה. בעקבות כך גם קיבלה את הייצוג הרשמי הבלעדי בישראל.
  • דומיסיל – החברה מציגה את הקולקציה החדשה של המותג הגרמני דומיסיל – מותג הריהוט היוקרתי והנחשק אשר נרכש ע"י קבוצת הריפוד הגדולה בעולם.
  • Pianca חברה לעיצוב וריהוט מובילה מאיטליה – מושא עיניהם ותאוותם של כל מעצבי הפנים וחובבי העיצוב בעולם.

 

דיור אינטריורס:

צילום: אבי בר

 

'דיור אינטריורס' חברה ישראלית  הקיימת מאז שנת 1978 מציגה השנה את המותגים הבאים:

  • הקולקציה החדשה של המותג האיטלקי FDESiGN, המתמחה בייצור מערכות ישיבה וספות המאופינות בעיצוב המשלב בין מסורת איטלקית קלאסית לבין חדשנות עיצובית. כל הפריטים מיוצרים 100% באיטליה. כל רהיט שיוצא מהמפעל מהווה איזון מושלם בין רגש לפונקציונאליות ומיועד לבטא אינדבידואליות ויוקרה המדברת בעד עצמה כל זאת מבלי לנקר עיניים.

 

רועי וילדר מנכ"ל רהיטי ישראל יחד עם שרית פיינשטיין מנכ"לית דיור אינטריורס – צילום: רפי דלויה

 

בייצור מוצרי החברה נעשה שימוש בחומרים איכותיים, שימוש במגוון רחב של עורות במגוון צבעים ובעץ איכותי המבטיח עמידות לאורך זמן. כמו כן מתמחה החברה בעבודת אמנות ידנית תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים באופן המבטיח את האלגנטיות וסגנון.

 

שרית פיינשטיין מנכ"ל "דיור אינטריורס" צילום: רפי דלויה

 

  • מעצב הבית והבעלים של חברת "FDESiGN" ניקולה פרלה, נולד באלטמורה, כפר קטן בבאלי שדרום איטליה. בזכות כישרונו יוצא הדופן היה ניקולה הנער הראשון שלמד את טכניקת הקפיטונאז,  הוא סגנון עיצוב המושג באמצעות טכניקה ידני מסורתית מהעתיקות ביותר בה משתמשים לייצור ספות צ'סטרפילד והיא לרוב מיושמת על ידי גברים זקנים.
  • בתערוכה מוצגים רהיטים מקווי ייצור שונים של המותג:
  • קולקציה המודרנית – הקולקצייה מיועדת לאנשים החיים אורח-חיים מודרני ועכשווי. היא מאופיינת בקווים נקיים מתוחכמים שמתאימים לחללים מרווחים ומשלבת נוחות וטכנולוגיה הפועלת לשיפור איכות החיים.
  • קולקציית LIVING – הטרנד האחרון בעולם הריהוט – ספות שנפתחות למיטות. הדגמים בקולקצייה זו הופכים את עיצוב הפנים בבתיים למעניינים ויישימים. הקולקציה עכשווית והקוסמופליטת ומיועדת למי שרוצה למקסם את תחושת הנוחות בביתו מבלי לפגוע בקו העיצובי שלו.
  • קולקציית LUXURY – קולקצייה זו המיוצרת על פי הזמנה בלבד מיועדת לטירות יוקרתיות, אחוזות ובתים ברמה הגבוהה ביותר.  בקולקציה זו בולטות מערכות הישיבה המעוטרות בסגנון העיצובי – קפיטונאז' – תחום מומחיותו של ניקולה פארלה.

 

מרון קינן מעצב הבית של "דיור אינטריורס" צילום: אבי בר

 

המותג הסקנדינבי Hjort Knudsen מדנמרק ממשיך להפתיע

חברת הריהוט והעיצוב המובילה בדנמרק והספקית הגדולה ביותר של מערכות ישיבה מרופדות מעור ומבד ומערכות ריהוט שונות לחנויות רהיטים בדנמרק, שוודיה, נורבגיה, גרמניה הולנד וכעת גם צרפת ומדינות רבות במערב אירופה ובארה"ב ממשיכה לצמוח ולהטביע את חותמה על העיצוב העולמי.

