כותרות אחרונות
Search

חשיפה ראשונה! – כך תראה "שדרת הקריה" אחרי סיום פרויקט המשותף של עיריית תל אביב, משרד תחבורה, וחברת נת"ע.

הדמיה וצילום – חברת "טוטם הדמיות" 

 

חשיפה ראשונה!

כך תראה "שדרת הקריה" אחרי סיום פרויקט המשותף של עיריית תל אביב, משרד תחבורה, וחברת נת"ע.

בפרויקט "שדרת הקריה" המשותף לעיירת תל אביב, משרד התחבורה, וחברת נת"ע ישקיעו כ-700 מיליון ₪.

 

פרויקט "שדרת הקריה" בתל אביב המשותף לעיירת תל אביב, משרד תחבורה, חברת נת"ע (מערכת מטרופולינית להסעת המונים) וחברת אחוזת החוף מוקם בימים אלו בעלות של 700 מיליון ₪ .

 

פרויקט שדרות הקריה יכלול 5 מקטעי פיתוח לאורך 3 רחבות : המסגר, הרכבת, ומנחם בגין (בתנאי הקו האדום וירוק של הרכבת הקלה) אורכו כ-8.6 ק"מ וקישוריות לרחובות הצדדים: יבנה, שד"ל, רמח"ל, בצלאל יפה, לינקולן, החשמונאים, המלאכה, קפלן, שאול המלך ופרשת דרכים.

 

"שדרת הקריה" מהווה ביטוי לחזון עירוני ולמהפך שיחול במרחב הציבורי ברחובות אלו שיכללו: מדרכות רחבות ומוצללות, שבילי אופניים מופרדים, והעדפה לתחבורה ציבורית. זאת גם בחשיבה על שילוב אופטימלי עם מערכת הסעת ההמונים הנמצאת בבנייה, באופן שיתרום לפיתוח האזור וישפיע גם על השדרוג של דפנות הרחוב.

 

הדמיה וצילום – חברת "טוטם הדמיות" 

 

 עיקר המיקוד של פרויקט שדרת הקריה הינו בעבודות שמעל הקו האדום של הרכבת הקלה בדרך עם דגש על דרך מנחם בגין בתל אביב .העבודות, אשר עומדות להסתיים ברחוב הרכבת מעל תחנת אלנבי באזור של מקווה ישראל בסמיכות , כללו ,כאמור, פיתוח נופי, סלילת שבילי אופניים, הרחבת מדרכות, הסדרת נת"צים ועוד…

 

כאמור, כעת משהעבודות באזור רחוב הרכבת בשלבי סיום – עיקר המאמץ מרוכז באזור צומת מעריב ,לשעבר, בקטע של דרך מנחם בגין שבין רחוב יצחק שדה לרחוב הרכבת בסמיכות לבית רובינשטיין, "Tou Towers" ומגדל סונול.

 

גם עבודות אלו תסתיימנה בשבועות הקרובים ובמסגרתן יחנך כביש השיקוע שיחבר מחדש את רחוב יצחק ששה עם הרחובות שנקיים וקרליבך בשיקוע תת קרקעי שיחיה את זרימת התנועה בצומת מעריב, לשעבר.