כותרות אחרונות
Search

חמסה, חמסה: חמשת הטיפים לבחירת מנתח פלסטי.

דוקטור עמוס לויאב – צילום: עומרי מירון

 

חמסה, חמסה: חמשת הטיפים לבחירת מנתח פלסטי.

ניתוחים פלסטיים נעשים לעיתים למטרה שונה מניתוחים "רפואיים", אך הם ניתוחים לכל דבר. בעזרת בחירה חכמה ומושכלת של המנתח, ומעקב אחר מספר כללים פשוטים תוכלו להפחית את הסיכונים מניתוחים אלה בצורה משמעותית. איך עושים את זה?

באדיבות ד"ר עמוס לויאב, הרופא הראשי של רשת כללית אסתטיקה.

 

ההתפתחויות הרפואיות והטכנולוגיות בשנים האחרונות מאפשרות לנו להילחם בהזדקנות או במראה שאנחנו לא אוהבים ולהגיע למראה שתמיד רצינו. עולם האסתטיקה מציע כיום לכל הישראלים מגוון עצום של ניתוחים אסתטיים:

  • ניתוחים לעיצוב הגוף: ניתוחי מתיחת זרועות, מתיחת ירכיים, מתיחת בטן, מתיחת גב, ניתוח פוסט בריאטרי לעיצוב הגוף והסרת עודפי העור לאחר ירידה דרמטית במשקל.
  • ניתוחי פנים: מתיחת פנים וצוואר, מתיחת מצח, הרמת עפעפיים, עיצוב שפתיים, עיצוב סנטר, ניתוחי אוזניים ועוד…
  • ניתוחי חזה: הגדלה, הקטנה והרמת חזה לנשים, וניתוח להקטנת חזה גברי.

 

חשוב לזכור שלמרות הקידמה הרפואית, עדיין מדובר בהליכים כירורגיים הטומנים בחובם סיבוכים וסיכונים. טיפולים פלסטיים זוכים לפופולריות רבה בשנים האחרונות, ואנשים רבים מדי מקלים ראש בתהליך שהם עתידים לעבור. אין בכל זה, כדי להפחיד או להרתיע, ההיפך הוא הנכון. רגע לפני שנשכבים על מיטת הניתוחים, קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע את הבחירות הנכונות ביותר עבורכם.

 

דוקטור עמוס לויאב – צילום: עומרי מירון

 

  1. מומחיות – היזהרו ממנתח שמגדיר את עצמו כ"פלסטיקאי" – אין דבר כזה. בררו עם הרופא איפה הוא עבר את ההתמחות שלו וכמה ניתוחים מהסוג שאתם עומדים לעבור הוא כבר ערך. לא תרצו שרופא מומחה שביצע עשרות ניתוחי חזה יתנסה עליכם בניתוח אף בפעם הראשונה.
  2. מחיר – טווחי המחירים בעולם הניתוחים הפלסטיים רחבים מאוד. המחיר נקבע לפי המוסד בו תערכו את הניתוח, לפי המוניטין של הרופא המנתח ועוד. עשו בדיקה מקיפה וערכו השוואת מחירים. זכרו, מחיר גבוה אינו ערובה להצלחה, אבל מחיר נמוך מדי כן צריך לעורר חשד.
  3. פגישת התייעצות – הקפידו להיפגש עם הרופא המנתח לפחות פעם אחת לפני הניתוח. ודאו כי הוא או היא מומחים בכירורגיה פלסטית וחברים באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית.
  4. תיאום ציפיות – הסבירו לרופא המנתח מהן הציפיות שלכם מהניתוח בצורה ברורה וחד-משמעית, ונסו להבין ממנו כמה הן ריאליות. עדיף להתאכזב לפני הניתוח ולא אחריו.
  5. נורות אדומות – אם הרופא להוט לבצע את הניתוח אפילו יותר מכם – אולי יש כאן בעיה. באחריות הרופא המנתח לרדת לשורש הבעיה ולהבין מדוע אתם מעוניינים בניתוח. תרחיש נוסף שצריך להיזהר ממנו הוא התרחיש בו הרופא מבטיח לכם הצלחה של 100%, ללא תופעות לוואי וללא הסברים על סכנות וסיבוכים אפשריים – לעולם אל תסמכו על המנתח בעיניים עצומות.

 

אז כשאתם ניגשים לבחור את המנתח הבא שלכם, עצרו תחילה וקחו בחשבון את כל המרכיבים שיעזרו לכם בהחלטה חשובה שכזאת. אצלנו בכללית אסתטיקה מועסקים מנתחים מנוסים מאוד, וכל הפעולות והניתוחים נמצאים תחת פיקוח מתמיד הן של הנהלת החברה, הן של שירותי בריאות כללית והן של משרד הבריאות.