כותרות אחרונות
Search

טיפים והמלצות – מורן סאסי, בעלת בוטיק לאיפור קבוע Eyebrow – Milano

נמאס לך למרוח אודם כמה פעמים במהלך היום? חושבת על איפור קבוע לשפתיים?

 מורן סאסי, בעלת בוטיק לאיפור קבוע Eyebrow – Milano, ציירת ואמנית, נותנת המלצות בנושא

שימוש בשפתונים לטיפול קוסמטי או רפואי החל כבר בתקופות קדומות. לפני 5000 שנה נשים בבבל היו מקשטות את שפתיהן באבני חן קטנטנות, והמצרים הקדמוניים נהגו להאדים את השפתיים בתמצית פיגמנט אדום-סגול שהפיקו מצמחים.

צילום: מורן סאסי

שגרת טיפוח השפתיים חשובה הן למניעת יובש וסדקים של העור והן כדי להעניק לפנים צבע, חיות ומראה רענן. טיפוח ואיפור השפתיים כרוך בהתעסקות רבה לאורך היום, שכן השפתון דוהה לאחר כל פעולה: נשיקה, שתייה, אכילה, דיבור ועוד. לכן נשים רבות מתעניינות באיפור קבוע לשפתיים שיחסוך מריחה חוזרת ונשנית של האודם, ויקנה להן מראה מטופח ורענן במשך כל שעות היום.  

איפור קבוע של השפתיים כולל ציור של קו השפתיים וצביעתן על ידי החדרה של פיגמנט צבע אל תוך העור. בעזרת איפור קבוע של השפתיים אפשר לעבות את השפתיים ולשנות את צורתן אם צריך, כדי שיהיו יפות ואסתטיות. האיפור הקבוע מקנה מראה מטופח, חושני ומלא יותר לשפתיים, והודות להחדרת הפיגמנט לעור, הצבע נשמר (לתקופה של כ-3 שנים), ואין צורך במריחות אודם חוזרות.

צילום: מורן סאסי

לפני שאתן מחליטות על איפור קבוע לשפתיים, מורן סאסי, מומחית לאיפור קבוע בעלת בוטיק לאיפור קבוע Eyebrow – Milano, נותנת עצות והמלצות חשובות בנושא:

  • יש להקפיד לבחור מאפר או מאפרת שעברו הסמכה במכון מסודר. חשוב לוודא שיש למטפל ניסיון עשיר, לבקש המלצות מלקוחות ולהיפגש עם לקוחות מרוצות. כמו כן, יש לשים לב שהמכשור של המטפל מתקדם ולבקש לראות את תווי התקן של המכשירים. חשוב לראות שהמכשירים מאושרים על פי התקן האירופאי.

  • מומלץ לבחור איפור מעודן תוך שמירה על המראה הטבעי על פני מראה מאופר וטרנדי שמשתנה תכופות לפי צו האופנה. תמיד אפשר להוסיף צבע לשפתיים לפני יציאה בערב, כדי לשוות להן מראה אלגנטי וזוהר.

  • מי שמעוניינת במילוי השפתיים וגם באיפור – חשוב שתדע שיש לבצע את הפעולות בסדר הנכון. קודם לבצע איפור של השפתיים ורק אחר כך עיבוי בעזרת חומצה היאלרונית. האיפור הקבוע מחזיק זמן רב יותר מחומר המילוי בשפתיים.

  • איפור קבוע בשפתיים דורש לפחות שני מפגשים, כך שאפשר לבחון את התוצאה המסתמנת ולהוסיף צבע לפי הצורך במהלך הטיפולים. חשוב לדעת שצבע השפתיים בסיום הטיפול הוא חזק ומודגש, ולאחר כמה ימים הוא דוהה מעט ומקבל גוון טבעי יותר.