כותרות אחרונות
Search

טכנולוגיה חדשנית למעקב אחרי מקררים ברשתות המזון בעידן הקורונה.

מימין: מרכוס שיינר ויפתח קוניק – צילום: יח"צ

 

 

טכנולוגיה חדשנית למעקב אחרי מקררים ברשתות המזון בעידן הקורונה.

חברת "SKY IMU" הקימה מוקד בקרה חדשני ל-15 אלף מקררים בסניפי שופרסל, המאפשר להתעדכן בתקלות מרחוק.

 

חברת "SKY IMU" הישראלית פיתחה טכנולוגיה לבקרת טמפרטורה במקררי מזון, המאפשרת להתעדכן ולנהל את תפעול המקררים מרחוק. לאחרונה חוברו מאות סניפים של רשת שופרסל לטכנולוגיה וחדר בקרה שהוקם ופועל 24/7 עוקב ומדווח על כל תקלה. מערכת הבקרה מבוססת ענן,  מתחברת מרחוק למקררים, ויכולה לזהות תקלות קטנות וגדולות שעלולות להפוך לנזקים בהיקף של עשרות אלפי שקלים. יפתח קוניק, מנהל תחום התוכנה וטכנולוגיית הענן ב- "SKY IMU": "המערכת שלנו מציעה את הפתרון באולטימטיבי בתקופת הקורונה ובשגרה לניהול מערכות הקירור מהבית".

 

רשת שופרסל משדרגת את הבקרה על מקררי המזון באמצעות מוקד בקרה ארצי חדשני שהקימה ומתפעלת חברת SKY IMU   הישראלית, אליו מחוברים 310 סניפים של הרשת. 15 אלף מקררים חוברו למוקד בקרת הקירור, המאפשר מעקב מרחוק אחר כל תקלה בהם.

 

אחד היתרונות הבלעדיים הבולטים לפיתוח הטכנולוגי של חברת "SKY IMU" הוא שהמערכת יודעת לזהות באיזו תקלה בדיוק מדובר ולדווח על כך אונליין לטכנאי הקירור שיכול דרך הטלפון הסלולרי להיכנס לאתר הבקרה, ולראות באיזו תקלה מדובר ומה רמת הדחיפות לטפל בה.

 

מוקד בקרת הקירור של חברת "SKY IMU", המותאם למרבית מערכות בקרת הטמפרטורה שקיימות כיום במקררים, פותח בעקבות שנים רבות של ניסיון והיכרות מעמיקה עם תחום הקירור והמיזוג, לצד ידע נרחב בעולמות התוכנה וטכנולוגיות המידע. מוקד הבקרה מאויש 24 שעות ביממה, כך שעל כל תקלה מתקבל עדכון אונליין שמועבר לנציגים הרלוונטיים בעסק בו פועלות יחידות הקירור. מערכת בקרת הטמפרטורה של חברת "SKY IMU" היא היחידה בישראל שלא דורשת התקנת חומרה כלשהי. היא גם מאפשרת לעסקים ניהול מדויק ומקצועי של כל הדאטה (מידע) שהצטבר תוך הסקת מסקנות כמו תעדוף משימות, זיהוי התראות שווא, החלטה על השבתת המקררים ועוד…

 

יפתח קוניק,  מנהל תחום התוכנה וטכנולוגיית הענן ב- "SKY IMU": "אני שמח שיחד עם שופרסל, הצלחנו להתגבר על אתגרים טכנולוגיים לא פשוטים, בזמן קצר, כדי לאפשר בקרת קירור לכלל סניפי הרשת, מכל מקום ובכל עת״.

 

מימין: מרכוס שיינר ויפתח קוניק – צילום: יח"צ

 

מרכוס שיינר, מנהל תחום מערכות קירור ב- "SKY IMU": "מוקדי בקרת הקירור שפיתחנו פועלים בהצלחה רבה כבר למעלה מ-6 שנים ומנטרים כ-20 אלף מקררים כל 10 דקות ללא הפסקה. יש לנו מגוון רחב מאד של יכולות תוכנה, תקשורת נתונים, התקנות חומרה, טכנאות שטח, עבודות חשמל ועוד, מה שמאפשר לנו לספק פתרונות למגוון מערכות ותתי-מערכות, באינספור מקרים ותרחישים".