לישראל מגיעות קולקציות חדשות המושפעות מקווים וטרנדים שמתפתחים דווקא בישראל הן ברמה של צבעים (לא רק צבעים מונוכרומטיים האופייניים לעיצוב הסקנדינבי) והן ברמה של גודל מערכות הישיבה המותאמות לאירוח של מספר גדול של בני משפחה וחברים..

בתערוכה מוצגים דגמים חדשים המשלבים צבעים זוהרים (כמו צהוב בוהק), לבן קרם משולב בפסי זהב, כתומים קופצניים, חומים וגם שילוב של רגלי מתכת דקיקות בצבע נחושת או זהב, מערכות ישיבה פינתיות בבדי קטיפה כחולים ואפורים ועוד. 

 

גם בגזרת כורסאות הטלוויזיה והכורסאות המעוצבות נרשמים חידושים: החל מכורסת טלוויזיה היחידה בעולם בעלת 3 מנועים המאפשרת ישיבה נוחה גם לאנשים מעל 150 ק"ג, דרך כורסאות המגיעות במידות  S. M . L בהתאמה  וכיסאות המשתלבים בחלל המגורים יחד עם מערכות ישיבה סלוניות. טווח המוצרים נע בין אלו הדנים המסורתיים ועד לחדשים ולחדשניים בתחומם וכולם מוצעים בבד ועור.

 

מחלקה מיוחדת בחברה היא מחלקת כורסאות הטלוויזיה המשלבות עיצוב דני ברמה הגבוה ביותר, שילוב של עורות משובחים, בדים וכמובן עץ איכותי המזוהה עם העיצוב הדני בקווים נקיים, פשוטים ובקימורים מרהיבים. חלק מכורסאות הטלוויזיה מצויד בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לכוון את הכיסא במספר תנוחות וזה בנגיעת טאץ' בלתי מורגשת. לצד זה קיימות גם אפשרויות חיבור ל-USB, להטענת הטלפון הסלולרי ועוד…

מוצרי החברה מוצעים במבחר עשיר ביותר של בדים ועורות איכותיים והרהיטים השונים מיוצרים בעצים מובחרים אופייניים לצפון אירופה ובהם אלון טהור, ליבנה ועץ אשור.

 

שמרת הזורע

 

אריה ויסמן בעלים ומנכ"ל "שומרת הזורע" צילום: רפי דלויה

 

החברה הגדולה והמובילה בישראל לעיצוב ולשיווק מערכות ריהוט לכלל הבית חוזרת להציג בתערוכת הרהיטים לאחר 9 שנים בהן נעדרה מתעררוכה.

בתערוכה מוצגים פריטי ריהוט חדשים לשנת 2020

  • כורסא גבריאל – כורסא מעוצבת משולבת ברגל עץ שחורה ובבד קטיפה אופנתי המוצע בגוונים לבחירה: חום כאמל, כחול פטרול או אפור סילבר.
  • כורסא דניש – כורסא מעוצבת ויוקרתית מעוצבת בקווים ישרים ונקיים, בעלת רגלי מתכת שחורות מצופות בצבע בתנור ומשולבת בבד סינתטי בגוון חרדל או טורקיז, קל לניקוי בעל שכבת הגנה שמונע מנוזלים להיספג באופן מיידי. 
  • מערכת ישיבה יוסטון – ספת 4 מושבים גדולה ומרשימה באורך 3 מטרים, מגדילה ומשדרגת את מראה הסלון. הספה מורכבת משני חלקים, כך שניתן להעביר אותה בקלות במעברי דירה. המושבים עשויים מספוג על משטח קפיצים כדי לשמור על גמישות ונוחות. כריות המושבים קבועות, לשמירה על מראה מסודר של הספה לאורך זמן. כריות הגב נשלפות, דו-צדדיות, עם כיסויים הניתנים להסרה בקלות. בד המערכת הוא בד קטיפה בגוון שחור, איכותי במיוחד, נעים למגע וקל לניקוי. ניתן כמו כן להזמין בדי ריפוד מתוך קטלוגי הבדים אקווה קלין / רוסטיקה – ספרד. המושבים בעלי שיפוע ישיבה ארגונומי לנוחות מרבית. רגלי המערכת גבוהות ומעוצבות ממתכת שחורה, מאפשרות ניקיון מתחת לספה באופן ידני או על ידי רובוט.

