כותרות אחרונות
Search

טיפים כיצד לצלוח את החורף בכייף באדיבות "סולתם" !

טיפים כיצד לצלוח את החורף בכייף באדיבות "סולתם" !

כשקר מידי: חודש ינואר החלקי שחלף במדינתנו היה קר מהרגיל. אמנם איננו יכולים לבנות אנשי שלג מחוץ לבתים, ואף זכינו לכמה שבתות של שמש, אבל הקור היה באמת בלתי נתפס וחדר לעצמות בניחוחות אירופאיות. ביגוד חם, סוודרים, ואף כובע וצעיף מחמם, חיוניים בכדי להגן על האוזניים והצוואר מפני הרוח, לשמור על חוף הגוף עם גרביים נעימים בתוך המגפיים. אבל מלבד הביגוד, יש עוד הרבה דברים שחייבים להתייחס אליהם בחורף. קבלו 5 טיפים שיעזרו לכם לצלוח את החורף הקריר בצורה הטובה ביותר.

 

 

צילום: גל בן זאב

 

  1. בקבוק חם – המיטה קרה. קפואה, קרח. אתם יוצאים ממקלחת רותחת ורק חולמים להיות בשלב שהמיטה כבר חמה וכיפית מחום הגוף שלכם. אך לא הוא הדבר. אם רק תקדישו כמה דקות, תחממו את הקומקום המושלם שבדיוק קניתם בזריזות ותמלאו את הבקבוק החם, ואז, תוכלו להכניס לכם אותו היישר למיטה, ולהתפנק ממיטה חמה מרגע הכניסה אליה. יותר מושלם מזה? (עוד טיפ קטן – רק אם אתם ככה באמת מפונקים – מלאו שני בקבוקים).

 

 

צילום: גל בן זאב

 

  1. How to make the perfect cup of tea  – כבר חיממתם את הקומקום המושלם שקניתם כדי לחזור לבית של סבתא שלכם. לא תכינו ממנו כוס תה חם, לחמם את הנפש והנשמה?  כדי לשמור על חורף וחמים ונעים, תוסיפו לכם חתיכת ג'ינג'ר, כמה עלי נענע, כפית דבש, ואם אתם אוהבים – אפילו איזה מקל קינמון.

 

צילום: גל בן זאב

 

 

  1. ויטמין C – וכמה שיותר אני קוראת לו ויטמין קל להשגה, כיוון שהוא כל כך נחוץ וחיוני לגוף, והכיף הכי גדול בו הוא שעל ידי אכילת שני תפוזים ביום, ניתן לקבל רמות יפות מאוד של הוויטמין. ולא רק בתפוזים הוא קיים – גם בתותים, קווי, פפאיה, תרד, אספרגוס, ברוקולי, תפוח אדמה ועוד רבים. היופי הוא עד כמה קל לסחוט בזריזות מיץ תפוז טרי וטבעי לפתוח בכיף את הבוקר הקריר.

 

 

צילום: גל בן זאב

 

  1. מיץ בצל – לצער כולנו, היינו לפחות פעם אחת ממצוננים בחורף הקודם, וכנראה שנהיה גם בחורף הזה. להיות מצונן זה ממש לא קל. קשה לישון בלילה, אי אפשר לעשות כלום והנזלת משגעת אותנו. לצורך זה, הקדישו כמה שניות וגרדו בצל (היזהרו מהבכי) קחו את המיץ הנותר, ובאמצעות מקל אוזניים והרבה זהירות (כי זה שורף בטירוף) הכניסו את המקל לנחיר ותראו איך אלוהים יתגלה אליכם. זה פשוט באמת פותח את הצ'אקרות של הנשמה.

 

 

צילום: גל בן זאב

 

  1. חמין או צ'ולנט – בנינו, זה לא באמת משנה אם אתם אשכנזים או מזרחים, כי בסופו של דבר הטעם של החמין של רובנו הוא אותו טעם – רק בגוונים שונים ומגוונים. כמעט אף משפחה בישראל לא עוברת חורף בלי שבת של תבשיל חמין טעים, עם בשר או עוף, גריסים או חיטה, וכמובן – שעועית, בטטה או תפוח אדמה. הבטן כבר חולמת, אה?

 

 את מוצרי סולתם ניתן להשיג ברשת החנויות בפריסה ארצית

ובאתר האינטרט https://soltam.co.il/