כותרות אחרונות
Search

טיולי VIP לקובה עם חן ליזרע

טיולי VIP לקובה עם חן ליזרע

נסיעה לקובה היא חוויה מרתקת של פעם בחיים– החיים עצרו מלכת באי טרופי שנתקע (במובן החיובי) בשנות ה-50- המכוניות האמריקאיות משנות ה 50, הקצב האיטי, הסיגרים ומוסיקה קובנית מסורתית בקצב ה- BUENA VISTA שנשמעת מכל פינת רחוב ומוקפת בארכיטקטורה עוצרת נשימה. זה הזמן לחוות את קובה לפני שהיא מאבדת מהאותנטיות שלה.

קובה נמצאת כיום בתהליך שינוי אדיר שלא נראה כמותו מאז המהפכה הקובנית -הכלכלה הולכת ונפתחת והתרבות משתנה מהר. תהליך זה הואץ כתוצאה מההכרזה ההיסטורית של ארה"ב ב-17 בדצמבר 2014 על חידוש היחסים בין המדינות. חן מזמינה אנשי עסקים, מתעניינים וכל מי שרוצה לראות את קובה מנקודת מבט ייחודית ולהבין את השינויים ההיסטוריים המרתקים של העשור האחרון.

טיולי האנתרופולוגיה מאחורי קובה הם ללקוחות מיוחדים, שאוהבים לקבל יחס מועדף, נסיעה משודרגת ורוצים פרטיות. לטייל בקובה לבד זה לא דבר פשוט בגלל דרך החשיבה הקובנית – צריך להבין איך המערכת עובדת ואיך להוציא ממנה את מה שאתם רוצים. לעיתים רחוקות דברים עובדים בדיוק כמתוכנן, לא משנה כמה כסף יש לכם וכמה פעמים ביקשתם במדויק את מה שרציתם. לכן רצוי שתהיה מישהי אתכם שתגשר בין הצרכים שלכם למנטאליות המקומית, משהי שתפתור את כל הבעיות במקום ותגרום לכם להתאהב במקום.

איך זה עובד? בוחרים את מספר האנשים, אורך הטיול, מתי בשנה, ומשתפים את חן בכל מה שמעניין לראות ולחוות. התכנון הינו משותף ביחד ליצירת טיול מרתק שיהיה תפור בדיוק לטעמם הלקוח. חן מזמינה מראש את כל השירותים הנחוצים בקובה ומדריכה את הטיול ואת קובה בצורה שמעטים זוכים לראות. חוויה ייחודית של פעם בחיים!

lizrahen 1

חן ליזרע – יזמית, מנחת סמינרים, מאמנת אישית, סופרת רב מכר, מרצה בארגון TED,ורקדנית. מובילה ומארגנת טיולי בוטיק ייחודיים לקובה משנת 2008

עשרים שנה בשוק העולמי והרצאת TED עם למעלה מ-4 מיליון צפיות שמדורגת במקום 13 בעולם. רקדנית מקצועית עם התמחות בריקוד קובני וסגנונותיו השונים. כעשור בתחום האנימציה בחברות הנחשקות ביותר בקנדה. בשנת 2005, היא פתחה אקדמיה לריקוד משלה, הפכה לשגרירת המותג הבינלאומי LULULEMON, ונרשמה ללימודי תואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת CAPILANO שבקנדה. התמקדותה בתחום השיווק והעסקים הבינלאומיים, סייעו לרקדנית-יזמית זו, להפוך את התשוקה שלה לעסק מצליח ואורח חיים מלא השראה.

בשנת 2008, חן הוכרזה כסטודנטית אלופת מחוז בריטיש קולומביה ביזמות בזכות התוכנית העסקית שיצרה. בשנת 2009 ו 2012 הייתה מועמדת לאחד הפרסים הנחשבים ביותר כאחת "הנשים יוצאות הדופן" של וונקובר, קנדה. בנוסף, הממשלה האוסטרלית העניקה לה אשרת קבע עבור כשרונה יוצא הדופן, ועבור הישגיה הבינלאומיים בתחום האומנות. בשנת 2011 חן פרסמה את סיפרה הראשון שזכה למעמד של רב מכר באמזון קנדה וארה"ב וזכה בשנת 2012 במדליית ארד באחת מתחרויות הספרים הנחשבות בארה"ב. בזכות הכרותה הייחודית עם קובה דרך עולם המוסיקה והריקוד חן מתכננת ומובילה טיולים ייחודיים לקובה משנת 2008.במשך 10 שנים חן פיתחה קשרים ותשתית מדהימים בקובה שמאפשרת לה לארגן מגוון של פעילויות בכל המדינה, בהתאם למה שמעניין ומדליק אתכם.

הרשמה באתר של חן ליזרע: http://www.cubail.com/