 

מימין: רועי וילדר מנכ"ל "רהיטי ישראל" צילום: רפי דלויה

 

  • מזרן גולד מסדרת אימפלה – מזרן אורתופדי בתקן אירופאי המתאים עצמו למשקל הגוף ובכך מסייע בהקלה על כאבי הגב והצוואר. עיצוב יוקרתי המאופיין בתפירות עמוקות ושילוב דוגמאות בדים על משטח המזרן. עשוי משילוב של קפיצים מבודדים (כ-720 קפיצים למזרן). כל קפיץ ארוז בנפרד ולכן כשישנים יחד במיטה, תנועה של אדם אחד אינה משפיעה על האדם השני. המזרן בעל תמיכה היקפית מסביב למזרן כדי לשמור על מיקום ויציבות הקפיצים לאורך שנים.מצוייד ב- 5  אזורי נוחות המאפשרים את התאמתם לכל איברי הגוף על פי משקלם.

המזרן מכיל 4 סוגי פולימר בצפיפות משתנה, שיכבת פינוק ויסקו – טכנולוגית  NO FLIP ללא צורך בהפיכת המזרן. המזרן אינו מכיל מעכבי בעירה בהתאם להמלצות משרד הבריאות.

תפירת קווילט  – תפירה צפופה היוצרת מבנה כריות על גבי משטח המזרן להגברת הנוחות וסיוע לשמירה על הבד מתוח. בד רך מאוד, נושם ומאפשר זרימת אוויר, נעים למגע.

למזרן ארבע ידיות התורמות לנשיאה או הרמה קלות ונוחות .

המזרן מוצע ל- 30 לילות ניסיון תוך אבטחת החזר כספי מלא על מחיר המזרן היה והוא לא מתאים.

פרטי המזרן : גובה המזרן: 27 ס”מ,  רכות המזרן: בינונית. עובר את ‘מבחן הסיגריה הבוערת’ עפ”י התקן הבריטי BS-EN597-1  ותקן ישראלי ת”י  541.

 

  • כיסא דגם דאלי – כיסא בעיצוב עכשווי ואלגנטי בעל רגל מתכת שחורה ומשלב ריפוד של קטיפה שחורה ואופנתית. שלדת הכיסא בנוייה ממתכת צבועה בשחור. הכסא איכותי ועמיד לאורך זמן.
  • מערכת קיר אורן – מזנון מעוצב ואופנתי בעל קווים נקיים המאפשר איחסון קל ונוח. מצופה בפורניר עץ אלון טבעי. מזנון שימושי: משלב שתי מגירות, וקלפה במרכז. המגירות מצויידות במסילות איכותיות לפתיחה מלאה ועמוקה. רגליים עשויות מתכת.
  • מערכת קיר איתמר – מזנון מעוצב נקי ויפה המאפשר אחסון קל ונוח. למזנון 2 תאים פתוחים, תא אחסון סגור ו- 2 מגירות גדולות. שילוב צבעוני מודרני של שחור ובטון
  • ארון דילן – ארון דלתות הזזה המשלב עיצוב צעיר ואופנתי; גובה 230 ס"מ, 2 מידות רוחב לבחירה, כולל מדפים, יחידת מגירות פנימיות ומנגנון טריקה שקטה.
  • מבחר מיטות משולבות בגב מיטה מרופד, להענקת נופך עיצובי ייחודי ונוחות מקסימלית. המיטות מגיעות בעיצובים שונים: מהמודרני ועד הקלאסי המהודר והעשיר ובאפשרויות בחירה של צבעי ריפוד ומרקמי ריפוד שונים. בסיסי המיטות ורגליהן עשויים בעצים איכותיים בגוונים שונים לבחירה.
  • ארונות קיר במחירי מבצע – למשל ארון אופק במחיר של 2990 במקום 4605 ש"ח
  • פינות אוכל באספקה מהירה.

