כותרות אחרונות
Search

חמסה חמסה – רשת מסעדות "אנטריקוטה" והסניף המקורי ברחוב הרצל ראשון לציון חוגגים 5

כבר חמש שנים שבר הבשר "אנטריקוטה" ברחוב הרצל בראשון לציון  גדוש באורחים רעבים שיודעים לספר על בשר ועל כריך האנטריקוט המדהים שגורם להם לחזור שוב ושוב לאותו המקום.

רשת מסעדות "אנטריקוטה" והסניף המקורי ברחוב הרצל חוגגים 5 שנים  ולנו נשאר רק להתענג על מנות הדגל, על בירה חינם, תפריט מחודש והגדלה חינם עד סוף אוגוסט!!!!!

אנטריקוטה 1

לכבוד חגיגות 5 השנים ל"בהלת הבשר" שיצרה מסעדת הבשרים הקטנה ברחוב הרצל, החליטו בעלי המקום לחדש טיפה את התפריט, לעגל מחירים ולתת לכם הגדלה חינם או בירה חינם עד סוף חודש אוגוסט.

על אנטריקוטה בודאי שמעתם בעיקר בזכות כריך  האנטריקוט העסיסי המוגש בלחם פרנה ומגיע בגדלים של 120/170/240 גרם  במחיר של 44/54/64 ש"ח.

בזכות הצלחת כריך האנטריקוט המוצלח, הגדילו לעשות בגזרת ההמבורגר והגיעו לטעם משובח של 180 גרם קציצה מאנטריקוט משובח הנטחן במקום ונותן פייט רציני לכריך האנטריקוט (גם את ההמבורגר תוכלו לקבל בגדלים של 180/250/350ׂ במחיר של 42/52/62 ₪)

אנטריקוטה 2 

מלבד הווינרים הנ"ל תוכלו למצוא סלט של עוף או אנטריקוט, מנת ילדים מבורגרים קטנים ותוספות מעל או בצד בשלל טעמים. חברו את כל זה לחצר חדשה ונעימה שמאפשרת סגירת אירוע פרטי או סתם להעביר ערב על כריך ובירה עם המשפחה או החבר הכי טוב. לנו נשאר לאחל בהצלחה ועוד 5 שנים כאלה לפחות.

רחוב הרצל 84 ראשון לציון טלפון להזמנות ולמשלוחים 03-9508730