כותרות אחרונות
Search

טכנולוגיית "True View" תאפשר לאוהדי כדורגל לחוות את משחקי ליגת העל הצרפתית מכל זווית אפשרית !

 

 טכנולוגיית "True View" תאפשר לאוהדים לחוות את משחקי ליגת העל הצרפתית מכל זווית אפשרית !

מרמת החייל לפריז סן ז'רמן: הטכנולוגיה שפותחה בישראל מיושמת בליגה האנגלית והספרדית.

 

צילום: דוברות אינטל

 

 

ליגת הכדורגל המקצוענית הצרפתית בשיתוף עם אינטל משיקות חוויית צפייה חדשה שמיועדת לשדרנים ולפלטפורמות הדיגיטליות של הליגה ושל המועדונים בה. מערכת  Intel True Viewתאפשר לאוהדים לצפות במהלכי המשחק מכל הזוויות ונקודות המבט האפשריות. היכולת לראות את מה שמתרחש על המגרש בצורה שכזו, "מכניסה" את הצופה לתוך המשחק באופן חסר תקדים.

 

ליגת הכדורגל המקצוענית הצרפתית השיקה את הטכנולוגיה באיצטדיון פארק דה פראנס (Parc des Princes) של קבוצת פריז סן ז'רמן, והיא שולבה אמש בשידור החי של משחק הליגה שנערך ביום ראשון באיצטדיון בין קבוצות פריז סן ז'רמן וליון אולימפיק. המשחק שודר בערוץ Canal+. באמצעות מצלמות ברזולוציית 5k שהותקנו סביב המגרש, מערכת True View Intel תאפשר לשדרנים הרשמיים של הליגה להראות לצופים את המשחק מנקודות מבט חדשות לחלוטין ולהציע לאוהדי הכדורגל לחוות אותו מכל זווית אפשרית הודות ללכידת צילום נפח (וולומטרי) ועיבודי תמונה מתקדמים.

 

אצטדיון של קבוצת פריז סן ז'רמן – צילום: דוברות אינטל

 

מערכת Intel True View מאפשרת לצופים במשחק לראות הילוכים חוזרים ב-360 מעלות, ליצור תקצירים מכל זווית שניתן לחשוב עליה, או להקפיא רגע במשחק כדי לאפשר לאוהדים לראות את המגרש מנקודת מבטו של שחקן. חוויית המדיה המקיפה תוטמע גם באתרי האינטרנט ובחשבונות המדיה החברתית של ליגת הכדורגל המקצוענית הצרפתית, בהם יוכלו האוהדים לצפות בשידורים חוזרים בתלת ממד של הקבוצה האהובה עליהם, באמצעות תוכנית MyLigue.

 

המערכת תופעל בצרפת בפעם הראשונה במשחק בין קבוצות פריז סן ז'רמן ואולימפיק ליון. במהלך עונת 2020-2021 היא תיפרס בשני איצטדיונים נוספים – Orange Vélodrome המשתמש את אולימפיק מרסיי ו- Groupama Stadium , האיצטדיון הביתי של אולימפיק ליון.

 

צילום: דוברות אינטל

 

הטכנולוגיה מיושמת כבר ב- NFL וב- LaLiga. ליגת הכדורגל הספרדית הציגה לראשונה את Intel True View בשנת 2018 ומשתמשת בטכנולוגיה כדי לספק כיסוי של 360 מעלות של משחקיה.

 

מנכ"ל ליגת הכדורגל המקצוענית הצרפתית, דידיה קילו, אמר כי "ליגת הכדורגל המקצוענית מעוניינת לתת לאוהדים חווית מדיה מקיפה שתכניס אותם לתוך האיצטדיון והמשחק. פריסתה של מערכת Intel True View תאפשר לנו לתת לכל שדרני הליגה טכנולוגיה ייחודית שמפיחה חיים ברגעים המשמעותיים ביותר של המשחקים".

 

 

סגן נשיא לפיתוח עסקי גלובלי ב-Intel Capital וב-Intel Sports, הווארד רייט, אמר כי "המטרה שלנו באינטל היא לספק לליגות האייקוניות ביותר בעולם חידושים טכנולוגיים שיוצרים חוויית מדיה שבאמת מכניסה אותך לתוך ההתרחשות. אנו שמחים במיוחד לשתף פעולה עם ליגת העל הצרפתית כדי לפרוס את המערכת ולהרחיב את השימוש ב-Intel True View אל אחת מליגות הכדורגל הטובות בעולם".

 

אוהד גרוס, מנהל הפיתוח העסקי של אינטל ספורט – צילום: דוברות אינטל

 

אוהד גרוס, מנהל הפיתוח העסקי של אינטל ספורט: "אינטל ספורט, שמרכז הפיתוח שלה יושב ברמת החייל, גאה להרחיב את הפעילות שלה ולהוסיף את Ligue1, הליגה הצרפתית הבכירה בכדורגל, ואחת מחמש הליגות הטובות בעולם. לרשימה המכובדת של הליגות העיליות שאימצו את טכנולוגיית True View, אשר מאפשרת לאוהדים לצפות במהלכים חוזרים מכל זווית אפשרית ובתלת מימד באמצעות טכנולוגיית עיבוד התמונה הוולומטרית, שפותחה כאן בישראל.  המערכת הותקנה לאחרונה באיצטדיון פארק דה פראנס בפריז ותופעל במשחקי הבית של קבוצת פאריז סן ז׳רמן.  בעונה הבאה תורחב הפעילות לעוד איצטדיונים בצרפת".