מיוחד חד פעמי:

  1. סטנד נפרד – סוכה מחוץ לביתן 12 של מוצרי שלם וקח. החל משולחן צד עגול אורנוס במחיר של 190 ש"ח, דרך כוננית ספרים המשלבת מתכת ועץ במחיר של 550 ש"ח ועד שולחן אוכל ו- 2 כסאות במחיר של 690 ש"ח.
  2. מחירים ללא תחרות – מיוחד לתערוכה.

 

"אולטימה"

 

 

"ULTIMA" רשת מובילה וגדולה בישראל בייבוא ושיווק מערכות ישיבה בריפוד עור ובד מתוצרת איטליה. המערכות מגיעות בשלל חלופות על מנת להביא לפתרון ומענה לכל צורך של לקוחותיהם. מערכות ישיבה פינתיות, ספות נפתחות למיטה, מערכות ישיבה עם ריקלניירים (מנגנון הדום נשלף) ידניים וחשמליים, בהרכב רגיל או פינתי/ שזלונג וכורסאות הדום נשלף.

 

הדגמים השונים של המותג מעניקים חווית עיצוב חדשנית ומודרנית מבלי להתפשר על פונקציונליות ונוחות. לצד מגוון עורות אדיר, הולכת "אולטימה" וממצבת עצמה כשחקן בולט ומשמעותי בייבוא מערכות ישיבה בריפודי בד, במיטב הטרנדים והפיתוחים העכשוויים:

  • בתערוכה מוצגים בד המכונה אקווה קלין aqua clean המקל על ניקיון הבד במידת הצורך. מדובר בבד סינטתי לחלוטין המאפשר בעזרת מטלית לחה להסיר כתמים רבים.
  • עוד מוצג הפיתוח העדכני של האקווה קלין, 2.0, המבוסס רדיד מתכת המוטמע בתוך האריג ומונע מבע"ח בעלי ציפורניים חדות לשרוט ולפגום במראה הספה. מתאים במיוחד לבית בו מחזיקים חיות מחמד כל הכתמים מוסרים בקלות, כולל טושים.
  • מערכות ישיבה מיוחדת שנפתחות למיטה עם סגירת פטנט מדהימה.
  • מערכות קיר ומזנונים מיוחדים בחיפוי שיש תוצרת המותג הגדול ביותר באיטליה "COLOMBINI CASA"
  • שולחנות פינות אוכל עם טופ קרמיקה איכותי ומעוצב במבצע מצוין רק לבאי התערוכה 7,990 ש"ח + 6 כסאות מרופדים במתנה !

 

  Relax&rest

יבואני מותגי ריהוט מובילים מאירופה, ובהם: Gala Collezione Inspiruje, #ALPASALOTTI ועוד…

מציעים פריטי ריהוט לעיצוב חללים יחודיים. בקולקציה מגוון פתרונות ריהוט לבית החל מספות, מערכות ישיבה פינתיות, מודולריות, נפתחות למיטה, פינות אוכל מעוצבות מודרניות, מערכות אחסון מודולריות.

