כותרות אחרונות
Search

חנות קונספט של המותג SABON נפתחה בארצות הברית

חנות קונספט של המותג SABON נפתחה בארצות הברית

רשת SABON משיקה חנות קונספט ייחודית וראשונה מסוגה בעולם באיזור ה – SOHO ברחוב ברודווי – אחד מרחובות הקניות החשובים ביותר במנהטן ארצות הברית

  זו החנות ה 18 של המותג בארה"ב

צילומים: יח"צ

בחנות שהיא החנות הגדולה ביותר של  SABON בעולם, יוקם לראשונה מתחם קונספטואלי ייחודי וחווייתי : SkinCare Station  שהינו ספא טיפולי פנים להתנסות במוצרי טיפוח הפנים של החברה

 

במקביל להשקת החנות ממנה החברה מנכ"לית חדשה לפעילותה בארה"ב, דברה דוסון,  בעלת יותר מ – 30 שנות ניסיון בקמעונאות קוסמטיקה בארה"ב, אשר נכנסת במטרה לחזק ולהרחיב את פעילות החברה בכל רחבי ארה"ב וצפון אמריקה.

 

פתיחת חנות הקונספט בברודווי היא חלק ממהלך התפתחות וצמיחה של הרשת בעולם, ובארה"ב בפרט.  החנות משתרעת על פני 135 מ"ר, וההשקעה בהקמתה נאמדת בכחצי מיליון דולר.

 

החנות החדשה הממוקמת בברודווי (פינת גראנד באזור הסוהו), רחוב הקניות המפורסם ביותר במנהטן   משדרגת את חוויית הלקוח, ולראשונה בעולם משיקה החברה חנות בקונספט ייחודי המעניק ללקוח חוויה ייחודית ורב חושית. זו תהיה  החנות הראשונה בעולם אשר המבקרים בה יוכלו ליהנות  מ Skin Care Station  , מתחם ייעודי בחנות אשר יעניק טיפולי פנים מהירים, ללא צורך בקביעת תור מראש.

 

לדברי רונן זהר, מנכ"ל SABON: "עם ההתרחשות בתחום הריטייל בעולם וההתפתחות המקבילה של האון-ליין , אנחנו מנסים להעצים ולפתח חוויות מותג ייחודיות, אשר יגרמו לצרכן להרגיש שהוא חווה משהו מיוחד, ששווה להיכנס בשבילו לחנות ושאי אפשר לחוות בשום מקום אחר, מדובר בחנות הראשונה בעולם של המותג בקונספט ייחודי זה".

חווית טיפולי הפנים הייחודית מצטרפת לחוויית הבאר האייקונית של סבון, המוצבת בכל אחת מחנויות הרשת בארץ ובעולם אליה מוזמנים הלקוחות להתנסות בשלל מוצרי החברה, ליהנות מניחוחות מרקמים מענגים.

 

בחנות החדשה מתחם נוסף : בר ניחוחות ששם דגש על אחד מערכי הליבה של המותג מתחילת הדרך – בישום. המתחם אשר מעוצב כבר עגול של בשמים מזמין את הלקוחות להתנסות במגוון ניחוחות החנות ולגלות את המועדפים עליהם,  הופך לחלק בלתי נפרד מתהליך וחווית הקנייה הייחודי , המאפשר ללקוח פרסונליזציה שלא ניתן למצוא באון ליין.

 

 SABON השכילו להבין כי כיום, כאשר הרגלי הצריכה של הלקוחות בארץ ובעולם השתנו והפכו לאישיים פחות ומהירים יותר, הצרכנים מחפשים חוויה ייחודית, כזו שלא  ניתן למצוא ברכישה און ליין. מאז ומעולם SABON שמה דגש על חווית הקנייה, מהגשת הסבונים בעת הקנייה בהתאם לצרכי הלקוח דרך הטיפול במוצרים המזכיר ביקור במעדנייה. המתחמים הייחודיים בחנות הופכים את חווית הקנייה של הצרכן לאישית, איכותית ומוקפדת.

 

החנות ממוקמת ברחוב הקניות המפורסם ביותר במנהטן ברודווי (פינת גראנד באזור הסוהו), במבנה לשימור בסוהו ניו יורק כולל עיטורים ופרטי מבנה וינטג'יים מפליז ואבן ,חלל גדול עם חזיתות שקופות לרחוב היפיפה ושילוב חוויות חושניות חדשות בחוויית הלקוח בחנות.

למתבונן מהרחוב ההומה בסוהו תתגלה חנות: חושנית, מוארת ריחנית, המבטיחה להעניק חוויה רב חושית ומוצרים איכותיים וייחודיים ומי שכבר נמצא/ת בתוכה – חווה אותה בכל החושים ובנוסף מקבל את רחובות הסוהו יפי הבניינים אשר מפעפעים לתוכה דרך חלונותיה הגדולים.

 

מנכ"לית סבון ארה"ב החדשה הנה דברה דוסון, בעלת ניסיון עשיר של  למעלה משלושה עשורים בתחום הקוסמטיקה. לאורך הקריירה עבדה דוסון עם מותגים מובילים בתחום כגון: ספורה, בודי שופ, אסתי לאודר ועוד. דוסון נכנסת במטרה לחזק ולהרחיב את פעילות החברה בכל רחבי ארה"ב וצפון אמריקה, תתמקד בתפקידה בחוויות הלקוח ותמנף את נסיונה בתחום ליצירת חוויות אינטרקטיביות ייחודיות בחנות.

 

אודות SABON:

את רשת מוצרי האווירה והטיפוח הקימו הבעלים אבי פיאטוק וסיגל קוטלר-לוי לפני 20 שנים, בשנת 1997 ברחוב שינקין בתל אביב, וכיום זוהי הרשת הישראלית הגדולה ביותר ובעלת הפריסה הרחבה ביותר בחו"ל: לרשת כ-182חנויות (למעלה מ-100 בחו"ל), 42 בישראל, ויש לה חנויות ב 13 מדינות – ארה"ב, יפן,  צרפת, ספרד, איטליה, הולנד, רומניה, גרמניה, אנגליה, האיים הקאריביים, הונג קונג, טייוואן וישראל.