כותרות אחרונות
Search

חמישה טיפים שישמרו על בריאות השיער שלנו בימים הקרים.

צילום: יח"צ חו"ל ,דייסון"

 

חמישה טיפים שישמרו על בריאות השיער שלנו בימים הקרים.

באדיבות צוות מדעני השיער של "Dyson".  

 

מזג האוויר הקר בימים האחרונים לא ממש מיטיב עם השיער שלנו ועלול לגרום לו להיות יבש.

 

לכן, חשוב לטפל בשיער בהתאם ולהעניק לו את כל מה שהוא צריך בכדי שנוכל לעבור את הימים הקרים עם שיער בריא וכמובן- מלא סטייל!

 

צילום: חו"ל יח"צ ,דייסון"

 

אז בכדי שנדע להתמודד עם ההשפעות המזיקות של הימים הקרים על השיער, צוות מדעני השיער של דייסון מעניקים טיפים והמלצות שישמרו על בריאות השיער שלנו: 

  1. אל תצאו מהבית עם שיער רטוב!: השיער חלש יותר כאשר הוא רטוב מכיוון שהקשרים שנותנים לו כוח מופרעים על ידי המים. לכן, כשהשיער רטוב, שימוש במייבש שיער טוב  כדוגמת מייבש השיער dyson supersonic   יכול להקל על הפגיעה בשיער ולאפשר גם לעצב את השיער בו זמנית, להשיג את המראה הרצוי ולהימנע משיער חלש לפרקי זמן ממושכים. כמו כן הוא מייבש את השיער באמצעות זרם אוויר חלק ומבוקר, ומסייע בהגנה על השיער.

 

  1. חשמל סטטי: חשמל סטטי נפוץ יותר בעונות הקרות כשהאוויר יבש והלחות באוויר נמוכה. זה יכול לגרום לשיער להיות מקורזל יותר ופרוע יותר. ייבוש יתר של השיער יכול גם לגרום לחשמל סטטי. כדי לסייע בשליטה על תופעת החשמל סטטי, מומלץ להימנע משימוש במברשת שיער מפלסטיק שיכולה לגרום להצטברות סטטית ולהשתמש במייבש שיער עם זרימת אוויר מבוקרת. מייבש השיער dyson supersonic  מגיע עם אביזר עיצוב flyaway , המנטרל חשמל סטטי בשיער ומעניק עיצוב חלק ומבריק, בשימוש באוויר בלבד.

 

  1. לחפוף פחות לרכך יותר: בימים קרים הקרקפת עלולה להתייבש ולגרד. שמפו יכול להסיר את השמנים הטבעיים המסייעים לשמור על לחות הקרקפת, לכן שימוש מתון יותר בשמפו או הפחתת תדירות החפיפה יכולים לעזור להימנע מכך.

 

  1. שמירה על לחות השיער עם מרכך טוב: שימוש במרכך באיכות טובה יסייע בהפחתת החיכוך והבלאי בשיער, יגן עליו ויפחית סבכים וקשרים בשיער

 

  1. קרקפת יבשה בימים קרים: בימים קרים האוויר נוטה להיות יבש יותר. שימוש במכשיר אדים בבית יסייע בשמירה על רמות לחות גבוהות יותר בקרקפת. כמו כן, מריחת שמן באיכות טובה על הקרקפת לאחר שימוש בשמפו תשמור על תחושת הלחות.