  • פתרונות לינה לאורחים: ספה הנפתחת למיטה מצויידת במזרן איכותי המשמשת כמיטה כל דבר ולאו דווקא מיטה ארעית.
  • השקה של מבחר בדי ריפוד תוצרת ספרד המתנקים בקלות ולא סופגים שומנים או נוזלים.
  • השקה של מערכות ישיבה מרופדות בעורות איכותיים תוצרת איטליה וברזיל.

 

רשת "אגם ארונות":

רשת אגם ארונות מתמחה מזה כ- 15 שנה בייצור ושיווק של ארונות הזזה, חדרי ארונות ופתרונות אחסון בהתאמה אישית. לרשת 16 סניפים ברחבי הארץ בפריסה ארצית מלאה.  מדובר בחברה שמקדשת את התעשיה הישראלית במפעל המשתרע על 5000 מ' ומצוייד במיכון ובכלים המתקדמים ביותר.

הטרנדים בעולם ארונות ההזזה כפי שיוצגו בתערוכה:

  • מגמה בולטת היא לחלק את הארון לפחות תאים ולהשאיר דלתות הזזה גדולות ומרשימות.
    מיוחד: התמחות ייצור של ארונות הזזה מפרזולים מגוונים, ארונות הזזה בעלי מסילות עליונות ותחתונות או ארונות הזזה בעלי מנגנון רחף שבהם הדלתות תלויות על מנגנון עילי בלבד.
  • דלתות ענק המאפשרות להשאיר דלת פתוחה עד 2 מטר.
  • ארונות טלוויזיה: הטלוויזיה מובנית בדלת הארון. רוחב ארון של 320 מ' וטלוויזיה מותקנת בגודל 65 אינץ'.
  • חידוש נוסף בתערוכה: ארונות הזזה בגווני שיש.
  • ארון מרחף: ארון שהוא ללא מסגרת, ודלת גבוהה.

 

"בית אמנות העץ":

מתמחים בבניית ארונות קיר בהתאמה אישית עם החומרים המתקדמים ביותר, והמגוון הרחב ביותר בשוק הישראלי. הארונות מיוצרים בהתאמה אישית.

בין החדושים לשנת 2020 המוצגים בתערוכה:

  • ארונות טלויזיה מודרניים עם מנגנוני רחף צפים ונסתרים, דלתות זכוכיות צבועות במיוחד למידת מסך הטלוויזיה המבוקש.
  • ארונות (צבע בתנור) במצוידים בדלתות פתיחה במגע (טאצ'). אפשרות בחירה אינסופית של גוונים בהתאמה לגווני קירות ספציפיים בבית הלקוח.
  • ייצור בהתאמה אישית חדרי ארונות מורכבים, ומסובכים עם חיתוכים וקיטומים הנותנים מענה וגישה למקומות נסתרים וחבויים.
  • שילוב של פלטות "בירץ" מיוחדות ואיכותיות ביותר, החומר ממנו מכינים סירות וספינות, העומד בתנאי אקלים קיצוניים.
  • עבודה בשיטת "tailor made" : בחירה ממספר קטלוגים של יבואני הפלטות הטובים בארץ ובעולם, מ saviola האיטלקית ועד egger הגרמנית.

 

"דלתות אלון":
חברת "דלתות אלון" יבואנית דלתות הפנים הגדולה בישראל . בעלת רשת החנויות הגדולה בישראל המונה 17 סניפים בפריסה ארצית.

"דלתות אלון" מייבאת דלתות פנים מעוצבות מהמפעלים המובילים בעולם, ומשווקת מגוון רחב של סוגי דלתות ובהן:

  • DOLPHIN PREMIUM (דולפין פרמיום) סדרת הדגל הבלעדית של דלתות אלון, עמידה ב-  100%  למים וטרמיטים, כל הכנף כולל המשקופים עם 7 שנים אחריות (ללא הגבלת סנטימטרים).
  • דלתות "קו אחד עם המשקוף".
  • דלתות גבוהות 2.40 מטר.
  • דלתות "קו אפס" עם משקוף סמוי.
  • דלתות "אסם".
  • דלתות הזזה כיס.
  • דלתות הזזה זכוכית ועוד מגוון חידושים.

