כותרות אחרונות
Search

טלפון כשר – הפך לטרנד חדש?

צילום: AI

 

טלפון כשר – הפך לטרנד חדש?

טלפון וכשרות – מה הקשר? מדוע טלפון צריך להיות כשר? ומה משמעות הכשרות של הטלפון? במאמר זה נעשה סדר בדברים. לפני הכול נבין כי טלפון הפך להיות כיום מוצר בסיסי שמלווה כל אחד מאתנו לכל מקום וכמעט בכל זמן. הטכנולוגיות שמתחדשות הכירו לנו את הטלפונים החכמים, אלו שלצד האפשרות של ניהול שיחות קוליות מציעות עוד שלל אפשרויות זמינות ונוחות בטירוף. זמינות לרשת וגלישה, שימוש באפליקציות, ניהול שיחות וידאו ועוד. לכאן נכנס לו המושג טלפון כשר ומחולל מהפכה בתוך המהפכה.

מה זה טלפון כשר?

טלפון כשר הוא מכשיר טלפון שמאפשר למשתמש להימנע מכל האופציות המתקדמות הללו, ומונעות ממנו גישה לתכנים שהוא אינו רוצה להיחשף אליהם. ניתן להתייחס לפתרונות שונים שנחשבים לכשרים. הפתרון הראשון והמוכר ביותר לצרכני הטלפון הכשר הוא מכשיר שהוא אינו חכם, הוא אולי נחשב למיושן, הוא אינו משתמש בטכנולוגיות עכשוויות, אך הוא בהחלט עונה על הצורך של ניהול שיחות טלפון קוליות בלבד. מחייגים, מקבלים שיחות ומנהלים אותם בצורה נוחה וזמינה מאוד. זאת בלי יכולת לקבל הודעות SMS, בלי חיבור לפלטפורמות שונות וללא גישה לאפליקציות. צרכני הטלפון הכשר מנהלים את החיים שלהם ללא וואטספ ובלי רשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם. הם מקבלים את הקודים הנדרשים להם בהודעות קוליות ומדברים ממש כמו פעם…

טלפון מוגן, מה זה?

לצד המושג טלפון כשר מוכר גם המושג טלפון מוגן. כאן מדובר על טלפון חכם שמתבסס על טכנולוגיות עכשוויות, אך הוא מגובה בהגנה שמונעת שימוש בכל האופציות הרבות שקיימות בטלפון החכם. זאת כדי לאפשר למשתמש להחזיק ברשותו את הטלפון בלי להגיע לתכנים שהוא אינו רוצה להגיע אליהם. טלפון מוגן יכיל בתוכו תוכנת סינון או חסימה שתמנע גישה לפלטפורמות בלתי רצויות. כך שהמשתמש יוכל ליהנות מהתועלת של הטלפון הכשר בלי להיכנע לפיתויים הרבים שהרשת מציעה לכל המעוניין והלא מעוניין.

כמה עולה טלפון כשר?

מחיר של טלפון כשר הוא לא יקר. בעוד שטלפונים חכמים הינם מוצר יקר בהיותם מכילים שלל אופציות, הטלפון הכשר הוא מכשיר פשוט יחסית והוא לא יקר. מחיר טלפון כשר יכול לנוע בטווח של מאות בודדות של שקלים. המכשיר אמנם לא מכיל טכנולוגיות מתקדמות אך הוא בהחלט יכול להיות איכותי ועמיד לאורך שנים של שימוש. מחירו של הטלפון הכשר נקבע לפי איכות המכשיר, איכות הסוללה שלו, היצרן, החדשנות ועוד. גם בעולם הטלפונים הכשרים יש מבחר נרחב של מכשירים תוצרת חברות שונות. טלפון מוגן יכלול עלויות שקשורות גם לחברה שמספקת שירותי סינון וחסימה.

מה לגבי כרטיס הסים?

חשוב לציין כי טלפון כשר מורכב משני מרכיבים. זה המכשיר עצמו שצריך להיות כשר וגם כרטיס הסים צריך להיות כשר. זאת כדי לספק חווית שימוש בטוחה ולא תאפשר גישה לקווים בלתי רצויים למשתמש.