כותרות אחרונות
Search

יהודה לוי הוא הפרזנטור החדש של רשת האופנה רנואר

 


רנואר 2

יהודה לוי הוא הפרזנטור החדש של רשת האופנה רנואר

השחקן המצליח נבחר להוביל את הקמפיין של חברת האופנה רנואר לעונת סתיו – חורף 2015

לוי חתם עם קבוצת רנואר לשנתיים ויוביל את המהלכים השיווקיים של מותג האופנה כשלצידו יעלו על המסלול בתצוגת האופנה הקרובה צמד הפרזנטורים ניבר מדר וגפן ברקאי.

רנואר 1

צילום: טל גבעוני

יהודה לוי: "אני שמח לחבור לרנואר, חברת האופנה המובילה בישראל ומרגיש חיבור אמיתי ומעניין למותג".

במהלך העונה יעלה הקמפיין בפריסת מדיה רחבה במסגרתה: סרטון טלביזיה בערוצים המובילים, פעילות נרחבת ברשתות חברתיות, אינטרנט, מודעות בעיתונות ומגזינים

סרג' דרעי, מנכ"ל רשת רנואר: "אנו שמחים לפתוח את העונה הקרובה עם פרזנטור חדש שמצטרף לנבחרת מנצחת ויאפשר למותג לבסס את מובילותו בענף האופנה הישראלי תוך חיזוק הערכים שהמותג חרט על דגלו בשנים האחרונות כמו הקפדה על איכות, שאיפה למצוינות וסגנון ישראלי ייחודי".

יהודה לוי יוביל את עונת החורף הקרובה בצילומי קמפיין ייחודי במסגרתו יציגו את הטרנדים המובילים של הרשת. הקמפיין יעלה בפרישת מדיה רחבה, במסגרתה סרטון טלביזיה בערוצים המובילים, קמפיין ברשתות חברתיות, אינטרנט, מודעות בעיתונות ומגזינים נבחרים.

על רנואר
קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג' דרעי.

הקבוצה מפעילה רשת חנויות המונה כיום למעלה ממאה סניפים לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית. כמו כן, מפעילה הקבוצה את המותג הישראליTWENTYFOURSEVEN, אשר רשת החנויות שלו מונה כיום למעלה משלושים סניפים בפריסה ארצית.

על יהודה לוי

מהשחקנים המובילים והמוערכים בישראל אשר השתתף בעשרות הפקות מוצלחות רבות ביניהן: "איש חשוב מאד" שזכתה לשבחי המבקרים והקהל ועליה זכה לוי בפרס השחקן הטוב ביותר בטקס פרסי "אופיר" 2014. כמו כן, כיכב לוי בסדרות "הבורר", "אמא ואבאז", "חסמב"ה" ולאחרונה הצטלם ל"המדרשה" סדרה חדשה אשר תעלה בקרוב ב"רשת" ערוץ 2.