"חירות 2018" פרויקט מעורר השראה – יקב היוצר בקמפיין דיגיטל יצירתי ויוצא דופן
אבי בר כתב ב: "חדשות ישראל בעסקים"19/03/2018יין ואלכוהול, כנסים, תערוכות וגלריות, קולינריה, תרבות
"חירות 2018" פרויקט מעורר השראה
יקב היוצר בקמפיין דיגיטל יצירתי ויוצא דופן
קמפיין ייחודי הבוחן את המונח 'חירות' דרך עיניהם ויצירותיהם של ארבעה אמנים
היקף הקמפיין: 350 אלף שקל
הסלוגן המלווה את הקמפיין: יקב היוצר. חירות 2018. פרויקט מעורר השראה
היצירה של גידי גילעם (צילום רועי לינדנבאום)
יקב היוצר – יקב בוטיק ישראלי, עולה בקמפיין דיגיטל יצירתי, מעורר השראה ויוצא דופן.
הקמפיין שעולה בסמוך לחג הפסח, בוחן את המונח 'חירות', דרך עיניהם ויצירותיהם של ארבעה אמנים שונים – כל אמן ביטא מהי חרותו בעת הזו על כוס יין היוצר. מה משמעות המושג 'בן חורין' בימינו? ובכלל, מהי חירות בשנת 2018 ?
Justice for Yosef Salamsa, נירית טקלה (צילום יוני רובינס)
כמותג יין שחרט על דגלו את הסלוגן "יין מעורר השראה" ונטוע עמוק בעולם האומנות, החליט יקב היוצר לאתגר את המונח חירות ולנסות להביא אותו אל ההווה. אנשי היקב בחרו ארבעה אמנים, ציידו אותם ביין מעורר ההשראה של 'היוצר' וביקשנו מהם לנסות ולבטא את המילה “חירות” באמצעות האומנות שלהם. היצירות תועדו בסדרת סרטים המציגים את תהליך היצירה, ומשלבים בתוכם ראיונות עם האמנים המציגים את הפרספקטיבה האישית שלהם לנושא. הפרויקט משלב את העולמות הטבעיים של יקב היוצר – השראה ואומנות, וממזג אותם לתוך הסיפור המוכר של חג פסח, הוא חג החירות.
האמנים שמובילים את הקמפיין: אנטון אברמוב, אמן ישראלי רב תחומי אשר יוצר בעיקר עבודות מיצג, וידאו, מיצב, פיסול ורישום, גידי גילעם, אמן המתמקד בשילוב בין ציור, וידאו ומיצב, רונה פרלמן, אמנית פלסטית, עוסקת בעיקר בציור שמן כמו גם עבודות קולאז', מיצב והדפס בנייר קופי, נירית טקלה, ציירת.
היצירות הנבחרות יזכו לעטר תוויות בסדרה מיוחדת של היקב.
הקמפיין, בהיקף של 500 אלף ₪, עולה ברשתות החברתיות וסרטי היצירות מוצגים גם ביוטיוב.
הסלוגן שמלווה את הקמפיין: יקב היוצר. חירות 2018. פרויקט מעורר השראה.