כותרות אחרונות
Search

"טופ פליי ישראל" השיקה צעצועים חדשים ומקסימים לכבוד חג הפסח שכל הילדים ישמחו לקבל!

מה קונים לילדים לכבוד חג הפסח?

"טופ פליי ישראל" השיקה צעצועים חדשים לחג שכל הילדים ישמחו לקבל!

צילום: יחצ

חברת "טופ פליי ישראל", יבואנית צעצועים של מגוון מותגים מובילים, בהם Carrera RC, Smoby, TAIYO, DICKIE TOYS, HELLO KITTY ועוד,…משיקה מגוון צעצועים חדשים לכבוד חג הפסח.

"טופ פליי ישראל" החלה לשווק באמצעות חברת "טרנדי טויס" ערכות צעצועים מרהיבות של כלי עבודה במותג האהוב בוב הבנאי, מתוצרת חברת SMOBY הצרפתית. בסדרה מגוון רחב של ערכות כלי עבודה למשחק לילדים, באיכות גבוהה ובעיצובים מקסימים שילדים ישמחו לתפעל ולשחק בהם.

צילום: יח"צ

בין הצעצועים בסדרה: חגורת כלי עבודה המכילה מגוון כלים – מסור, מפתח שוודי, מברג, פטיש ותג; סט הכולל מברגה, מסור חשמלי ומשייף; מסור עצים חשמלי; מברגה חשמלית; מברגה מכאנית; תיק גב עם מגוון כלי עבודה; ערכת בטיחות וכלי עבודה של בוב הבנאי הכוללת חולצה, קסדה, תג וכלי עבודה; שולחן עבודה מושלם עם מברגה וכלי עבודה.

צילום: יח"צ

הערכות מאפשרות לילדים "לשחק" את דמות בוב הבנאי ולהכיר מקרוב את כלי העבודה השונים ושימושיהם, לפתח מוטוריקה עדינה, לפתח דמיון ויצירתיות ולשחק בכיף ובהנאה.

המוצרים מתאימים לילדים מגיל 3 ומעלה.

מחירים: מ-69 ₪ עד 349 ₪ לערכות הגדולות.

 

סדרת צעצועים על שלט של מותג האיכות TAIYO מיפן.  

סדרת הצעצועים כוללת רחפנים ומגוון דגמים של רכבי שטח – ג'יפים, מכוניות מרוץ, אופנועי שטח ועוד, אשר ייחודם בהיותם מתאימים למשחק בכל תנאי שטח, כולל בשטח בוצי ובמים. הצעצועים יכולים לצוף ולנוע על פני המים ללא חשש. צעצועי TAIYO מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ומחומרי פלסטיק איכותיים, חזקים ועמידים.

צילום: יח"צ

הצעצועים מגיעים עם מערכת שלט מתקדמת בתדר  GHz2.4 למינימום הפרעות שידור המאפשרת להסיע או להטיס בו זמנית עד 10 צעצועים. אפשר להטעין את הצעצועים בשטח באמצעות השלט.    

דוגמאות למוצרים בסדרה: רחפן מדגם WATER DRONE יכול לטוס בגשם ולצוף על פני המים. (מתאים לילדים מגיל 12).  ג'יפ מדגם SKIMMER מצויד בגלגלים 4×4 והוא מתאים לנסיעה בכל תנאי שטח, כולל בתוך מים ולבצע סיבובים של 360 מעלות. (מתאים לילדים מגיל 8).

מחירים לדוגמא: רחפן  – דגם WATER DRONE – 399 ₪. מחיר ג'יפ SKIMMER 189 ש"ח. 

 

סדרה חדשה של צעצועי התפתחות  לפעוטות, במותגBABIES  MACHINA, הכוללת מגוון דגמים של כלי תחבורה המופעלים בעזרת שלט, בעיצובים מקסימים וצבעוניים המתאימים לפעוטות.  

צילום: יח"צ

הצעצועים עשויים מפלסטיק איכותי מסוג  ABS חזק עמיד ונעים למגע המותאם לאחיזה ולמשחק לפעוטות בני 18 חודשים ומעלה. במגוון דגמים: מטוס, קטר רכבת, מכונית מרוצים ומכונית כיבוי אש. בסדרה גם קרוקודיל צבעוני וחילזון מקסים.

צילום: יח"צ

כל הצעצועים מופעלים בעזרת שלט ידידותי ופשוט להפעלה, כך שהפעוט יכול להסיע אותם ללא עזרה. בצעצועים משולבות גם בובות שאפשר להכניס לכלי התחבורה ולשחק אתן.   כאשר לוחצים על הצעצועים הם משמיעים צלילים וקולות בהתאמה לסוג כלי התחבורה או הבובה. כך הפעוט לומד איזה קולות משמיעים כלי התחבורה השונים, ומתרגל תהליך למידה של פעולה ותוצאה.   

מחירים: 89 -129₪

את צעצועי "טופ פליי ישראל" אפשר להשיג ברשתות: הפיראט האדום, כפר השעשועים, עידן 2000, ביג טויס, הפנינג, וחנויות צעצועים מובילות בארץ.