כותרות אחרונות
Search

חלומות אלגנטיים – קולקציית שמלות ערב של המעצבת רעומה זק"ש

המעצבת רעומה זק"ש מציעה מגוון רחב של שמלות אלגנטיות, מחמיאות ונוצצות למראה ערב מושלם.

רעומה 2

צילום: שי קדם

 

עונת החתונות כבר בשיאה והגיע הזמן לרענן את המלתחה עם שמלת ערב נוצצת ומחמיאה, כזו שתגרום לנו להרגיש הכי יפות, הכי מיוחדות ובעיקר סופר נוחה, כדי שנוכל לרקוד כל הערב!
אבל ידוע לכל ששמלת ערב מושלמת היא מצרך שלא פשוט למצוא, אחת כזו שתדע להסתיר את מה שצריך ולהבליט את כל החלקים היפים שלנו – כזו המציעה גזרה מחמיאה, עשויה בדים מובחרים ומעניקה לנו מראה קלאסי ויוקרתי.

רעומה 1

צילום: שי קדם

קולקציית שמלות הערב של המעצבת רעומה זק"ש מצטיינת גם העונה בהיצע רחב של שמלות מושלמות, עם טביעת האצבע הייחודית של המעצבת בשילוב אלמנטים מדליקים כמו רקמות עדינות ופייטים, תחרות בטקסטורות רומנטיות, הדפסים יוצאי דופן וצבעוניות נרחבת. וכמו תמיד, ניתן להבחין כי גם בקולקציית שמלות הערב הושקעה מחשבה רבה בגזרות מיוחדות שיודעות להחמיא לגוף האישה וליצור מראה חתיכי, אלגנטי ובלתי נשכח.

רעומה 3

צילום: שי קדם

בין הפריטים הבולטים
שמלת ויולה אדומה ורומנטית, שמלת מותק שחורה וחתיכית בצווארון מעוטר תחרות, שמלת רונה בתכלת עתיק מקושטת תחרה, שמלת ז'קלין האלגנטית בתוספת פייטים בקו הצווארון, שמלה כיפית הקלילה והנונשלנטית בגזרה אסימטרית, שמלת ויקטוריה המלכותית בסגול עמוק, שמלת דיאנה מעוטרת פייטים בתוספת חגורת מותן נוצצת, שמלת גלים בגזרה צעירה וחיתוכים מדליקים, טוניקת עיגולים בטקסטורה מתוחכמת,  שמלה חגיגית וכחולה בשילוב שרוולים עשויים תחרה עדינה ועוד…

טווח מחירים
399 – 599 ש"ח

ניתן להשיג

חנויות רעומה ברחבי הארץ

לרשימת החנויות: www.reuma.co.il

בחנויות נבחרות ברחבי הארץ

וגם בפייסבוק: רעומה רשת אופנה לנשים