 

"עמינח – מרכז השינה":

"מרכז השינה" הינה חברה בעלת מוניטין של למעלה מ-3 עשורים המתמחה ומתמקצעת בענף השינה והמזרנית, תוך כדי הבאת כל החידושים המעודכנים להנדסת שינה נוחה ובריאה של כלל המותגים המובילים מהארץ ומחו״ל, כל זאת על מנת להעניק ללקוח שינה טובה ומפנקת.

 

  • בתערוכה השנה הושקו 'פרוספרטי', סדרת מזרנים חדשה מבית "קינג קויל", הסדרה החדשה פותחה באופן ייחודי לסוויטות בתי המלון מהמובילים והיוקרתיים בארץ ובעולם.

המזרנים מסדרת "פרוספרטי" הינם מזרנים בפיתוח ייחודי עם משמעויות של איכות והנדסת שינה מהמתקדמות ביותר, כגון מערכת איזי דרים, שכבת הסליפאייג׳ האלסטית, המרכז הבריאותי פלוס וכמובן תוספת הויסקו ג׳ל בדגש על הג׳ל האקטיבי שתורם לאיכויות השינה הנוחה והרציפה.

  • המעצב הידוע חיים שוורץ עומד השנה לרשות באי התערוכה ויעניק להם ליווי עיצובי יחד עם ליווי צמוד של מיטב יועצי השינה המתמחים בכל החידושים הקיימים בעולם השינה.

 

"קאנטרי שיק":

בית העיצוב "קאנטרי שיק" בבעלותה של עינת אבן עזרא מאגד בתוכו רהיטים ופרטי עיצוב של מותגים שונים מרחבי העולם כאשר המוביל שבהם הוא המותג הצרפתי הבינלאומי "קאנטרי קורנר" מאז שנת 2007. בשנה האחרונה התרחבה קאנטרי והחלה לייצג מוצגי עיצוב מובילים נוספים מרחבי העולם. בכך תהפוך החברה לקורת גג מושלמת לעולם שלם של פריטי ריהוט ועיצוב :מגוון עשיר של רהיטים ופריטים למטבח, לסלון, לחדר השינה, לפינת האוכל ולכל צורך אחר בתחום עיצוב הפנים והאירוח (אירועים, הסעדה, בתי מלון, צימרים וכד'). הפריטים המאופיינים בסגנון כפרי-צרפתי מפרובנס, משרים אוירה חמה ומזמינה ומקנים לחלל מראה מושקע, מעוצב ומזמין.  

 

"ארונות הראל"

חברת ארונות הראל הקיימת מאז שנת 1974 התמקדה השנה במזרנים והיא מציגה בתערוכת "רהיטי ישראל" את מזרני "NEST" מבית "Restonic" האמריקאית, אותם הם מייבאים בבלעדיות לישראל. "רסטוניק" האמריקאית קיימת משנת 1938 וזכתה בפרסים רבים על איכות המזרנים בארה"ב.

בתערוכה מוצגים החידושים הבאים:

  • מזרן הדגל בשם "Restonic gold" מזרן עשוי בעבודת יד הכולל בתוכו פטנטים ייחודים , צמר כבשים וכותנה טבעית.
  • כורסת ה- "nest chair" ההופכת למזרן ב- 10 שניות (פטנט עולמי אותו משווקת היבואנית הישראלית בישראל ובמספר מדינות נוספות בעולם). הכורסה זכתה בפרס העיצוב הגרמני לשנת 2018 ותוצג בתערוכה במבצעים בלעדיים 
  • מיטות מרופדות בעלות ארגז מצעים ייחודי עם נפח מקסימלי ובסיס ממתכת.
  • אורח הכבוד בתערוכה מר בורה יסילובה , מנהל יצוא אזור אירופה של "Restonic" העולמית.